Rockstar släpper första trailern för GTA V

Permalänk
Medlem

Ser inget vidare ut men det har å andra sidan GTA aldrig gjort. För mig handlar inte GTA ö.h.t. om grafiken, det hade kunnat få se ut som GTA 1 och hade fortfarande varit nästan lika roligt, även om 3D gör det ytterligare lite bättre. Jag tror det här kommer vara precis lika kul som alla andra GTA och om det går att köra stridsvagn igen så får det 5/5

Visa signatur

If you're havin' girl problems i feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one

Permalänk
Medlem
Skrivet av optimuz:

Ser inget vidare ut men det har å andra sidan GTA aldrig gjort. För mig handlar inte GTA ö.h.t. om grafiken, det hade kunnat få se ut som GTA 1 och hade fortfarande varit nästan lika roligt, även om 3D gör det ytterligare lite bättre. Jag tror det här kommer vara precis lika kul som alla andra GTA och om det går att köra stridsvagn igen så får det 5/5

Jag håller med, fast skulle nog gå så långt att inget spel som faktiskt är riktigt bra handlar om grafik. Om grafiken är en riktigt stor bit, snarare än en bonus, är spelet nog inte speciellt bra i grunden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av riktigninja:

orka vänta ett halvår :´/

Orka hålla på och gnälla. Köp du ditt GTA V till Xbox 360/PS3 om du inte orkar vänta.
Själv så blir det ett glas whisky som kommer avnjutas tillsammans med mitt GTA V för PC.

Permalänk

Jag hoppas att det kommer att finnas fler fordon än i IV. Tycker det var taskigt att man inte kunde ha en lastbil med släp som i SA.

Hoppas också att det blir bättre optimerat på PC än vad IV är.