Video: Intels presskonferens på CES 2012

Permalänk
Melding Plague

Video: Intels presskonferens på CES 2012

Inga tekniska utläggningar men väl massor av nyheter om ultraportabla bärbara datorer. På Intels presskonferens presenterade Mooly Eden framtiden för Ultrabook.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hehe, de 4 senaste nyheterna handlar om Intel

Var jag den enda som tänkte: "Va, är video bara 5 sekunder? Det var en kort presskonferens :)"

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Tänkte också så felxi

Men trevlig video!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Hehe, de 4 senaste nyheterna handlar om Intel

Var jag den enda som tänkte: "Va, är video bara 5 sekunder? Det var en kort presskonferens :)"

ahha jag med xD

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Hehe, de 4 senaste nyheterna handlar om Intel

Var jag den enda som tänkte: "Va, är video bara 5 sekunder? Det var en kort presskonferens :)"

Tycker inte jag har hört speciellt mycket från AMD efter bulldozer launchen, hoppas dock att det blir lite trinity nyheter på CES de borde ju kunna passa i en ultrabookish formfaktor. Jag är dock inte speciellt såld på ultrabooks, jag är mer av en tablet Guy

Edit: grafikkort har man juh hört, men det är fortfarande ati för mig

Permalänk
Medlem

Nåt ställe man kan se hela intel konferensen?

Permalänk
Medlem

Tycker att Mooly Eden ska låta personen som är bättre på engelska samt bättre på att förklara få ta mer plats och inte avbryta honom.

Visa signatur

3600X + NH-D15 | 32GB DDR4 | MSI 1080Ti Gaming X | MSI X570 MPG | FOCUS GX 750W | MP600 2TB | Define 7 White

Permalänk
Skäggig legend

Gillar verkligen iden med Ultrabooks. Gediget och bra. Hoppas priserna pressas i framtiden då detta i mitt tycke är framtiden för bärbara datorer!

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Jag tittade LIVE här--> http://cnettv.cnet.com/?tag=hdr;brandnav
Men jag hittar ingen fullversion just nu, men klicka runt så kanske du hittar.

Tycker det är JÄVLIGT dålig av swec att INTE lägga upp hela keynoten då de var där o såg hela.

Jagh ar för mig att det skröt rätt friskt med att de skulle filma/spela in MYCKET i år.
Så vart är alla videos ?

*EDIT*
Samsung har sin keynote om ca 40min

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer