Vårstäda i SweClockers marknad

Permalänk
99:e percentilen

Går det att skapa flera annonser med den rabattkoden, eller bara en?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Det står inget om just bara 1 annons så jag antar att det är obegränsat. Men du kan ju slänga in allt du säljer i 1 annons?

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Synd att man betalade för en annons igår kväll, skulle ha väntat till idag, nu försvann den ju i vimlet

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

lol på Doom koden

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Bean:

Det står inget om just bara 1 annons så jag antar att det är obegränsat. Men du kan ju slänga in allt du säljer i 1 annons?

Yes, men dels passar det bättre att ha vissa grejer för sig själva och dels vill jag veta om jag kan lägga upp en annons med vissa saker idag och resten imorgon.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defecto:

lol på Doom koden

Vad har League of legends med Doom att göra? Eller menar du "Skrattar ut högt på Doom koden" altternativt "Laughing out loud på Doom koden" i vilket fall ser det konstigt ut?

Edit: Ursäkta min bitterhet men är trött på den helt galna användningen av förkortningen "lol" i helt befängda sammanhang. Eller rättare sagt, användningen av "laughing out loud" överhuvudtaget istället för hederliga "HAHA". Precis som man helt låter bli i att tänka på om "laughing out loud" passar in eller inte.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt med lite gratis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Yes, men dels passar det bättre att ha vissa grejer för sig själva och dels vill jag veta om jag kan lägga upp en annons med vissa saker idag och resten imorgon.

Jassa så du har bara ett grafikkort funkar det bra älle?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Yes, men dels passar det bättre att ha vissa grejer för sig själva och dels vill jag veta om jag kan lägga upp en annons med vissa saker idag och resten imorgon.

De e bara och sälja! Lägg upp hur mycket du vill. Jag antar att koden fungerar hela helgen minst.

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

idkfa <3
Gav alla vapen, haha

Visa signatur

CPU: AMD® Ryzen™ 7 1700 @ 4 GHz 1.35V
MB: msi® X370 GAMING PRO CARBON
GPU: XFX Radeon™ RX Vega⁵⁶
RAM: G.SKILL Trident Z 3200MHz CL14 16 GB
Chassi/PSU: Cooltek W2 / Corsair® AX860 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Vad har League of legends med Doom att göra? Eller menar du "Skrattar ut högt på Doom koden" altternativt "Laughing out loud på Doom koden" i vilket fall ser det konstigt ut?

Edit: Ursäkta min bitterhet men är trött på den helt galna användningen av förkortningen "lol" i helt befängda sammanhang. Eller rättare sagt, användningen av "laughing out loud" överhuvudtaget istället för hederliga "HAHA". Precis som man helt låter bli i att tänka på om "laughing out loud" passar in eller inte.

Jag tyckte att akronymen passade bra i sammanhanget. Var inte tänkt att vara helt språkligt korrekt, utan bara vara ett kort och snabbt svar

Förstår din bitterhet och den är ursäktad.

Permalänk
Medlem

Som jag kommenterar varje gång det blir en "vårstädning". Som synes så verkligen exploderar marknaden så fort det blir gratis, men är nästan "dött" när det kostar. Borde ringa lite klockor att priset är för högt, gissar på att ni får mycket större rullans med ett pris på 5-7kr~ istället för 15kr.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av TolkN:

Jassa så du har bara ett grafikkort funkar det bra älle?

Vad menar du?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

ja det är kul att alla kommer ihåg Doom koden
det var säkert 15 år sen jag skrev den sist, men den är helt inpräntad i huvet!

Helt enkelt sånt som man lärde sej för livet medans man fortfarande hade en ung frisk hjärna.
...Oxå ganska intressant att man kommer ihåg dataspel bättre än det man lärde sej i skolan.

När man är 100 år gammal o kanske senil kommer man antagligen ha glömt tfnnumrena 112 / 90000, men fortfarande komma ihåg IDDQD på tgbbordet i hopp om att bli odödlig

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Bra timing, passade på att städa skrot i helgen och lade ut laptop-minnen och hårddiskar.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Har inte annonserat tidigare på SweClockers, men tänkte att det var lika bra att passa på med lite vårstädning

Lade ut 3 annonser
Chieftec Dragon Fulltower
Shuttle XPC SB51G SFF
Diverse - Linksys Router - Pentium MMX dator - Grenuttag

Sista annonsen blev lite i sista minuten.
Tycker det är svårt med prissättningar så jag skrev bud på allt.

Lycka till alla som annonserat. Hoppas ni lyckas hitta nya hem åt era prylar.

Permalänk
Medlem

kl är 23:30 den 263 march och koden verkar vara utgången !!!

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av bkm23:

kl är 23:30 den 263 march och koden verkar vara utgången !!!

"Erbjudandet gäller fram till måndagen den 26 mars 12:00"

D.v.s erbjudandet gick ut 12:00 i förmiddags.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

"Erbjudandet gäller fram till måndagen den 26 mars 12:00"

D.v.s erbjudandet gick ut 12:00 i förmiddags.

oj, tack

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av bkm23:

Np

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2