Permalänk
Medlem

Upplösningen 2560X1600

Det är så att jag har tänkt köpa en ny dator med trorligtvis 7970(kan bli två eller tre kort) när amd sänker priset vilket inte borde vara så långt borta pga gtx 680. Men nu till min fråga vilken 2560X1600 skärm är den bästa?

Det jag gör på datorn är att spela mycket fps och LOL men även strategi som total war. Den skärmen jag sitter på idag är en 22" 1920X1080 med 5ms responstid.

processorn jag kommer ha till är en 3770k (ivy bridge) isåfall blir det nog att vänta till 7990 (7990+7970) eller en 3930k. De skärmarna jag har tittat på är dessa två:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=304396
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=728130
kan även tänka mig andra så kom med förslag. Men är u3011:an 2000kr bättre än Lg:en?

Permalänk
Medlem

Jag har ingen erfarenhet av lg skärmen men den är säkert bra. Jag äger Dell U3011 och jag är supernöjd, bästa köpet jag gjort inom datorprylar. Angående grafikkort så kan jag tala om att jag ska bygga en ny dator i maj med samma processor som du ska ha. Jag tänkte från början köpa 2 st gtx 680 och köra i sli men nu när det har kommit information om att toppkortet av kepler (gtx 685?) kommer i augusti eller senast okt-dec så tänker jag endast köpa ett gtx 680. Gtx 680 presterar bra i 2560x1600 och jag kommer att sälja det kortet när flaggskeppet av keppler kommer och då köpa 2 st Gtx 685 och köra i sli. Du borde också fundera på om det är värt med så många 7970 när 685 är runt hörnet.

Permalänk
Medlem

Bästa oavsett pengar? ja då får du nog köpa NEC PA301W

http://www.nec-display-solutions.com/p/se/en/products/details...

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Jag har ingen erfarenhet av lg skärmen men den är säkert bra. Jag äger Dell U3011 och jag är supernöjd, bästa köpet jag gjort inom datorprylar. Angående grafikkort så kan jag tala om att jag ska bygga en ny dator i maj med samma processor som du ska ha. Jag tänkte från början köpa 2 st gtx 680 och köra i sli men nu när det har kommit information om att toppkortet av kepler (gtx 685?) kommer i augusti eller senast okt-dec så tänker jag endast köpa ett gtx 680. Gtx 680 presterar bra i 2560x1600 och jag kommer att sälja det kortet när flaggskeppet av keppler kommer och då köpa 2 st Gtx 685 och köra i sli. Du borde också fundera på om det är värt med så många 7970 när 685 är runt hörnet.

Jag får ta att fundera på det. Tycker om vissa saker med gtx 680 som inte 7970 har som det nya vsync. Dock gillar jag inte turbo boost.

Skrivet av Likvid:

Bästa oavsett pengar? ja då får du nog köpa NEC PA301W

http://www.nec-display-solutions.com/p/se/en/products/details...

såklart ligger budgeten runt de skärmarna jag visade, så ett tak på ungefär 10 000kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Texaco:

Jag får ta att fundera på det. Tycker om vissa saker med gtx 680 som inte 7970 har som det nya vsync. Dock gillar jag inte turbo boost.

såklart ligger budgeten runt de skärmarna jag visade, så ett tak på ungefär 10 000kr.

Här har du lite info om det kommande flaggskeppet från Nvidia.

http://videocardz.com/31126/geforce-kepler-gk110-specificatio...

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Här har du lite info om det kommande flaggskeppet från Nvidia.

http://videocardz.com/31126/geforce-kepler-gk110-specificatio...

tackar det ser mycket intressant ut. Hade varit underbart om det hade kommit innan min födelsedag, dvs slutet av oktober.

Permalänk
Skrivet av Texaco:

...........
kan även tänka mig andra så kom med förslag. Men är u3011:an 2000kr bättre än Lg:en?

Ja absolut, den har möjlighet till normala färger iom sitt sRGB-läge.
LG har säkert också ett sRGB-läge, men det kommer fungera s**t som på alla äldre widegamut-skärmar.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;12131951']Ja absolut, den har möjlighet till normala färger iom sitt sRGB-läge.
LG har säkert också ett sRGB-läge, men det kommer fungera s**t som på alla äldre widegamut-skärmar.

men om jag skulle installera en färdig färgprofil skulle det kunna funka? Vill helst slippa antiglare behandlingen och så eftersom jag jobbade på en sådan skärm under mitt förra sommar jobb och fick tillslut byta ut den eftersom jag fick ont i huvudet(är inte säker men tror det var därför jag fick ont i huvudet eftersom jag inte fick det när jag bytte skärm). Skulle man annars kunna lösa det på något annat sätt eller ar Lg också något liknande som antiglare behandlingen? Idag har jag en Benq skärm ala T2210HD och har inga problem men huvudvärk. Skulle ju kunna vara någon anna faktor men tror det är den troligaste förklaringen. Det var dock inte en U3011 utan någon annan dellskärm.

