Firefox 9.0 på Mozillas servrar

Permalänk
Skrivet av Wedes:

Tack för tipset men det fungerar inge vidare... Måste skriva in www.s för att sweclockers ska komma fram och ibland kommer det inte fram alls... Finns det något bättre sätt att lösa det på?

Kanske detta?
Show Keywords https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/show-keywords/

Hittade andra liknande oxå.... bara att leta själv....

Permalänk
Skrivet av Blomman1337:

Vad ska du med google som startsida till när du söker direkt i adressfältet??

Då är det ju bättre med "ny flik" som start vääl?

Jo, det är väl mer en smaksak. :<

Visa signatur

i5 2500K - Gigabyte P67 UD3 - G.Skill RipjawsX 2x8GB DDR3 2133 MHz - MSI GTX 1660 Super Gaming X - Samsung 860 EVO 500GB - WD Green 2TB - FD Define R3 - Corsair RM750X V2 750W - HP X27q - CM Quickfire XT (MX-brown) - Glorious Model D

Permalänk

firefox har blivit långsamt och bloatware .. jämfört med vad poängen med det va från början ..
.. nu är det ett nytt Netscape

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperPutte:

Kanske detta?
Show Keywords https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/show-keywords/

Hittade andra liknande oxå.... bara att leta själv....

Letade runt lite men hittar bara som den där, att man ger en viss bokstav en adress.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av riktigninja:

firefox har blivit långsamt och bloatware .. jämfört med vad poängen med det va från början ..
.. nu är det ett nytt Netscape

På vilket sätt är Firefox bloatware?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lorgix:

På vilket sätt är Firefox bloatware?

Uppenbarligen är han inte intresserad av att föra en seriös diskussion iom. att han kommer med konstiga påståenden utan att visa varför han säger så.

Ignorera han bara.

Permalänk
Medlem

Testade den igår och det första som hände var att fullskärms flash hamnade bakom webläsaren och sen krashade. Blir till att fortsätta med Chrome trots att adblock fungerar lite sämre än firefox.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Som att åka tidsmaskin och testa Opera 9.0 igen. Men jag kommer inte ihåg att opera var så här instabil på Aftonbladets hemsida.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Inaktiv

hoppas firefox fixxar sina buggar.. brukade vara en trogen använde sen hoppade jag över till chrome

Permalänk
Medlem

Mångårig netscape därefter mozilla användare har fastnat för IE9.

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift

Permalänk
Medlem

Kör v9 nu, fungerar bra. Ingen större skillnad mot v8 men det var väl väntat.

Permalänk
Medlem

Är det någon annan med NVIDIA som får display driver crashed när filhämtaren öppnas?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Är det någon annan med NVIDIA som får display driver crashed när filhämtaren öppnas?

Nix, fast jag kör i och för sig med Aurora (10), men jag har inte märkt det med någon version (får en ny version varje dag). Men någon nämnde nån bugg tidigare i tråden, kanske är relaterat.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av SideWinder86:

Hoppas på bättre minneshantering!

Utan att ha miljoner tabbar uppe så kommer AVG upp med ''FIREFOX använder 990MB ram!''

Varför inte byta webläsare istället? Opera äger ju Firefox på det området.

11.6 verkar lite ostabil här dock. Men jag kör X utan 3D-accelerering så det kan kanske ha något med det att göra? Eller att det är '0'.

Firefox kräver ju mycket mer och säckar ihop totalt mycket snabbare dock.

Visa signatur

även aliquis och något annat användarnamn som jag inte minns ..

Permalänk
Medlem

Använder både google spyware.. jag menar chrome och FF9.01.

Jag har pröva de flesta webläsarna, och av min erfarenhet kör jag på följande:
Win7 64 >4GB Ram: FF9 & Chrome.
Win XP Pro 32 <4GB ram (Duuh!): Opera.
Android: Opera (Den feta varianten, inte Opera Mini.)
Ubuntu/Mint (32/64bit): Chrome (Känns stabilare här, än på Win.) Firefox (Utav vana, men fungerar sämre än på Win) Epiphany (Horibel, om man inte fyller den med plugins =P)

Under inga omständigheter används Safari eller IE. (IE används endast på XP maskinerna för manuell uppdatering.)

Visa signatur

De som inte bryr sig om att "storebror ser dig" för att de "inte har något att dölja", lämnar de även ut sin dörrnyckel till värden så denne kan läsa deras post och rota i skåp och lådor?