Permalänk
Medlem

Väldigt intressant, när får vi se fortsättningen?

Permalänk
Medlem

Del 2? som jag brukade göra...

Permalänk
Medlem

Gör ett nytt galleri (del 2 som nån skrev) och länka till det här:)

Permalänk
Medlem

aa, som dom andra innan mig säger, Del 2

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Avstängd

En av dom finaste lådorna som finns, och du förstör den!!

Fascinerande..

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Skrivet av grottslampan:

En av dom finaste lådorna som finns, och du förstör den!!

Fascinerande..

hahaha så du menar att det blir sämre?

Permalänk

Hej alla glada där ute har skapat ett till galleri till mitt projekt.

Del 2 finner ni här:

http://www.sweclockers.com/galleri/8318-obsidian-meets-silver...

Permalänk
Hedersmedlem

lacka dämpmattorna med nån gummi baserad färg om du ska lacka dom, så spricker inte färgen lika lätt. nice bygge i övrigt (5p) har två chassin hemma är sugen o börja modda dom nu när jag så ditt.. dax o köpa hem lite grejer haha.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Skrivet av To33e:

lacka dämpmattorna med nån gummi baserad färg om du ska lacka dom, så spricker inte färgen lika lätt. nice bygge i övrigt (5p) har två chassin hemma är sugen o börja modda dom nu när jag så ditt.. dax o köpa hem lite grejer haha.

Kul att du gillar mitt projekt och att det får dig på nya tankar. Ja jag letar efter just silikon färg, men
Vet dock inte vart man får tag på det

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CSSIcEmaN:

Kul att du gillar mitt projekt och att det får dig på nya tankar. Ja jag letar efter just silikon färg, men
Vet dock inte vart man får tag på det

sök lite på google, eller gå ner till din lokala färghandlare o fråga om råd och vad han tycker vilken sorts av färg du kan ha

EDIT: har ej kunnat svara tidigare pga av oväder, min internetleverantör har precis fixat felet nu:)

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.