Tacksam för alla svar.
Mvh Casper

Permalänk
Skrivet av Texaco:

men om jag skulle installera en färdig färgprofil skulle det kunna funka? Vill helst slippa antiglare behandlingen och så eftersom jag jobbade på en sådan skärm under mitt förra sommar jobb och fick tillslut byta ut den eftersom jag fick ont i huvudet(är inte säker men tror det var därför jag fick ont i huvudet eftersom jag inte fick det när jag bytte skärm). Skulle man annars kunna lösa det på något annat sätt eller ar Lg också något liknande som antiglare behandlingen? Idag har jag en Benq skärm ala T2210HD och har inga problem men huvudvärk. Skulle ju kunna vara någon anna faktor men tror det är den troligaste förklaringen. Det var dock inte en U3011 utan någon annan dellskärm.

Tacksam för alla svar.
Mvh Casper

Nej, färgprofilen tar bara i ett fåtal program som har stöd för det. Såvida du inte sitter i Photoshop och liknande program hela dagarna kommer du få leva med "häftiga", överdrivna färger. Det är möjligt att du tycker om det och givetvis kan du tona ned det hela en del genom både skärmens och grafikkortets färgkontroller (framförallt om du har ett ATI-kort, på Nvidia ger inte kontrollerna för färgmättnad något vidare resultat).
Jag skulle dock absolut inte chansa utan köp en skärm med bra sRBG-läge eller en som är native sRGB (standard gamut).

Antireflexbehandlingen kommer med största sannolikhet vara samma på de här 30-tummarna, jag tror mer på att det kan variera över tid. Några månader kanske de kör en lite annan beläggning i fabriken som tillverkar paneler och antireflexytor. Det finns i och för sig också ett par olika LG-fabriker som tillverkar paneler för datorskärmar, ev. kanske det finns någon koppling där.
Om den U3011 du köper kommer ha exakt lika aggressiv antireflexbehandling som den mindre Dellskärmen du satt framför tidigare är svårt att säga. Det är inte säkert, men nog kommer den vara kraftig.

Om huvudvärken berodde på det här så är det ju inget du vänjer dig av med... Skulle satsa på en "liten" 27-tummare istället om jag var du. Samsungs PLS-paneler har mycket mildare antireflexbehandling. Du slipper dessutom widegamut-problematiken då dessa har ett normalt färgomfång.
Visst, 10% färre pixlar på höjden och klart mindre, men du sparar ~4000 också.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;12135110']Nej, färgprofilen tar bara i ett fåtal program som har stöd för det. Såvida du inte sitter i Photoshop och liknande program hela dagarna kommer du få leva med "häftiga", överdrivna färger. Det är möjligt att du tycker om det och givetvis kan du tona ned det hela en del genom både skärmens och grafikkortets färgkontroller (framförallt om du har ett ATI-kort, på Nvidia ger inte kontrollerna för färgmättnad något vidare resultat).
Jag skulle dock absolut inte chansa utan köp en skärm med bra sRBG-läge eller en som är native sRGB (standard gamut).

Antireflexbehandlingen kommer med största sannolikhet vara samma på de här 30-tummarna, jag tror mer på att det kan variera över tid. Några månader kanske de kör en lite annan beläggning i fabriken som tillverkar paneler och antireflexytor. Det finns i och för sig också ett par olika LG-fabriker som tillverkar paneler för datorskärmar, ev. kanske det finns någon koppling där.
Om den U3011 du köper kommer ha exakt lika aggressiv antireflexbehandling som den mindre Dellskärmen du satt framför tidigare är svårt att säga. Det är inte säkert, men nog kommer den vara kraftig.

Om huvudvärken berodde på det här så är det ju inget du vänjer dig av med... Skulle satsa på en "liten" 27-tummare istället om jag var du. Samsungs PLS-paneler har mycket mildare antireflexbehandling. Du slipper dessutom widegamut-problematiken då dessa har ett normalt färgomfång.
Visst, 10% färre pixlar på höjden och klart mindre, men du sparar ~4000 också.

De flesta tycker inte att AG är lika aggressiv som på DELLS 27 skärmar. Jag har själv en u3011 och upplever inte någon problem med AG. Vad det gäller PLS skärmar skulle jag inte rekommendera de, många av de har problem med backlight bleed. Har själv haft problem med backlight bleed och tycker det är ett helvete speciellt om du ska lira mörka spel.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

De flesta tycker inte att AG är lika aggressiv som på DELLS 27 skärmar. Jag har själv en u3011 och upplever inte någon problem med AG. Vad det gäller PLS skärmar skulle jag inte rekommendera de, många av de har problem med backlight bleed. Har själv haft problem med backlight bleed och tycker det är ett helvete speciellt om du ska lira mörka spel.

Släppte inte Samsung en ny version för några veckor sedan (med någon liten förändring i modellbeteckningen) som skulle åtgärda problemen med backlight bleed?
Nån som kan fylla i?

Annars brukar ju Eizos S-PVA(?) skärmar också rekommenderas för att de har mildare AG. Men sen är ju frågan om man vill spela FPS-spel på den paneltypen

Permalänk
Skrivet av Pvt_Rinzler:

De flesta tycker inte att AG är lika aggressiv som på DELLS 27 skärmar. Jag har själv en u3011 och upplever inte någon problem med AG. Vad det gäller PLS skärmar skulle jag inte rekommendera de, många av de har problem med backlight bleed. Har själv haft problem med backlight bleed och tycker det är ett helvete speciellt om du ska lira mörka spel.

Det är ju lite blb på Samsung PLS tyvärr men den milda anti-glare behandlingen gör att jag föredrar Samsung'en istället för Dell'en. Här kommer en blb bild på min S24A850DW:

Så här ser den ut på skrivbordet:

-EDIT1-

Kul perspektiv det blev på bilden, jag lovar skärmen är en hel del centimeter (och lite till) bredare än tangetbordet :D.

-EDIT2-

Här är en blb bild i dagsljus. I ett väl upplyst rum tex ett kontor märker man i princip inte blb så jag kan tänka mig vilka problem leverantörerna har när det kommer en rma skärm och dom inte ser någon blb i sina väl upplysta kontor:

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefanp67:

Det är ju lite blb på Samsung PLS tyvärr men den milda anti-glare behandlingen gör att jag föredrar Samsung'en istället för Dell'en. Här kommer en blb bild på min S24A850DW:

http://img252.imageshack.us/img252/8498/img0793z.jpg

Så här ser den ut på skrivbordet:

http://img708.imageshack.us/img708/9061/img0846jv.jpg

-EDIT-

Kul perspektiv det blev på bilden, jag lovar skärmen är en hel del centimeter (och lite till) bredare än tangetbordet :D.

Det ser ju ut att vara en fantastisk bildkvalite på nedersta bilden.

Permalänk
Medlem

Jag kör med en LG W3000H-BN

http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm/monitor-25-tum-och...

Och tycker den är underbar... spelar en hel del BF3 och fungerar utmärkt. även till spel som Diablo III ser underbara ut med denna ...

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders7272:

Jag kör med en LG W3000H-BN

http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm/monitor-25-tum-och...

Och tycker den är underbar... spelar en hel del BF3 och fungerar utmärkt. även till spel som Diablo III ser underbara ut med denna ...

Gör du något annat än att spela?
märker du ingen skillnad på färgåtergivningen?
Vad hade du för skärm innan så jag har något att jämföra?

Den ser väldigt intressant ut men hur är det med frakten och garantin? är det stor risk att den blir skadad, alternativt är det någon möjlighet att någon återförsäljare finns/kommer finnas snart i sverige?

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Texaco;12138006"]Gör du något annat än att spela?
märker du ingen skillnad på färgåtergivningen?
Vad hade du för skärm innan så jag har något att jämföra?

Adobe aftereffects för film redigering.. mest spel men även film... hade innan samsungp2450 otroligt mycket bättre färger ... tack vare Ips panelen...

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Skrivet av Pvt_Rinzler:

De flesta tycker inte att AG är lika aggressiv som på DELLS 27 skärmar. Jag har själv en u3011 och upplever inte någon problem med AG. Vad det gäller PLS skärmar skulle jag inte rekommendera de, många av de har problem med backlight bleed. Har själv haft problem med backlight bleed och tycker det är ett helvete speciellt om du ska lira mörka spel.

Har "de flesta" som du refererar till ens sett båda skärmarna? Vid samma tillfälle?
Att det är många klagomål på just Dells U2711 och dess antireflexbehandling kan ha något att göra med att skärmen säljer väldigt bra... Jämför hur många omdömen U2711 respektive storebror har fått på Prisjakt och Dustin. Gissar på att det är runt fem gånger så många på 27an?

Och hur mycket finns det egentligen att gå på när det gäller PLS-skärmarna?
Tråden som jag läst på Hardforum är väldigt kort, med max en handfull som faktiskt köpt S27A?? 850. Visst, det är mycket möjligt att panelen faktiskt har mer problem än normalt med bakgrundsbelysningen, men folk på internet tenderar att dra alldeles för stora växlar av ett fåtal rapporter. Några skriver generaliserande saker utifrån en handfull examplar, sen sprids det vidare till andra forum och folk upprepar det hela om och om igen tills det blir någon slags sanning.
Sen tror jag att de flesta tillverkare faktiskt är medvetna om olika problem och åtminstone försöker lösa dessa, om det nu är möjligt utan alltför mycket krångel / alltför stora kostnader.
Returer kostar trots allt också pengar.

Skrivet av Yrch:

Släppte inte Samsung en ny version för några veckor sedan (med någon liten förändring i modellbeteckningen) som skulle åtgärda problemen med backlight bleed?
Nån som kan fylla i?

Annars brukar ju Eizos S-PVA(?) skärmar också rekommenderas för att de har mildare AG. Men sen är ju frågan om man vill spela FPS-spel på den paneltypen

De behöver inte släppa en helt ny modell med en ny bokstav eller extra siffra för att lösa olika problem... Det går utmärkt att göra kontinuerligt under en produkts livslängd.
Ibland kan förändringar märkas genom att produkten är av en ny revision, ibland inte.
Det finns klisterlappar på baksidan av många skärmar. På Dells Ultrasharp chassi fanns det förut en lucka på sidan (vänstra), men tydligen inte på den här U2311an jag har ståendes här. Där stod det istället tryckt på den fina klisterlappen på baksidan.

En äldre Eizoskärm kan vara ett bra val ifall man tycker sig ha pengarna. Men då får man ju nöja sig med 1920*1200 på gott och ont (lättare att driva spelen, men å andra sidan blir antialiasing viktigare).
Det var ett antal som köpte Eizo 2431 här på Sweclockers sommaren 2008 när de hade ett erbjudande, som jag minns det var det ingen som klagade över responstiden. Själv ångrade jag köpet, men det var pga en lysande pixel (visste inte att det fanns program som ibland kunde väcka såna till liv) och att chassit var lite tråkigt grått... Annars var det en mycket fin skärm som jag minns med saknad. Hade hellre haft en sån än den här cPVAn som jag sitter och tittar på nu. Visst, svärtan är bättre men den är fortfarande långtifrån perfekt, samtidigt så är betraktningsvinklarna klart sämre än en riktig PVA.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Skrivet av anders7272:

Adobe aftereffects för film redigering.. mest spel men även film... hade innan samsungp2450 otroligt mycket bättre färger ... tack vare Ips panelen...

Det är nog till stor del tack vare att skärmen är wide gamut, dvs har ett avsevärt större färgomfång, som du upplever att den har mycket bättre färger.
Vanliga IPS-paneler är också kapabla till att visa lite mer nyanser än den genomsnittliga TN-panelen, men inte alls samma skillnad som mot wide gamut-skärmar.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Antar att du är student, och då vet jag att pengar är inte det man har i mängder. Om jag var du skulle jag köra på en 27" skärm istället ganska stor skillnad i pris. Finns 27" med grymt bra färger med.
Men läste ingenom tråden lite fort och fattar inte om du ska köpa datorn i oktober då du fyllde år? Eller ska du skaffa skärmen nu och nya datorn senare?
Släpps inte 8000serien då någon stans också?
Sen sägs det också att det kommer IPS med 120hz i höst. Sen börjar dagens IPS i större storlek som DELL skärmar bli lite äldre. Dom första har funnits i knappt 2år, men alla skärmarna i den här prisklassen riktigt Grymma:)

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Failbygge:

Antar att du är student, och då vet jag att pengar är inte det man har i mängder. Om jag var du skulle jag köra på en 27" skärm istället ganska stor skillnad i pris. Finns 27" med grymt bra färger med.
Men läste ingenom tråden lite fort och fattar inte om du ska köpa datorn i oktober då du fyllde år? Eller ska du skaffa skärmen nu och nya datorn senare?
Släpps inte 8000serien då någon stans också?
Sen sägs det också att det kommer IPS med 120hz i höst. Sen börjar dagens IPS i större storlek som DELL skärmar bli lite äldre. Dom första har funnits i knappt 2år, men alla skärmarna i den här prisklassen riktigt Grymma:)

Det där med ålder på Ips skärmar spelar inte så stor roll eftersom nästa steg är Oled. Oled blir min nästa investering när jag köper en ny 30 tum eller större skärm i högre upplösning än min nuvarande 2560x1600.

