Se Microsofts presentation av Windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobCar:

Jag citrerade dig för att jag förstår inte ditt långsökta påståendet.
Det är mycket som man tycker är liknande i denna värld, och att det skulle vara något unikt och exlusivt för Apple är bara löjligt.

Annars går det ju att kommentera vad artikeln egentligen handlar om. Det mer intressanta, Microsofts nya operativsystem Windows 8.

Har du sett ms tidigare presentationer? Om ja, så bör du även förstå varför jag kommenterade om just detta och även höll med en tidigare postare om detta.

Jag har kommenterat om w8 i det inlägg du citerade från början, så vad är det du försöker göra här? Försöker du trolla så att det blir onödiga inlägg relaterade till personliga påhopp? Varför undrar jag då? Bara onödigt tycker jag.. Om vi ska återgå till det du säger så bör vi väl kommentera vad artikeln är om, hur den presenteras är en del av det hela, om du inte håller med, så får du väl respektera att vi får ha olika åsikter istället och komma överrens om att vi inte är överrens istället för att dra ut på det på ett sådant sätt du verkar vilja göra..

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Har du sett ms tidigare presentationer? Om ja, så bör du även förstå varför jag kommenterade om just detta och även höll med en tidigare postare om detta.

Jag har kommenterat om w8 i det inlägg du citerade från början, så vad är det du försöker göra här? Försöker du trolla så att det blir onödiga inlägg relaterade till personliga påhopp? Varför undrar jag då? Bara onödigt tycker jag.. Om vi ska återgå till det du säger så bör vi väl kommentera vad artikeln är om, hur den presenteras är en del av det hela, om du inte håller med, så får du väl respektera att vi får ha olika åsikter istället och komma överrens om att vi inte är överrens istället för att dra ut på det på ett sådant sätt du verkar vilja göra..

Vem har sagt att jag inte respektera din åsikt? Det gör jag.
Men det är klart, respekten sjunker något när påståenden som "kopierar Apple" utan någon substans.
Nästa gång kanske du kan säga specifikt vad som är kopierat istället. Ett event är ett event liksom.
Inget illa mot dig personligen, är bara nyfiken på vilka tankegångar du har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Då måste du vara den enda som tycker det.

Inte för att var dryg, men är du sarkastisk? För jag var otroligt sarkastisk, om det inte märktes.