Friends på Battlelog och Origin?

Permalänk
Medlem

Friends på Battlelog och Origin?

Hej!

Jag har lagt till en hel del "kompisar" i Origin och när jag startar battlelog så finns ingen av dem med där? Jag kan dock importera men det finns ett tak på hur många man kan skicka request till för att importera?

Troligen skulle jag ha lagt till alla "kompisar" direkt i battlelog men detta missade jag tyvärr då jag alltid går till Origin först.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Inaktiv

Origin och Battlelog är separata från varandra.
Hur många kan du importera i taget då? jag har bara tagit två i taget och det har fungerat

Permalänk
Medlem

hehe ja de verkar vara typ 15 itaget vilket kan låta mycket men jag la ju till en massa folk från sweclockers, men det får ta den tid det tar helt enkelt.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide