Permalänk

shapphire hd 6850 fläkt

Hej min fläkt på mitt 6850 kort hsr börjat leva om som fan.

så nu undrar ja om de finns nå fläktar som man ska sätta dit gärna en bättre. såg att zalman sålde en på inet men den är slutsåld.

Med vänlig hälsning, niklas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Hej min fläkt på mitt 6850 kort hsr börjat leva om som fan.

så nu undrar ja om de finns nå fläktar som man ska sätta dit gärna en bättre. såg att zalman sålde en på inet men den är slutsåld.

Med vänlig hälsning, niklas

Skickades från m.sweclockers.com

jag ska köpa nytt kort i jul:) har ett 6850 ute på annons, du kan möjligtvis få köpa kylaren jag har på Det är en Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus II en av dom bästa lyftkylarna enligt min åsikt finns kvitto mm

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Kan jag inte få köpa hela kortet? mvh niklas

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

jo har en annan som va intresserad av bara kortet med orginalkylare. Men vad bjuder du för kortet och Cooling Accelero kylaren ?
har kvitto på allt och är köpt för Ca: 3 månader sen

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

vet inte skriv ett pris ska köra crossfire

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

vet inte skriv ett pris ska köra crossfire

Skickades från m.sweclockers.com

har bud på 800+ frakt på enbart kortet med orginalkylare, så om du vill ha den bra kylaren med(aceleron ectreme plusll) så 1100(pris kan såklart diskuteras)

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Okey känns nästan värdare åh lägga på 400kt så får man ett nytt.

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Okey känns nästan värdare åh lägga på 400kt så får man ett nytt.

400 till för bara kortet ja:P acelero extreme kylaren kosta 5-600kr, men vill du ha den med orginalkylaren bara så blir det ju klart billigare du gör som du vill MVH

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

vad får ja den för med orginal kylare?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

vad får ja den för med orginal kylare?

850+ frakt då jag har fått bud på 800kr för den

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com