Bokmärken och Chrome

Permalänk

Bokmärken och Chrome

Hur lägger man in bokmärken i Chrome egentligen? Elelr skapar mappar med bokmärken där? Hittar bara en stjärna som man kan klicka på om man vill spara sidan som favorit...

Sen undrar jag också om det går "dela" bokmärken med olika webbläsare, som firefox, safari, chrome, internet explorer så man har samma bokmärken i alla webbläsare och samma mappar. Så dom blir synkroniserade med varandra

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

the little star my friend

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Tryck på den lilla skift-nyckeln uppe i det högra hörnet > Inställningar > verktygsfält, kryssa i "Visa alltid bokmärkesfältet"

EDIT: Den andra frågan har jag inget svar på.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Ctrl+D för att spara, Ctrl+Shift+B för att visa fältet.

EDIT: Fel bokstav.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Svaret på din fråga "Sen undrar jag också om det går "dela" bokmärken med olika webbläsare, som firefox, safari, chrome, internet explorer så man har samma bokmärken i alla webbläsare och samma mappar. Så dom blir synkroniserade med varandra"

Kolla in programmet som finns på http://www.xmarks.com/

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk

Stjärnan var ju just det jag ville undvika, för det sparas ju bara som favorit så man har länkarna där uppe när man öppnar en ny chrome flik (vilket inte alls ger massa plats) .. Vill ha bokmärken för som sagt 100+ länkar och då behöver jag mappar med. Är era tips att man kan ha mappar med eller?

Ska kika in xmarks

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

För att låna tråden lite: någon som vet om/hur man kan utöka bokmärkesfältet? Vill ha 2 eller fler rader med bokmärken synligt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Stjärnan var ju just det jag ville undvika, för det sparas ju bara som favorit så man har länkarna där uppe när man öppnar en ny chrome flik (vilket inte alls ger massa plats) .. Vill ha bokmärken för som sagt 100+ länkar och då behöver jag mappar med. Är era tips att man kan ha mappar med eller?

Ska kika in xmarks

Högerklicka bokmärkesfältet och lägg till mapp?