Permalänk
Medlem

CoolingStuff

Tja vet inte riktigt var jag skulle skapa denna tråden men eftersom den är relaterad till Vattenkylning tänkte jag skapa den här, och om det är fel kan en moderator varan vänlig att omdirigera tråden

Till huvud saken nu så undrar jag om det finns kod för fraktfritt åt oss swec medlemmar på antingen www.coolingstuff.se eller www.indomo.se.
ska lägga ett par ordrar men har inte pengarna till allt på en gång så måste ta det med tiden därför känns det j*vligt tråkigt att behöva betala så många fraktkostnader:)

Tacksam för svar MVH Choman

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Tja vet inte riktigt var jag skulle skapa denna tråden men eftersom den är relaterad till Vattenkylning tänkte jag skapa den här, och om det är fel kan en moderator varan vänlig att omdirigera tråden

Till huvud saken nu så undrar jag om det finns kod för fraktfritt åt oss swec medlemmar på antingen www.coolingstuff.se eller www.indomo.se.
ska lägga ett par ordrar men har inte pengarna till allt på en gång så måste ta det med tiden därför känns det j*vligt tråkigt att behöva betala så många fraktkostnader:)

Tacksam för svar MVH Choman

tyvärr inte mkt att göra åt det, bara att betala frakten o se glad ut!
köp begagnat annars om du inte har råd

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

tyvärr inte mkt att göra åt det, bara att betala frakten o se glad ut!
köp begagnat annars om du inte har råd

Okej tråkigt, jag har råd till det men inte allt på en gång och har inte bråttom men känns tråkigt att betala frakt om och om igen:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Så är livet ibland,spara tills du har råd med allt på en gång då.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Okej tråkigt, jag har råd till det men inte allt på en gång och har inte bråttom men känns tråkigt att betala frakt om och om igen:)

jo inte det roligaste kanske, men kan du inte vänta en månad eller 2 ist o beställa allt/det mesta då ist, så blir det inte lika många beställningar du behöver betala frakt för

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Avstängd

indomo hade ju iallafall "sweclockers_500" som rabattkod innan. Vet inte om den fortfarande gäller dock.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Så är livet ibland,spara tills du har råd med allt på en gång då.

ja men asså jag har tre beställningar som ska göras och alla har prioriteringar, första beställningen som är den viktigaste är 8 fläktar vilket jag är ett måste, där är första beställningen, sedan är det två 360 radiatorer och kylvätska, och till slut ett till gpu block plus sli connector därmed måste det bli i olika besällningar när man är student och lever på studiebidraget:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

indomo hade ju iallafall "sweclockers_500" som rabattkod innan. Vet inte om den fortfarande gäller dock.

Okej tack tyvärr fungera inte koden längre:(

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Ehmm jag använde koden igår kväll :S
Beställde lite gpu block mm.

såå den ska funka på indomo.se

"sweclockers_500" ger dig gratis frakt på ordrar över 500kr inte under.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

ja men asså jag har tre beställningar som ska göras och alla har prioriteringar, första beställningen som är den viktigaste är 8 fläktar vilket jag är ett måste, där är första beställningen, sedan är det två 360 radiatorer och kylvätska, och till slut ett till gpu block plus sli connector därmed måste det bli i olika besällningar när man är student och lever på studiebidraget:)

Fortfarande ett val att sprara och köpa allt på en gång.
Har man inte råd så väntar man

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kan bekräfta att Indomos kod: sweclockers_500 fungerar för fraktfritt vid köp över 500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

Ehmm jag använde koden igår kväll :S
Beställde lite gpu block mm.

såå den ska funka på indomo.se

"sweclockers_500" ger dig gratis frakt på ordrar över 500kr inte under.

Jaha ja men underbart då jag la bara till en fläkt lite snabbt för och se om den funkade och la precis beställning på alla fläktarna och det funkade!:) skit skönt sparar jag en 250 kr på frakt nu då:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Jaha ja men underbart då jag la bara till en fläkt lite snabbt för och se om den funkade och la precis beställning på alla fläktarna och det funkade!:) skit skönt sparar jag en 250 kr på frakt nu då:)

Vart bor du när du betalar så mycket frakt.?

Visa signatur

| AMD 5600 X | ASUS PRIME B550-PLUS | Kingston Fury 16GB DDR4 3600MHz | MSI RTX 3070 | Be Quiet Dark power Pro 10 850W | Dell S2716DG | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | Sony Z2 tablet | En HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ten:

Vart bor du när du betalar så mycket frakt.?

Malmö, fraktkostnad från indomo hade varit 79 kr annars * 3 kanske 4 hade blivit på ett ungefär 250 kr sammanlagt

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

frifrakt från coolingstuff för sweclockers medlemmar vid beställning över 500 kr med koden "sweclockers".

Visa signatur

Spel och Biorum: Nzxt Switch 810 | Intel i7 3960X | Corsair Vengeance 32gb | Asus Rampage 4 Extreme | 3st 7970 Crossfire | 2st Samsung 840 250gb | Och vatten på allt | Win 7 Ultimate
Surfdator: E6600 @ 3,6ghz | Xms2 8500 2gb | Asus P5K-R | XFX 6970 | Win 7 Ultimate
Spel och Biorum