Diablo 3 Beta nycklar! Ta en medans dom e hot!

Permalänk
Medlem

Diablo 3 Beta nycklar! Ta en medans dom e hot!

http://www.ugo.com/games/diablo-iii-beta-codes

Bara och leta fram någon som funkar.

Fick tag i min vid Group 42 vid klockan 21:20

Permalänk

testat en massa keys nu senaste 15 minuterna, men alla verkar vara tagna...

Permalänk
Medlem

Japp, alla tagna!

Permalänk

Samma här testade en del verkar som de redan är borta :/

Visa signatur

i7 3770k| Titan X | 16 GB RAM 1333MHZ | P8Z77-V DELUXE | Antec miditower P183

Permalänk

Verkar så, och jag läste denna tråden 3 min efter den skapades :/

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk

alla är tagna verkar det som...

Visa signatur

l Asus P8Z77-V Pro l i5 3570k l Asus Gtx 680 Dcii OC l

l Corsair Veng. 8gb l FSP Aurum 700W 80+G l Intel 330 - 120 gb l

l Nzxt Switch 810 vit l

Permalänk
Medlem

:/

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

var löser man in dom..

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

var löser man in dom..

På ditt konto @ Battle.net, men det finns inga koder kvar som inte är tagna.

Permalänk
Medlem

Gått igenom 100 nycklar nu.. Känns rätt meningslöst o fortsätta.. =(

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk

Eller så lirar man 2:an tills 3an kommer ut och struntar i betan

Säger inte att jag är otaggad på att få en betakey, men mitt hopp om att få en har sjunkit, så jag har gett upp ;P

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Testade minst 40 st, inget fungerade.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av xarl:

var löser man in dom..

Står på sidan ......

Permalänk
Medlem

aj, tråkigt att ni inte fick tag på någon

Jag fick en i Group 42 vid klockan 21:20 och sen gav länken här och till en kompis som fick en.

Permalänk
Medlem

Dessa nycklar rök på 2 minuter eftersom de spammades på facebook

Permalänk
Medlem

:'( varför fick man inte reda på detta tidigare.

Edit,

Skrivet av RepZi:

Dessa nycklar rök på 2 minuter eftersom de spammades på facebook

Ännu en anledning till att hata failbook.

Permalänk

Crap att man missa :/

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

jag som vill ha något att döda litet tid

Permalänk
Medlem

Det måste finnas någon kvar på den sidan! Har svårt att tro att ALLA har gått igenom ALLA nycklar.

Finns det något script som t.ex. Greasemonkey som kanske kan kolla vilka keys som är lediga? Kanske någon som använt det och på så sätt tagit många av dem isåfall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Det måste finnas någon kvar på den sidan! Har svårt att tro att ALLA har gått igenom ALLA nycklar.

Finns det något script som t.ex. Greasemonkey som kanske kan kolla vilka keys som är lediga? Kanske någon som använt det och på så sätt tagit många av dem isåfall

Funderade också på det, och troligen är det någon som har ett sådant... Tror inte att personen i fråga gärna vill dela med sig!

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det kommer vara open beta på diablo 3?

Permalänk

Är på jobbet och har inte så mycket att göra så gick igenom alla 490 keys och så att inte ni också slösar tid kan jag säga att ALLA är tagna redan. ;/

Permalänk
Medlem

jävla skit nu orkar jag inte mer suttit i 20 min copy/paste koder

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Förövrigt behöver ni inte vara så ledsna, jag har spelat hela Betan, lånat av en kompis. Det är jävligt grymt, men så pass kort, bara 1 timme så att det är inget att döda efter

Permalänk
Medlem

satt o testade till Group 16 zzzzzzz

Permalänk
Medlem

kört igenom betan med 3 av karaktärerna. Ser verkligen fram emot det!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

Avskyr alla dessa förbannade Facebook och Twitter skitsaker =/ Orka att man försöker tvinga folk till dessa förbannade sidor, får de reklampengar av de som har hand om Facebook för att vara till 99% exklusivt där eller? -.-

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinjed:

Avskyr alla dessa förbannade Facebook och Twitter skitsaker =/ Orka att man försöker tvinga folk till dessa förbannade sidor, får de reklampengar av de som har hand om Facebook för att vara till 99% exklusivt där eller? -.-

Snarare att saker ofta delas med dina vänner, dvs gratis reklam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Snarare att saker ofta delas med dina vänner, dvs gratis reklam.

Jo jag vet, men jag börjar undra, precis som många andra, varför de ens har sitt jäkla Opt-In skit i så fall? Utan att överdriva har de skickat under 10000 keys till EU genom Opt-in, om ens någon key därifrån. Alla går ju bara ut genom detta förbenade Facebook och Twitter!

Blizzard är så förbannat allmänt kända idag genom WoW ändå så precis ALLA vet vilka Blizzard är i stort sätt, de är töntigt kända redan och likadant med Diablo 3. Detta spel diskuteras ständigt överallt och fansidorna bara växer hela tiden (till viss del pga dessa handouts men de borde ta och använda sitt egna system litegrann också).

Kommer fortfarande ihåg när de annonserade ut sitt Opt-in program för ett antal år sen genom WoW launchern, det första jag gjorde var att anmäla intresse för WoW och Diablo relaterade spel. Har alltså var där sedan dag 1.

Jag är dock inte sur för att jag inte fått någon key därigenom, utan för att alla keys som KUNDE gått ut därigenom skänks till dessa facebook och twitter töntar som sitter och campar hela tiden. Jag har aldrig, och kommer aldrig att göra ett Facebook ELLER twitter konto.

Orkar inte med den töntiga hype dessa sidor lyckats generera, förstör all mening med att vara lojal till ett företag nu när alla former av tävlingar går ut genom dessa sidor som en hel del lojala kunder kanske inte ens bevakar och/eller inte hinner i tid för. Jippie!

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Dom är kända, men stor kan alltid bli större. Blizzards betor är bara till för att bygga hype och sprida reklam, lojala kunder får inte ett skvatt, har aldrig fått. För övrigt är min åsikt att man inte missar speciellt mycket, jag tyckte det var ett halvbra spel, inte mer. Diablo 3 kommer 6-7 år för sent, hela hack & slash känns så utdött i min värld.