Permalänk

Sidorknappar blinkar XL2420T

Tjena, har ett problem med min XL2420T skärm i bland så börjar sidknapparna blinka eller konstant vara "ifyllda" (det är touch och när man trycker blir dom "ifyllda") men detta problem har jag bara på en dator med ett XFX Radeon 5770 kort och det händer bara då och då så jag undrar vad problemet kan vara, jag har kollat drivrutinerna i "device manager" och där ska dom vara senaste versionen.

altså http://desmond.imageshack.us/Himg855/scaled.php?server=855&fi... där är dom där knapparna jag pratar om

Visa signatur

since when do buzzwords make you elite?

Permalänk

Är det ingen som har någon aning?

Visa signatur

since when do buzzwords make you elite?

Permalänk

Okej, nu har jag lokaliserat problemet, det är tv:en som står brevid som gör att knappar får fnatt, det är en lg skärm och dom står kanske 0,5 meter ifrån varann (på bredden). allting funkar normalt när tv:en är avstängd men när jag sätter på den så får benq skärmen fnatt.

Visa signatur

since when do buzzwords make you elite?

Permalänk
Skrivet av buzzwords:

Okej, nu har jag lokaliserat problemet, det är tv:en som står brevid som gör att knappar får fnatt, det är en lg skärm och dom står kanske 0,5 meter ifrån varann (på bredden). allting funkar normalt när tv:en är avstängd men när jag sätter på den så får benq skärmen fnatt.

Kan det vara så att TVn är en tjockTV ? För annars låter det skumt.. :/
Min datorskärm och TV står exakt 445 mm från varandra och det uppstår inga störningar mellan TV och datorskärm.

Visa signatur

Felstavningar skylles på alkohol, droger, sex och tangentbord.

Permalänk
Skrivet av DubStepBooy:

Kan det vara så att TVn är en tjockTV ? För annars låter det skumt.. :/
Min datorskärm och TV står exakt 445 mm från varandra och det uppstår inga störningar mellan TV och datorskärm.

Nej, det är en platt TV

Visa signatur

since when do buzzwords make you elite?