Permalänk

Q.bell någon som hört talas om dom?

Hej tänkte köpa denna tv http://cdon.se/hemelektronik/32_lcd-tv_q.bell_qbt32dd-1565279...
Har dock aldrig hört talas om Q.Bell någon som har?
Kanske också någon som har denna tv eller känner någon som har den, är den bra?
Jag vill köpa denna tv för att den har full hd, fin smal ram och ett rimligt pris

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk
Medlem

Har heller inte hört något om detta märke men hoppas också på att få veta mer om det innan ett eget köp.

Visa signatur

| q9400 @ 3,2ghz | Asus p5ql pro | 2x2gb 800mhz corsair | Amd 6870 |
| Chieftec aps-650c 650w | Samsung HD 160gb + 750gb |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Processor: Intel i7 2600k CPU Kylare:Antec kühler h2o 620 Grafikkort: Asus GTX 970 Strix, Mobo: Asus P8P67-LE SSD Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Green 2TB, RAM: Corsair XMS3 8GB DDR3 PC10666 1333MHz, Chassi: Fractal Design Core 3000, PSU: Corsair PowerSupply 700W Gaming series 80 Plus
Skärm: Dell U2312HM Mobil Nexus 5x

Permalänk
Medlem

Kolla Andersson annars, Har för mig det var CDON's märke?
Jag är riktigt nöjd med min iaf, en 32 tummare

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Du har alltid 14 dagars ångerrätt när du beställer varor från nätet.

Visa signatur

"If you hit a wall push through it"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Kolla Andersson annars, Har för mig det var CDON's märke?
Jag är riktigt nöjd med min iaf, en 32 tummare

Andersson är NetonNet's märke

Permalänk

Italienskt företag, baserat i en mindre stad (Udine) i nordöstra Italien. Tillverkar även radiostyrda helikoptrar (från leksaker till riktiga "drones", tänk militärt), UPSer (genom företagen iDowell och microDowell), solcellsteknik och elektronikkomponenter (kretskort, genom kina-baserade företaget MJS).

TV-avdelningen har slogan "Designed in Italy, Assembled in Italy" så troligen ser de bra ut men ramlar sönder, rostar och brinner upp.

EDIT: Hittade en italiensk sida där QBell har fått goda omdömen.

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk
Medlem

Köp och bjud oss på en recension?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Köp och bjud oss på en recension?

Tyvärr, har redan beställt en andersson 32tums LED

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk
Medlem

Offrade mig och beställde en idag... :/ Har haft bra erfarenheter med udda märken innan (Limited Label, Denver etc...) så man vet aldrig. Visar den sig vara skräp så får jag väl ge bort den till mormor elr nåt som inte skulle se nån skillnad ändå

Rapport kommer nästa vecka om cdon får för sig att vara snabba denna gången.

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kilen81:

Offrade mig och beställde en idag... :/ Har haft bra erfarenheter med udda märken innan (Limited Label, Denver etc...) så man vet aldrig. Visar den sig vara skräp så får jag väl ge bort den till mormor elr nåt som inte skulle se nån skillnad ändå

Rapport kommer nästa vecka om cdon får för sig att vara snabba denna gången.

Hur gick det?

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Hur gick det?

Det gick väldigt bra! Beställde en till Jag garanterar dig att du inte blir besviken, speciellt för det priset. Det enda negativa med tv'n var ljudet, och en fjärrkontroll som kändes lite budget... Men utöver det en riktigt bra tv, klarade dessutom av att spela upp dem mesta filformat genom usb'n! Det var bara en film den inte klarade av och det var en .mkv 1080p med FLAC som är lite småovanligt. Hade heller inga problem att köra ntfs formaterad hdd som en del tv-apparater har.

Mätte upp energikonsumptionen och den låg på 84w i genomsnitt, inte 50w som cdon skriver, men det är väl helt godkänt för en icke-LED.
Bluray såg otroligt bra ut på den och SD signaler verkar den klara av hyfsat bra också. Körde även datorn genom hdmi'n och det såg bra ut, den hade lite problem att skala upp bilden bara men det fixade man med overscan i ati's ccc rätt lätt. Inga eftersläpningar i spel vad jag märkte av, kanske lite grann i väldigt mörka områden som en grotta i skyrim tex.

Allt som allt en Väldigt prisvärd liten apparat! Rekommenderas fullständigt!

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilen81:

Det gick väldigt bra! Beställde en till Jag garanterar dig att du inte blir besviken, speciellt för det priset. Det enda negativa med tv'n var ljudet, och en fjärrkontroll som kändes lite budget... Men utöver det en riktigt bra tv, klarade dessutom av att spela upp dem mesta filformat genom usb'n! Det var bara en film den inte klarade av och det var en .mkv 1080p med FLAC som är lite småovanligt. Hade heller inga problem att köra ntfs formaterad hdd som en del tv-apparater har.

Mätte upp energikonsumptionen och den låg på 84w i genomsnitt, inte 50w som cdon skriver, men det är väl helt godkänt för en icke-LED.
Bluray såg otroligt bra ut på den och SD signaler verkar den klara av hyfsat bra också. Körde även datorn genom hdmi'n och det såg bra ut, den hade lite problem att skala upp bilden bara men det fixade man med overscan i ati's ccc rätt lätt. Inga eftersläpningar i spel vad jag märkte av, kanske lite grann i väldigt mörka områden som en grotta i skyrim tex.

Allt som allt en Väldigt prisvärd liten apparat! Rekommenderas fullständigt!

Kul! Vet man med sig att man inte behöver större tv så är ju oftast budgetsegmentet helt klart det man ska satsa på idag. Samma sak gäller 40"-42". Hur är kalibreringsmöjligheterna? Är tvn lika snygg som på bild?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilen81:

Det gick väldigt bra! Beställde en till Jag garanterar dig att du inte blir besviken, speciellt för det priset. Det enda negativa med tv'n var ljudet, och en fjärrkontroll som kändes lite budget... Men utöver det en riktigt bra tv, klarade dessutom av att spela upp dem mesta filformat genom usb'n! Det var bara en film den inte klarade av och det var en .mkv 1080p med FLAC som är lite småovanligt. Hade heller inga problem att köra ntfs formaterad hdd som en del tv-apparater har.

Mätte upp energikonsumptionen och den låg på 84w i genomsnitt, inte 50w som cdon skriver, men det är väl helt godkänt för en icke-LED.
Bluray såg otroligt bra ut på den och SD signaler verkar den klara av hyfsat bra också. Körde även datorn genom hdmi'n och det såg bra ut, den hade lite problem att skala upp bilden bara men det fixade man med overscan i ati's ccc rätt lätt. Inga eftersläpningar i spel vad jag märkte av, kanske lite grann i väldigt mörka områden som en grotta i skyrim tex.

Allt som allt en Väldigt prisvärd liten apparat! Rekommenderas fullständigt!

Låter ju bra det där, lillebror letar efter en billig 32" och med en Full-HD för det priset så kan man ju lägga lite extra på ljud om man behöver sedan. Ska tipsa honom genast

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX