Permalänk
Medlem

XL2420T Fråga.

Tja! Jag har en tid funderat på att köpa den nya XL2420T skärmen från BenQ. Försöker dock finna en pålitlig källa med information om dimensionerna på den. Jag är ofta på LAN så en skärm med ett minimalt djup behövs.

På de sidor jag undersökt står det att djupet (med fot) är ca 15 cm vilket inte låter rimligt om man jämför med föregångaren XL2410T.
På Maxfps.se skriver de att djupet på föregångaren är 23 cm, medans de på Webhallen.com skriver att djupet är 18 cm. (Man blir förvirrad)

Då foten på XL2420T ser större ut än den på föregångaren känns det konstigt att den skulle vara ynka 15 cm..

Skulle uppskatta lite hjälp från någon med en pålitlig källa eller kanske någon som äger en sådan skärm kan höra av sig?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av ice-z:

Tja! Jag har en tid funderat på att köpa den nya XL2420T skärmen från BenQ. Försöker dock finna en pålitlig källa med information om dimensionerna på den. Jag är ofta på LAN så en skärm med ett minimalt djup behövs.

På de sidor jag undersökt står det att djupet (med fot) är ca 15 cm vilket inte låter rimligt om man jämför med föregångaren XL2410T.
På Maxfps.se skriver de att djupet på föregångaren är 23 cm, medans de på Webhallen.com skriver att djupet är 18 cm. (Man blir förvirrad)

Då foten på XL2420T ser större ut än den på föregångaren känns det konstigt att den skulle vara ynka 15 cm..

Skulle uppskatta lite hjälp från någon med en pålitlig källa eller kanske någon som äger en sådan skärm kan höra av sig?

Här är dimensionerna i alla fall och jag förstår din oro.

Permalänk
Medlem

En bild säger inte mycket då de inte är i samma skala. Skulle behöva bilder i samma skala eller källor med skriftliga dimensioner. Tack ändå

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vet inte om man får bumpa eller inte, men skulle verkligen behöva svar på tråden. Om bumping inte är tillåtet skulle jag uppskatta att en admin flyttade upp tråden lite!

Visa signatur
Permalänk

Snattar lite på tråden då även jag har en fråga om denna XL2420T.

INPUT LAG?

Antingen är jag kass på google eller så har jag bara missat.
Finns där någonstans uppgifter om input lag på denna skärm?

Sitter med fingret på KÖP-knappen men tvekar lite på grund av ovan.

Någon?

edit: Ähh, strunt i det. Klart å betalt!!!

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Skrivet av ice-z:

Tja! Jag har en tid funderat på att köpa den nya XL2420T skärmen från BenQ. Försöker dock finna en pålitlig källa med information om dimensionerna på den. Jag är ofta på LAN så en skärm med ett minimalt djup behövs.

På de sidor jag undersökt står det att djupet (med fot) är ca 15 cm vilket inte låter rimligt om man jämför med föregångaren XL2410T.
På Maxfps.se skriver de att djupet på föregångaren är 23 cm, medans de på Webhallen.com skriver att djupet är 18 cm. (Man blir förvirrad)

Då foten på XL2420T ser större ut än den på föregångaren känns det konstigt att den skulle vara ynka 15 cm..

Skulle uppskatta lite hjälp från någon med en pålitlig källa eller kanske någon som äger en sådan skärm kan höra av sig?

Skärmen är nyss monterad. Djupet inkl. fot är 24 cm.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"