Permalänk
Medlem

Beställde för två månader sen!

Tjena jag köpte sex st Scythe Gentle Typhoon 120mm 1850rpm som var slut men har tid att vänta. Men jag vet att alla lager har varit slut av dessa fläktar....men endå. Två månade, sjukt! Jag har inte hört något om att det skickats eller nått. Från coolingstuff.se

Jag beställde också två andra fläktar 140mm samt två fläkt kontrollers. Väldigt lustigt. Men som tur vell köpte pappa med kredit kortet och förmodligen inte betalt. För om jag rätt så behöver han inte betala om han inte fått varan. Rätta mej om jag har fel

//Carl

Permalänk

Fel.. har han betalt med kredit kort så borde han ju få en månadsfaktura.
Kreditkorts företage tar ju inte hänsyn till om han (du) har fått grejerna eller inte.

Visa signatur

Spel Burk: Gigabyte GA-P55A-UD4 -- I5 760 @ 4Ghz -- DDR3 1600MHz 12GB -- XFX HD 7970 -- OZC Vertex 3 60GB.
HTPC AMD A8 5600K - ASRock FM2A75M-ITX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystiqu3@L:

Fel.. har han betalt med kredit kort så borde han ju få en månadsfaktura.
Kreditkorts företage tar ju inte hänsyn till om han (du) har fått grejerna eller inte.

Men han har ju en garanti som säger att han inte behöver betala om man inte fått något. Eller nått i den stilen?

Permalänk

Ok.. lite svårt för mig att uttala mig om din pappas kreditkortsavtal. Sen så undrar jag varför du ställer frågor som du uppenbarligen själv har svaren på och om nu du inte är säker så lär ju din pappa kunna svara på dina frågor, det är ju trots allt hans Kort!

Visa signatur

Spel Burk: Gigabyte GA-P55A-UD4 -- I5 760 @ 4Ghz -- DDR3 1600MHz 12GB -- XFX HD 7970 -- OZC Vertex 3 60GB.
HTPC AMD A8 5600K - ASRock FM2A75M-ITX

Permalänk
Inaktiv

Jag beställde mina Gentle Typhoon 1850rpm i slutet av oktober från coolingstuff.se och fick dom några dagar senare. Konstigt! :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xface:

Tjena jag köpte sex st Scythe Gentle Typhoon 120mm 1850rpm som var slut men har tid att vänta. Men jag vet att alla lager har varit slut av dessa fläktar....men endå. Två månade, sjukt! Jag har inte hört något om att det skickats eller nått. Från coolingstuff.se

Jag beställde också två andra fläktar 140mm samt två fläkt kontrollers. Väldigt lustigt. Men som tur vell köpte pappa med kredit kortet och förmodligen inte betalt. För om jag rätt så behöver han inte betala om han inte fått varan. Rätta mej om jag har fel

//Carl

Om du ångrar en beställning så avbeställer du och begär pengarna tillbaka, banken kommer inte betala tillbaka något om du inte ens har försökt.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem

kan ju vara en ide att prata med coolingstuff.se och höra om dem kommer inom närmaste året annars kan det vara läge att göra återköp eller vad det nu heter

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

kan ju vara en ide att prata med coolingstuff.se och höra om dem kommer inom närmaste året annars kan det vara läge att göra återköp eller vad det nu heter

Jag tror det löser sig, vi har ju inte betalat något? Men jag undrar mera om det har hänt någon annan. Att det ska ta så här lång tid?

Permalänk
Medlem

Tror jag har en tur dag idag Håller just nu på att plocka lite i datorn skulle ta ut en hdd. Så ringer en kille från coolingstuff och säger att han personligen ska komma med ett par andra, lika bra fläktar. Så blir på dirr och sätt in dem

Sjukt bra service

Permalänk
Medlem

Nu har fick jag allt, sjukt jävla glad gjorde min fredag