Hjälp att hitta en 19" Widemonitor med PIVOTFUNKTION!!

Permalänk
Medlem

Hjälp att hitta en 19" Widemonitor med PIVOTFUNKTION!!

Har letat förgäves på internet efter en 19" widescreen monitor med pivotfot. Alternativt en med vesa fästa samt en fot som skulle passa(inte väggfäste!)
Ska nämligen köpa 2st och sätta brevid min 27":are , det som då skulle se bäst ut är 2 st 19" wide i "picturemode(pivot?)"
Priset ska helst vara under 1.7k för själva skärmen(Även om det kanske är för mycket begärt?)!

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

Ville bara uppdatera att jag fortfarande inte lyckats hitta någon passande skärm..... HJÄLP MIEG

Permalänk
Hedersmedlem

Egentligen borde du ha smäll på fingrarna då vi inte tillåter bump, men efter 2 dygn utan respons förstår jag dig.
Kan inte rekommendera någon men filtrerade ut ett gäng på Prisjakt.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s83227953&cols=89,544,1...

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Beroende på var det är för fäste mellan skärm och fot så borde det väl vara så enkelt att man bara skruvar loss skärmen och sätter tillbaka den på porträtt hållet istället. Själva Pivot funktionen är rätt meningslös egentligen då du inte kommer att vrida och vända på dem, eller hur?

Antar att du har köpt en av de nyare 27":s skärmarna med fina paneler på, att då skaffa 2 TN baserade skärmar vid sidan kommer att förstöra känslan på huvudskärmarna, då de garanterat kommer vara så mycket sämre i bildkvalitet, att man skäms

Permalänk
Medlem
Skrivet av loefet:

Beroende på var det är för fäste mellan skärm och fot så borde det väl vara så enkelt att man bara skruvar loss skärmen och sätter tillbaka den på porträtt hållet istället. Själva Pivot funktionen är rätt meningslös egentligen då du inte kommer att vrida och vända på dem, eller hur?

Ja om dom är tillräckligt höga, annars nej.

Skrivet av loefet:

Antar att du har köpt en av de nyare 27":s skärmarna med fina paneler på, att då skaffa 2 TN baserade skärmar vid sidan kommer att förstöra känslan på huvudskärmarna, då de garanterat kommer vara så mycket sämre i bildkvalitet, att man skäms

Finns skärmar runt 20" med IPS. IPS kom "redan" 2001 och skillnaden mellan en sådan och en ny är inte så överdriven stor i bildkvalité.

Permalänk
Medlem
Skrivet av videfix:

Egentligen borde du ha smäll på fingrarna då vi inte tillåter bump, men efter 2 dygn utan respons förstår jag dig.
Kan inte rekommendera någon men filtrerade ut ett gäng på Prisjakt.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s83227953&cols=89,544,1...

Sorry, ny på de här med forum:)!

Tack som fan, detta hjälpte mycket!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nikles90:

Sorry, ny på de här med forum:)!

Då kan det hjälpa att ta en titt här

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.