Permalänk
Avstängd

tråd låst?

gjorde en tråd om battlefield 3 läckan var ett publicity stunt fick den låst utan anledning

låser dem trådar nu utan att säga varför?

läste reglerna den bröt inte mot några regler och den var uppe i nästan en vecka utan att någon sa något sen nu när jag skulle titta i den så var den låst

edit märkte inte sida 2 tycker fortfarande att den inte bröt mot några regler och borde då inte låsas

Permalänk
Medlem

moderatorn har ju sagt varför han låste den. "Tråden har spårat ur och jag ser helt enkelt inget diskussionsvärde i tråden".

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem

Lås den här onödiga tråden också.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av zzcool:

gjorde en tråd om battlefield 3 läckan var ett publicity stunt fick den låst utan anledning

låser dem trådar nu utan att säga varför?

läste reglerna den bröt inte mot några regler och den var uppe i nästan en vecka utan att någon sa något sen nu när jag skulle titta i den så var den låst

edit märkte inte sida 2 tycker fortfarande att den inte bröt mot några regler och borde då inte låsas

Vill du diskutera enskljda moderatorsbeslut är du välkommen att ta upp det antingen med moderatorn ifråga eller skicka ett kontaktärende till redaktionen om du känner så starkt för frågan. De kommer då att ta itu med det.

Nu vill jag inte se fler trådar postas då korspostningsregeln i högsta grad gäller och vi -aldrig- diskuterar moderering i trådarna av princip.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers