Demoversion av Mass Effect 3 ikväll, Bioware publicerar systemkrav

Permalänk

Är det försent att laddda ner nu eller? Jag hittar endast förbokningsexemplar på origin.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Mata inte trollen. Det är bättre att ignorera. Börjar det spåra ur så anmäl istället.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av kiwiz:

Är det försent att laddda ner nu eller? Jag hittar endast förbokningsexemplar på origin.

Kolla nyss å det verkar då finnas i butiken än, det ligger under gratisspel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Körde igenom spelet när det blev tillgängligt, verkade rätt okej.
Kommer helt klart införskaffa det och köra det.

Permalänk
Medlem

TotalHalibut hade en intressant video om spelet igår

Permalänk

Stängde av när de episka gregorianska körerna körde igång i backgroundsmusiken. Betyder att det inte är ett spel för mig, inte nödvändigtvis att spelet inte är bra.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Medlem

Klarade ut spelet igår, blev lite besviken. Storyn var väl godkänd, men värre konsollportning får man leta efter. Bara det faktum att man gör precis allting på Space (X på konsollerna) fick mig att tröttna. Dessutom var det ett extremt kort demo (SP iaf, testade inte MP). SP Tog en kvart att klara ut...

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo