Den äckligaste bisarra film du någonsin sett?

Permalänk

Den äckligaste bisarra film du någonsin sett?

Vilken är det äckligaste bizarra skräck filmen du nånsin sett?

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

Det sägs att the human centipede är den äckligaste filmen någonsin.
Laddade hem den men har inte sett den än.

Permalänk
Medlem

Pyttsan. Flowers of Flesh and Blood ligger ju bra till. Human Centipede är rena bompa i jämförelse.

Visa signatur

X79, baby

Permalänk

Har sett Human Centipede, Human Centipede 2 är mkt värre...... Flowers of Flesh and Blood är inte lika äcklig som Human Centipede 2..

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog klassa "A Serbian film" som det värsta jag sett hittills.

Polaren kom precis hem från en Europa-turné. Så självklart stannade dom till i Serbien och tittade på filmen

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Musikälskare

Haha okej vill ni ha den sjukaste och äckligaste filmen någonsin? Here you go!

Säg inte att jag inte varnade er... Väldigt grafisk och mentalt påfrestande

http://www.imdb.com/title/tt0073650/

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Jag tycker varken Salo eller A serbian film var särskilt påfrästande. Visst hade dom lite grafisk stötande material men dom går ju i särklass med Human Centipede 2. Om ni tycker dom är äckliga, så borde ni se August Underground... den filmen är värre.

http://www.imdb.com/title/tt0412467/

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

Hmm, A serbian film va rätt nice. August underground mordum filmerna var också rätt maffiga. Murder set pieces osv.. finns många bra

Permalänk

Vill ni se psykiskt tortyr / mind fucks så kolla in Salo eller Martyrs..

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

Jag har hört att human centipede bara är sjukt löjlig

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

ReGOREgitated Sacrifice är aningen speciell

http://www.imdb.com/title/tt1979309/

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Finns det några intressanta äckliga filmer? Brukar skippa denna typen då det oftast är för fjantigt alltså typ filmer som allmänheten ger 3/10.

Permalänk
Skrivet av Ang3l:

ReGOREgitated Sacrifice är aningen speciell

http://www.imdb.com/title/tt1979309/

Den skulle jag vilja se.

fesen: Jo det finns det, om jag inte har helt fel så har Human Centipede I/II hyfsat bra betyg på imdb. Det är inte bara gore utan har faktiskt en handling också. Om du vill se "intressanta" filmer som dvs faktiskt har en historia eller hänt på riktigt, så kan jag rekommendera Human Centipede, Paranormal Activity, Cannibal Holocaust, a Serbian Movie, Martyrs (väldigt bra handling!), Inside, 120 days of sodom, Men behind the sun (hänt på riktigt + riktiga videotaggningar i filmen, inga fusk eller videoredering i dator).

Om du vill undvika det och bara se gore och slash utan nån speciell handling så finns det August Underground, Nekromantik, Flowers of flesh and blood.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Hedersmedlem

Har sett en del filmer. Kan inte säga att jag blir sådär äcklad.. men tror att August Underground-filmerna är de som påverkat mig mest. Får en att fundera. Framförallt trean.. August Underground Penance.

Home Invasion, våldtäkt och mord med hammare på julafton? helt psycho

Dold text
Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Som andra har sagt tidigare A Serbian Film, August Underground och Human Centipede. Vill du allmänt bisarra filmer så kan jag annars rekommendera valfri Troma film, tex Bloodsucking Freaks.

Permalänk
Medlem

De här är kanske inte extrema direkt, men ja, iaf den senare är rätt störig.
The Loved Ones och Wolf Creek, båda från Australien.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Har sett en del filmer. Kan inte säga att jag blir sådär äcklad.. men tror att August Underground-filmerna är de som påverkat mig mest. Får en att fundera. Framförallt trean.. August Underground Penance.

Home Invasion, våldtäkt och mord med hammare på julafton? helt psycho

Dold text

Om du tycker August Underground-filmerna är äckliga och sjuka , så borde du kolla på Philosophy of a Knife ( http://www.imdb.com/title/tt0961119/ ), enligt mig den sjukaste skräck/bizarr filmen som någonsin gjorts. Inte nog med att den e verklighets baserad och allt har hänt på riktigt, den är 4½ timme lång och visar sjuka inslag av maximala gränsen de går o komma på människotortyr. Dvs människorna är mindre värda än ingenting alls här , jag var tvungen och stänga av filmen efter 2 timmar pga min gräns slog till i hjärnan. Jag klarade se Human Centipede utan problem, Serbian film utan problem, även August underground utan problem. Men den här filmen var extremeeeeee over the level. Man blir psykad i huvudet efteråt. Varning för känsliga tittare och även vana skräckfantaster , det är inte många som klarat kolla igenom hela 4½ timmar lång...

Obs! Att såga av sig benet/armen ("saw"-filmerna) är barnmat jämfört med denna. Dessutom att det hänt på riktigt är inte riktigt klokt nånstans.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Om du tycker August Underground-filmerna är äckliga och sjuka , så borde du kolla på Philosophy of a Knife ( http://www.imdb.com/title/tt0961119/ ), enligt mig den sjukaste skräck/bizarr filmen som någonsin gjorts. Inte nog med att den e verklighets baserad och allt har hänt på riktigt, den är 4½ timme lång och visar sjuka inslag av maximala gränsen de går o komma på människotortyr. Dvs människorna är mindre värda än ingenting alls här , jag var tvungen och stänga av filmen efter 2 timmar pga min gräns slog till i hjärnan. Jag klarade se Human Centipede utan problem, Serbian film utan problem, även August underground utan problem. Men den här filmen var extremeeeeee over the level. Man blir psykad i huvudet efteråt. Varning för känsliga tittare och även vana skräckfantaster , det är inte många som klarat kolla igenom hela 4½ timmar lång...

Obs! Att såga av sig benet/armen ("saw"-filmerna) är barnmat jämfört med denna. Dessutom att det hänt på riktigt är inte riktigt klokt nånstans.

Låter som en kopia på Men behind the Sun från 1988 som btw är riktigt brutal film http://www.imdb.com/title/tt0093170/

Varning.. inte för känsliga tittare

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Låter som en kopia på Men behind the Sun från 1988 som btw är riktigt brutal film http://www.imdb.com/title/tt0093170/

Varning.. inte för känsliga tittare
---Youtube klipp---

Det är inte en kopia, men däremot så handlar båda filmerna om Unit 731 , alltså det är två olika filmer om samma världshändelse, bara att Philosophy of a Knife är längre, nyare, visar mera, och är ännu bizarrare än Men behind the sun. De där med frostskadan på fingrarna klarade jag av o se, men inte dom värre bitarna.

Det här är INTE från filmen. Utan en riktig bild från Unit 731.

http://4.bp.blogspot.com/_prg9LTZ1TCU/TNrnZuiReeI/AAAAAAAAAEU...

Dold text

När dom tvångsstoppar in insekter i en ung flickas vagina, eller tvingar unga tonåringar att ha sex med andra könssjukdomsmittade tonåringar med Aids, syfilis, gonorré för se bieffekterna, eller testar Anthrax, mjältbrand, på folk, då klarade jag inte av o se mer.

Visst om det varit en klassisk B-film med sådär effekter, inte haft en verklig händelse eller varit trovärdigt, hade ja säkert inte haft problem o kolla på det. Men att medvetandet veta att det hänt på riktigt och effekterna är ändå så pass välgjorda och bättre än många andra filmer t.ex Men behind the sun blir det ruskigt obehagligt o kolla på. Filmen är ju trots allt från 2008 så man har ju rätt så bra effekter då...

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Det är inte en kopia, men däremot så handlar båda filmerna om Unit 731 , alltså det är två olika filmer om samma världshändelse, bara att Philosophy of a Knife är längre, nyare, visar mera, och är ännu bizarrare än Men behind the sun. De där med frostskadan på fingrarna klarade jag av o se, men inte dom värre bitarna.

Det här är INTE från filmen. Utan en riktig bild från Unit 731.

http://4.bp.blogspot.com/_prg9LTZ1TCU/TNrnZuiReeI/AAAAAAAAAEU...

Dold text

http://www.youtube.com/watch?v=evXdwZ6LtF8

När dom tvångsstoppar in insekter i en ung flickas vagina, eller tvingar unga tonåringar att ha sex med andra könssjukdomsmittade tonåringar med Aids, syfilis, gonorré för se bieffekterna, eller testar Anthrax, mjältbrand, på folk, då klarade jag inte av o se mer.

