BMW Designworks gör gamingmus för Thermaltake

Permalänk

eftersom jag har en sport bmw så tänker jag köpa en sån här

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Medlem

ventilation i en mus......kan ju vara en fördel om man får lätt handsvett

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Hedersmedlem

Är jag den enda Råttan 7-användare som älskar den musen?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirkunit:

V6? Hädare! Rak sexa skall det vara!

USA V8.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Skrivet av Ehrliches:

Nån mer än jag som tror den blir jobbig att hålla ren? Hårstrån, hudavlagringar, damm och smuts lär samlas inuti. Ägaren lär får göra dagliga rengöringar, eller på sin höjd veckovis. Tycker min Razor-mus samlar på sig en massa hår och hudavlagringar, men hur kommer den här musen - med sitt öppna innadömme - att grisa ner sig? Urk.

Aa, lätt - ägaren kommer få sitta med tops och pilla i musen - lol

Tyckte det var jobbigt att sitta och göra rent rullarna i kulmöss och detta blir ju ännu värre...

Visa signatur

AMD 7600X@? | RTX 3080 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Är jag den enda Råttan 7-användare som älskar den musen?

Verkligen inte, älskar att justera och anpassa grejer så att de passar perfekt ^^

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 930 @ 3,52ghz, 1.12v. GPU: Zotac GTX 970@ +200/+200. PSU: Corsair HX750W. MB: Gigabyte X58A-UD3R. RAM: 4x2gb Corsair XMS3 1333MHz @ 1280MHz. Låda: Fractal Design Define R3. Systemdisk: Samsung 840 EVO 240Gb

Permalänk
Skrivet av RobinEdquist:

Det finns inget pris på den än så prisen du ser under är på ett chassi

My bad! Kom ihåg att de nämde level 10 i texten och antod att det var musen och inte ett chassi ^^ dock då lär den ju ligga i 1000kr klassen :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirkunit:

V6? Hädare! Rak sexa skall det vara!

OT: BMW håller på att frångå sina raka sexor då de inte är tillräckligt hållbara. De har de aldrig varit, men nu är de så underlägsna att de inte kan rättfärdiga dom längre. Eller tror du det är en tillfällighet att M-modellerna har/haft 4-cyl och V8,V10 genom åren. i M3 försökte man med sexan ett tag men det blev ju inte så bra som bekant... De raka sexorna i gamla M5 är standard att mer eller mindre riva totalt mellan 6-8k mil. Allmänt känt i motorsportkretsar att BMW:s raka sexor inte håller.

OnT: Designen håller, men gör funktionen det...

Permalänk
Medlem

hmm, en pizzamus..

Visa signatur

åh nej, blev du kränkt?! det var ju jävligt synd för dig!

Permalänk
Skrivet av issue:

hmm, en pizzamus..

Avundsjuka is a bitch!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem

e det bara jag som tycker att den e ful??ochför dyr greppet på den e säker oskön osv

Permalänk
Medlem

Musen ser ju väldigt plastig ut

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

FUGLY!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

OT: BMW håller på att frångå sina raka sexor då de inte är tillräckligt hållbara. De har de aldrig varit, men nu är de så underlägsna att de inte kan rättfärdiga dom längre. Eller tror du det är en tillfällighet att M-modellerna har/haft 4-cyl och V8,V10 genom åren. i M3 försökte man med sexan ett tag men det blev ju inte så bra som bekant... De raka sexorna i gamla M5 är standard att mer eller mindre riva totalt mellan 6-8k mil. Allmänt känt i motorsportkretsar att BMW:s raka sexor inte håller.

OnT: Designen håller, men gör funktionen det...

Kan vara det falskaste påståendet jag läst, någonsin.

Permalänk
Medlem

Den här musen är Extremt snygg och skulle passa till vilket skrivbord som helst.

Visa signatur

Dator 1
2x 280x | AMD FX-8350 8core 4.0GHz | Corsair RM750W

Permalänk
Medlem

jag googlade lite å leta om det gick å köpa musen nu å hittade att utsat riktpris på mindre en 150 dollar

http://www.uberreview.com/2012/01/thermaltake-level-10-m-mous...

Visa signatur

ziefle

Permalänk
Medlem
Skrivet av ziefle:

jag googlade lite å leta om det gick å köpa musen nu å hittade att utsat riktpris på mindre en 150 dollar

http://www.uberreview.com/2012/01/thermaltake-level-10-m-mous...

