Permalänk

Kan inte starta HoN!!

Är en kille på 17 år som spelar en del Heroes of Newerth, splelar på en laptop, HP förövrigt. Men när jag skulle starta det innan idag så kom det direkt upp en crash report alttså kan inte ens komma till där man loggar in!!!
har prövat att instalera och avinstallera ett antal gånger men det händer samma sak ingen tyvärr...
vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar få lite panik!
Så skulle uppskata om det finns någon snäll skäl som skulle kunna hjälpa mig med detta, tack i förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirpikeys:

Är en kille på 17 år som spelar en del Heroes of Newerth, splelar på en laptop, HP förövrigt. Men när jag skulle starta det innan idag så kom det direkt upp en crash report alttså kan inte ens komma till där man loggar in!!!
har prövat att instalera och avinstallera ett antal gånger men det händer samma sak ingen tyvärr...
vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar få lite panik!
Så skulle uppskata om det finns någon snäll skäl som skulle kunna hjälpa mig med detta, tack i förhand!

Jag har haft liknande problem och enda som löste problemet var en ominstallation av windows.

Permalänk

aj då, det låter inte alls för kul...
finns det inget annat man kan göra?

Permalänk
Medlem

Kolla på deras forum, tror att de har en supportdel!

Permalänk
Medlem

Kanske har något med drivrutiner att göra?
Annars kolla deras officiella forum

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk

ska jag göra då!
men jag som inte är så kunnig med datorer, hur ominstallerar jag drivrutiner?

Permalänk
Medlem

När du avinstallera HoN så kan de finnas filer kvar, saves osv. försök lokalisera dem och radera dem med!

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk

tyvärr funka inte detta heller

Permalänk
Medlem

Prova att högerklicka på HoN.exe filen och sedan "kör som administratör", har för mig att jag hade liknande problem förut som löste sig genom det.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk

ska pröva detta

Permalänk

förövrigt varför händer detta?
har det med dattan att göra eller något annat?

Permalänk
Medlem

HAr samma problem. Blev någon sorts krasch vid uppstart och nu blir bara skärmen svart med den laddande runda ringen när jag startar det. Slutade spela då och sket i att leta fel.

Var nog vid en update förresten.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b