Permalänk
Skrivet av Failbygge:

Antar att du är student, och då vet jag att pengar är inte det man har i mängder. Om jag var du skulle jag köra på en 27" skärm istället ganska stor skillnad i pris. Finns 27" med grymt bra färger med.
Men läste ingenom tråden lite fort och fattar inte om du ska köpa datorn i oktober då du fyllde år? Eller ska du skaffa skärmen nu och nya datorn senare?
Släpps inte 8000serien då någon stans också?
Sen sägs det också att det kommer IPS med 120hz i höst. Sen börjar dagens IPS i större storlek som DELL skärmar bli lite äldre. Dom första har funnits i knappt 2år, men alla skärmarna i den här prisklassen riktigt Grymma:)

kan lova dig att IPS med 120hz kommer inte släppas på länge. absolut inte i år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reqlol:

kan lova dig att IPS med 120hz kommer inte släppas på länge. absolut inte i år.

Finns andra indikationer.

http://www.sweclockers.com/nyhet/14796-skarmtillverkare-pa-va...

Fo3

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Rekordmedlem

Vi får hoppas ips dör ut fort och att oled kommer ännu fortare, det verkar ju vara seriösa oledar på gång i år, tyvärr dyrt nu i början men om nått år så får vi hoppas det finns 4k oled 50" under 10000kr

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Vi får hoppas ips dör ut fort och att oled kommer ännu fortare, det verkar ju vara seriösa oledar på gång i år, tyvärr dyrt nu i början men om nått år så får vi hoppas det finns 4k oled 50" under 10000kr

Hur menar du?
Att vi bara skall ha TN skärmar som (billigare) alternativ till Oled?

Jag ser heller att vi får behålla (120hz) IPS/PLS som budgetalternativ till kommande Oled.

Fo3

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Rekordmedlem

Jag hoppas oled kommer fort så vi kan få skärmar som åtminstone teoretiskt inte lider av de tekniska problem alla de andra typerna har.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av FatherOfThree:

Jo har läst den där tråden,men konstigt var att inte Samsung nämnde ett ord om det vid CES utställning.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Vi får hoppas ips dör ut fort och att oled kommer ännu fortare, det verkar ju vara seriösa oledar på gång i år, tyvärr dyrt nu i början men om nått år så får vi hoppas det finns 4k oled 50" under 10000kr

Ja drömma kan man ju alltid göra.
Men det bör göras med måtta, för mycket dagdrömmande gör en olycklig.
http://mindfulnessbloggen.se/2010/11/dagdrommar-gor-oss-olyck...

Själv tänker jag som så att man inte får mycket gjort om man drömmer bort en stor del av tiden, och då går det också dåligt på jobbet eller i skolan.

Berättar man för andra om sina konstiga, orealistiska dagdrömmar finns också risken att man blir rejält sågad (nertagen på jorden igen), och då blir man oftast inte så glad. Så håll dina dagdrömmar för dig själv i fortsättningen!

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;12139067']Ja drömma kan man ju alltid göra.
Men det bör göras med måtta, för mycket dagdrömmande gör en olycklig.
http://mindfulnessbloggen.se/2010/11/dagdrommar-gor-oss-olyck...

Själv tänker jag som så att man inte får mycket gjort om man drömmer bort en stor del av tiden, och då går det också dåligt på jobbet eller i skolan.

Berättar man för andra om sina konstiga, orealistiska dagdrömmar finns också risken att man blir rejält sågad (nertagen på jorden igen), och då blir man oftast inte så glad. Så håll dina dagdrömmar för dig själv i fortsättningen!

Jag sitter nöjd med mina spva skärmar just nu, och hoppas att oled kommer fort för det är det enda som skulle få mig att byta, nya ips skärmar är för liten om ens någon förbättring för mig, mörka partier är ju oftast klart sämre, däremot så kommer det 50" oled nu till OS så de finns på riktigt och en oled spöar ips och kanske tom de bästa plasmorna i bild, jag har väldigt fina dagdrömmar om oledskärmar, de ska bara sjunka i pris och det gör de så småningom.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av Simplified:

Var har du hittat den ljuvliga bakgrundsbilden?

Finns den i 2560x1440p?

Wallpaperfx http://www.wallpaperfx.com/view_wallpaper/small-bridge-over-t... men 1920x1200 verkar vara max.

Annars har Interfacelift en hel del fina bakgrunder: http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/rating/widescree... kanske den finns där också.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB