Permalänk
Medlem

Söker "prisjakt sida" för ny skärm

Hej

Jag söker en sida som prisjakt som har en kategori om datorskärmar. På engelska, svenska eller språk som går att använda google translate med hyfsat resultat.

Problemet med prisjakt med kategorin datorskärmar är att det är mycket info som saknas, t.ex. om man sorterar efter uppdateringsfrekvens har 300 av 1500 produkter information (50-63 Hz på prisjakt och 64-200 Hz på prisjakt).
Men om det finns någon mer "halv uppdaterad" sida så skulle jag vara mycket tacksamt för det med.

(Vet om pricerunner.se redan)

Permalänk
Medlem

Själv letat efter alternativ till dessa och det är väldigt svårt att hitta, till stor det tror jag faktiskt det beror på butikerna själva som inte lägga in rätt / fullständig info, vet inte exakt hur produkter läggs till på Prisjakt men utgår från att det är automatiskt sedan all info de har drar från olika försäljare kopplade till systemet och deras system är nog designat för att passa så mycket saker som möjligt mer än just vissa specifika datordelar. Håller med om att de angående vissa saker borde ha bättre info och sökfunktioner men tror tyvärr inte du kommer hitta någon som är markant bättre

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Själv letat efter alternativ till dessa och det är väldigt svårt att hitta, till stor det tror jag faktiskt det beror på butikerna själva som inte lägga in rätt / fullständig info, vet inte exakt hur produkter läggs till på Prisjakt men utgår från att det är automatiskt sedan all info de har drar från olika försäljare kopplade till systemet och deras system är nog designat för att passa så mycket saker som möjligt mer än just vissa specifika datordelar. Håller med om att de angående vissa saker borde ha bättre info och sökfunktioner men tror tyvärr inte du kommer hitta någon som är markant bättre

Ja, det är ungefär det jag trott. Men som jag har förstått det så är mycket information även inlagt av "vanliga användare" (och det finns också ett "föreslå ändring" system på individuela data poster). Så hoppades på att det skulle finnas en engelsk/amerikansk variant som jag missat som det finns flera användare på och därmed mer personer som lägger till information.