Det är inget "utsatt riktpris" ... Det är vad uberreview.com anser vara ett bra pris.....

Visa signatur

Jag har en Dator, och den är snabb!

Permalänk
Medlem

Om bilarna är en pizzaräser, är detta en pizzaslicer då? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnNickeMan:

Kan ju vara bra med en luftig mus med ventilationshål om man har varma händer, eller har lätt att svettas i händerna.

Som en gamer så VILL du ha varma händer.
Kalla händer är ett extremt handikapp i gaming.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Skrivet av 1guy:

Som en gamer så VILL du ha varma händer.
Kalla händer är ett extremt handikapp i gaming.

Inte Svettiga händer, varma kan de vara ändå.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

BMW designworks gör endast fula grejer när det gäller allt utanför deras bildesign verksamhet..
Allt ifrån den modulära datorlådan som ser ut som något ut en skräckfilm till denna datamusen som ser ut som datormusens inre blivit utsuget och endast skalet or lasergrejen är kvar...

Permalänk
Medlem

De bör hålla sig till att designa bilar. Det där såg inte bra ut någonstans.

Det är tråkigt att mustillverkare snålar in på så mycket men ändå tar ett grymt pris på sina möss. Har en Sensei kan säga att den har samma kvalitet som en mus för 150kr fast lite lull lull extra.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Inaktiv

Men när släpps den.

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på detta? Kostar säkert i överkant när "designed by BMW"

Tyskarna är supereffektiva men också lite kalla för min smak, italienarna har temperament men också värme och utstrålning. Hellre vänta och hoppas på en "Pininfarina designad" mus då, lol..

Helst en helt i rosso corsa (aka: Modena racing red) samt ylar nåt hysteriskt som en psykopat a la flat plane crank också när den används flitigt, hahaha...

Permalänk
Medlem

BMW <3 Eftersom BMW är världens bästa bilmärke so måste man ju bara köpa den!! Ser rätt snygg ut också

Permalänk

O fan! Är den 2.5 liters och dubbel VANOS? Alltså jag gillar ju BMW, men då pratar vi om bilar. Men såna här saker kommer jag aldrig att förstå. Vad är det de förväntar sig, att det ska sälja bra bara för att det heter "bmw" eller för att "bmw" har designat den?

Det här går inte hem hos mig! Visst ser den fräck ut, men om jag skulle köpa en sån här så skulle jag köpa den bara som en souvenir. Jag tvivlar starkt på att den är användbar i praktiken. Jag gillar dock iden med ventilationshål, för jag hatar "mussvett".

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk

Hmm, Thermaltake. Deras prylar har aldrig varit av särskilt hög kvalite, mest flashig design och efterapning (Thermalright). Att BMW gör något med dem förvånar mig..

Permalänk
Medlem

BMW bilar är fula precis som denna musen. Nej tack.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

BMW bilar är fula precis som denna musen. Nej tack.

Det är fortfarande de tyska bilarna som blir prisade överallt för sin ingenjörskonst, det går inte att sopa under mattan.
T.ex Mercedes S-serie genom alla åren har alltid haft väldigt mycket ny teknologi i sig. Som många andra bilmärken använder sig av några år senare.

Jag själv nöjer mig med volvo

Skrivet av fark:

Förstår mig inte på detta? Kostar säkert i överkant när "designed by BMW"

Tyskarna är supereffektiva men också lite kalla för min smak, italienarna har temperament men också värme och utstrålning. Hellre vänta och hoppas på en "Pininfarina designad" mus då, lol..

Helst en helt i rosso corsa (aka: Modena racing red) samt ylar nåt hysteriskt som en psykopat a la flat plane crank också när den används flitigt, hahaha...

haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av matlo:

Det är fortfarande de tyska bilarna som blir prisade överallt för sin ingenjörskonst, det går inte att sopa under mattan.
T.ex Mercedes S-serie genom alla åren har alltid haft väldigt mycket ny teknologi i sig. Som många andra bilmärken använder sig av några år senare.

Jag själv nöjer mig med volvo

haha

Teknologi och konst är inte samma sak. Jag syftade på själva designen av bilen. Inte teknologin.
Däremot gillar jag mycket Audi bilarna. De ser mycket modernare ut

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan