Första vattensystemet hjälp och tips om vad att bygga

Permalänk
Medlem

Första vattensystemet hjälp och tips om vad att bygga

Hej alla tänkte bygga mig ett vattensystem till min dator och tänkte att jag får fråga efter lite råd och tips för dom som har det mitt vatten system kommer från börjar va tänkte till Cpu bara dock är tanken att om ett par månader då jag ska köpa nytt grafiokrt kommer jag köpa till det och så

Ni får gärna bygga egna system åt mig som ni räkemenderar va gärna från en hemmsida eller Cooling stuff eller likande

tänkte mig en radiator för 3 fläk platser i toppen på mitt 800D Corser låda kommer den radiatorn vara mer en nog för CPU och GPU sen ?

1: Vad är det man behöver mer en det jag skrivit under här då tänkte jag på ska man ha någon medel i vatten eller köpa någon speciellt vatten från hemsidorna eller tar man ur kranen hemma och heller i någon medel som man köper

CPU block, Slangar, pump, radiator muttrar (tror jag detter heter ) racka och börjda, Reservar

Tack i förhand

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Svaren du söker är redan besvarade i olika trådar här på forumet. Har du provat ssökfunktionen?

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk

http://www.coolingstuff.se/ och skicka ett mail vad du ska ha och din budget och vilka delar du har redan(komponenter) till arhur där. En grymt bra kille det:)
Men Vad för gkort ska du skaffa? Din budget? Så kan vi nog hjälpa dig bra med:)

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem

Okej tack för hjälp tråd avslutad

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)