Call of Duty: Modern Warfare 3 är här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Montalva:

jojo men är det värt att lägga 500kr på att få samma spel med nya banor?

Bara det faktum att de äntligen förstått att man ska belönas ordentligt även för att ta punkter i Domination är värt 500 kronor.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Avstängd

Cod 2 fo shizzle!!!
Ett single 580 pumpar så jävla många fps i maxar cod 4 att det är förståeligt med 91 som spärr i mw3. Pinsamt om folk med snabba datorer får fördel (vilket är sant iom cods skitmotor).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt missnöjd, blev att lämna tillbaka spelet & köpte BF3.
Bästa bytet någonsin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Cod 2 fo shizzle!!!
Ett single 580 pumpar så jävla många fps i maxar cod 4 att det är förståeligt med 91 som spärr i mw3. Pinsamt om folk med snabba datorer får fördel (vilket är sant iom cods skitmotor).

Skickades från m.sweclockers.com

Vad snackar du om?
Folk med snabba datorer får ju fördel oavsett var du sätter taket för bilduppdateringen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mr.Borka:

Vad snackar du om?
Folk med snabba datorer får ju fördel oavsett var du sätter taket för bilduppdateringen.

I CoD motorn så hoppar man högre, reloadar snabbare osv med högre FPS. (goddjf)

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Det ser ju exakt som MW2, seriöst så maxar jag det på min laptop som är typ 1år gammal. Cod MW1 var bra, detta är ju bara katastrofalt dåligt.

Permalänk
Medlem

mw3 är ett moddat mw2, första dagen fanns det aimboters på nätet. trevligt!
skit spel är det!

dem ger bara ut massa nya bannor till mw2 egentligen och kallar det mw3, precis som black ops va till mw2. skit företag, tänker aldrig köpa ett spel av dem igen (ja, jag menar det faktiskt, hatar mw3)

kolla här --> http://www.youtube.com/watch?v=0wfSg_-61FU

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyKLARA:

Gun game ska iallafall finnas i private match;)

aa vet, men jag undrar om det finns gun game och one in the chamber att joina online kanske via en hemsida eller jag vet inte men de skulla va kul

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Nivius:

mw3 är ett moddat mw2, första dagen fanns det aimboters på nätet. trevligt!
skit spel är det!

dem ger bara ut massa nya bannor till mw2 egentligen och kallar det mw3, precis som black ops va till mw2. skit företag, tänker aldrig köpa ett spel av dem igen (ja, jag menar det faktiskt, hatar mw3)

kolla här --> http://www.youtube.com/watch?v=0wfSg_-61FU

Hahaha, den videon var sinnessjukt rolig. Engelskmännen är mästare på ironi och sarkasm. "This is how good you can get at this game".

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Undrar när folk ska tröttna på mw-serien egentligen. Jag tyckte första modern warfare var kul, men tre gånger till? Njae, bf3 ftw!!

Visa signatur

"If it ain't broke, don't fix it"

Permalänk
Medlem

När blizzard släppte bw, lod eller tft gnällde ingen. Nu kommer Hots och Lotv, hoppas samma gäng är där och spammar ner trådarna hur värdelöst det är att dom tar betalt för att utveckla fler units och banor samt en campaign. För att inte tala om wow.

Som någon sa, det verkar vara på modet att hacka ner på mw.

Permalänk
Avstängd

jag har redan tröttnat på bf3 och MWF 3 och kör Saints Row 3 i hamanc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt.X:

där har de lite fel de är som att säja att frostbite och frostbite 2 har samma grafik

Nej.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Englund!:

När blizzard släppte bw, lod eller tft gnällde ingen. Nu kommer Hots och Lotv, hoppas samma gäng är där och spammar ner trådarna hur värdelöst det är att dom tar betalt för att utveckla fler units och banor samt en campaign. För att inte tala om wow.

Som någon sa, det verkar vara på modet att hacka ner på mw.

Jag tror att det handlar om vad som är förändrat.

Problemet för MW3 är nog mest att BF3 släpptes samtidigt vilket gör att man osökt jämför de bägge spelen. "Don't fix what's broken" finns det ju en fras som heter och mig veterligen så funkade MW2 mycket bra och är ett väldigt omtyckt FPS.

Men vissa får för sig att man måste ta ställning och hata det ena spelet bara för att man tycker mer om det andra.

Själv lirar jag BF3 och har inte ens funderat på MW3, jag har MW2 dock. Men jag ser inget större fel på MW3 men jag kan också förstå att vissa känner sig lurade om det nu är så likt tvåan som de flesta påstår.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Avstängd