Permalänk
Medlem

cf support list

Hej jag undrar om vilka kort ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 ASRock stödjer i cf. På deras hemsida är mina kort icke med (6950)

http://www.asrock.com/mb/vga.asp?Model=Fatal1ty%20Z68%20Profe...

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

Är det ingen med 6950 i cf som har detta moderkort eller ett annat moderkort då det fungerar bra?

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

Fungerar det med cf på något kort fungerar det med alla kort som man kan ha i cf.

Kör med 6950 cf (upplåsta och shit till 6970) på ett 990 FXA UD 7 visserligen men ett fatal1ty kort stödjer alla sorter. De har bara varit lata och inte skrivit allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Fungerar det med cf på något kort fungerar det med alla kort som man kan ha i cf.

Kör med 6950 cf (upplåsta och shit till 6970) på ett 990 FXA UD 7 visserligen men ett fatal1ty kort stödjer alla sorter. De har bara varit lata och inte skrivit allt.

Tackar Blev lite osäker då den var inte med xD!

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

Jag kör med ett moderkort från 2009 med 2 st 6950, så det skall inte vara några problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inix:

Jag kör med ett moderkort från 2009 med 2 st 6950, så det skall inte vara några problem

King det!

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.