Visst om det varit en klassisk B-film med sådär effekter, inte haft en verklig händelse eller varit trovärdigt, hade ja säkert inte haft problem o kolla på det. Men att medvetandet veta att det hänt på riktigt och effekterna är ändå så pass välgjorda och bättre än många andra filmer t.ex Men behind the sun blir det ruskigt obehagligt o kolla på. Filmen är ju trots allt från 2008 så man har ju rätt så bra effekter då...

Hmm... verkar intressant. Får nog försöka se den någon gång. Ska dock påpekas att de med största sannolikhet inte tvingade någon att ha sex med Aids smittade 1940-isch..... Framförallt inte i Kina

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Twister86:

Om du tycker August Underground-filmerna är äckliga och sjuka , så borde du kolla på Philosophy of a Knife ( http://www.imdb.com/title/tt0961119/ ), enligt mig den sjukaste skräck/bizarr filmen som någonsin gjorts. Inte nog med att den e verklighets baserad och allt har hänt på riktigt, den är 4½ timme lång och visar sjuka inslag av maximala gränsen de går o komma på människotortyr. Dvs människorna är mindre värda än ingenting alls här , jag var tvungen och stänga av filmen efter 2 timmar pga min gräns slog till i hjärnan. Jag klarade se Human Centipede utan problem, Serbian film utan problem, även August underground utan problem. Men den här filmen var extremeeeeee over the level. Man blir psykad i huvudet efteråt. Varning för känsliga tittare och även vana skräckfantaster , det är inte många som klarat kolla igenom hela 4½ timmar lång...

Obs! Att såga av sig benet/armen ("saw"-filmerna) är barnmat jämfört med denna. Dessutom att det hänt på riktigt är inte riktigt klokt nånstans.

Tack för tipset.

Jag har ju sett Men Behind the Sun I och II.. intressanta rullar.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Den skulle jag vilja se.

fesen: Jo det finns det, om jag inte har helt fel så har Human Centipede I/II hyfsat bra betyg på imdb. Det är inte bara gore utan har faktiskt en handling också. Om du vill se "intressanta" filmer som dvs faktiskt har en historia eller hänt på riktigt, så kan jag rekommendera Human Centipede, Paranormal Activity, Cannibal Holocaust, a Serbian Movie, Martyrs (väldigt bra handling!), Inside, 120 days of sodom, Men behind the sun (hänt på riktigt + riktiga videotaggningar i filmen, inga fusk eller videoredering i dator).

Om du vill undvika det och bara se gore och slash utan nån speciell handling så finns det August Underground, Nekromantik, Flowers of flesh and blood.

Ska kolla igenom alla tips Paranormal Acitivty och annat övernaturligt som spöken osv går fetbort, hur fjantigt som helst.

Permalänk
Medlem

Urk! Varför klickade jag på den här tråden, kan ni inte hålla detta till flashback?

Permalänk
Skrivet av fesen:

Ska kolla igenom alla tips Paranormal Acitivty och annat övernaturligt som spöken osv går fetbort, hur fjantigt som helst.

Glöm inte bort Philosophy of a Knife om du gillade Men behind the sun.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Har sett en del filmer. Kan inte säga att jag blir sådär äcklad.. men tror att August Underground-filmerna är de som påverkat mig mest. Får en att fundera. Framförallt trean.. August Underground Penance.

Home Invasion, våldtäkt och mord med hammare på julafton? helt psycho

Dold text

Jag skulle nog påstå att tvåan är värre

b.la. spädbarns-scenen är riktigt vidrig

Dold text

Men värst av allt i den här tråden är nog Men behind the sun ändå, just för att den är baserad på verkliga händelser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Låter som en kopia på Men behind the Sun från 1988 som btw är riktigt brutal film

men behind the sun är nog en av de värre filmerna jag har sett.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Sett denna http://www.imdb.com/title/tt0079788/ såg den för länge sen. Rätt äcklig.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

Nekromantik, I Spit On Your Grave(Originalet), Cannibal Ferox, Salo - Sodoms 120 sista dagar är väl några av det mest mysko filmer man har sett.

Permalänk
Medlem

Säger bara Cannibal Holocaust, läs om vad som hände efteråt här http://en.wikipedia.org/wiki/Cannibal_Holocaust

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Haha okej vill ni ha den sjukaste och äckligaste filmen någonsin? Here you go!

Säg inte att jag inte varnade er... Väldigt grafisk och mentalt påfrestande

http://www.imdb.com/title/tt0073650/

Nej, det här var inte mycket att se måste jag säga. Fick mer obehagskänslor av att se Passion of the Christ än jag fick av den här.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10