Nvidia Tegra 3 i centrum på CES 2012

Permalänk
Melding Plague

Nvidia Tegra 3 i centrum på CES 2012

I Nvidias monter finns det ingenting som påminner om kommande Geforce Kepler. Däremot kryllar det av Tegra 3-baserade surfplattor och underhållningssystem.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hoppas Kepler inte blir Fermi v.2.0 bara

Permalänk
Medlem

Find Waldo fast med Kepler....

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Kommer inge kepler, AMD only i framtiden haha nä så blir det nog inte..

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

zzzz
Måste de satsa så jäkla på Tegra 3? Vill se Kepler!

Permalänk
Medlem

håller med om kepler men jag bryr mig inte så mycket tills ivy bridge om dom inte har ett kort på marknaden då så blir det helt enklet ett AMD kort

Permalänk
Medlem

Hehe dags att ge språkpoliserna från sweclockers, som stavar iOS "Ios" så korrekt på svenska, en känga.
"Vart" är en fråga om en riktning. Frågan skulle ha lytt: "Var är Kepler?".

On topic: Jag undrar om detta är för att ligga lågt och komma med en överraskning, eller om Kepler verkligen inte kommer inom någon snar framtid. Skulle jag gissa själv så är det tyvärr det senare alternativet som jag tror är rimligast

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Tyder detta inte på att de inte kommit långt i processen med Kepler? Det blir säker försenat... och lite barnsjukdomar på det.

Permalänk
Medlem

Svårt att säga om Kepler är försenat eller ej då det inte finns någon officiell tidsplan. Det kanske aldrig var meningen att den skulle visas upp nu. De kanske satsar på att släppa den med Ivy Bridge ^^

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk

första bilden gjorde nyheten så mycket roligare

Permalänk
Skrivet av FredrikMH:

Svårt att säga om Kepler är försenat eller ej då det inte finns någon officiell tidsplan. Det kanske aldrig var meningen att den skulle visas upp nu. De kanske satsar på att släppa den med Ivy Bridge ^^

Hade den varit på gång och så bra som alla hoppas på hade de läckt info om den redan bara för att folk inte ska köpa 7970 istället

Permalänk

Vilken är ratten på bilderna?

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Avstängd

Hahaha, fan vilken skön snubbe på bild 1!

Permalänk
Medlem

Jag snackade med nvidia supporten igår och de sa att de inte kan ge någon information om framtida produkter, men sa dock "off the record" att jag skulle vänta lite till och inte skaffa gtx 580, vilket jag tycker är lite lustigt, men hur som helst så lär ju Keppler komma vilken dag som helst nu

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av haapppoooo:

Vilken är ratten på bilderna?

Sannolikt Fanatec CSR Elite.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

hoppas nv fokusera rätt bara...arm är en thigt bransch med många aktörer och nv är ganska så nya...hype only takes you so far...
sitter på en gtx470 så nån amd/ati fainboi är jag nog inte riktigt..

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Patan77:

Jag snackade med nvidia supporten igår och de sa att de inte kan ge någon information om framtida produkter, men sa dock "off the record" att jag skulle vänta lite till och inte skaffa gtx 580, vilket jag tycker är lite lustigt, men hur som helst så lär ju Keppler komma vilken dag som helst nu

Tror helt klart killen i supporten menade att HD7970 var bättre än att köpa ett GTX580 "off the record"

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aster:

Tror helt klart killen i supporten menade att HD7970 var bättre än att köpa ett GTX580 "off the record"

Haha precis XD

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem

Vad säger de när ni frågar om Kepler?