Rockstar publicerar Max Payne 3 systemkrav

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Jag kan lova att detta spel kräver INTE ett 7970 eller 680 för att maxas...DX9 texturer xD....Ett 560TI maxar spelet i full HD

Det var säkerligen ett konsolfan som gav rekommendationerna

16GB ram för att kunna köra på max -.-..

Trollet är här igen ser jag. Du vet att det här spelet har DX11, tesselering och andra dx11 funktioner va? Och vad har DX-version med texturerna att göra. Jag vet att du är en p12a som inte gillar konsoler men du behöver ju inte ljuga.

Anledningen till låga systemkrav är ju självklart att de vill tjäna pengar. De tjänar bra mycket mer nu än hade högre minimikrav. Många sitter ju inte på såna riggar folk på swec har.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av SideWinder86:

Jag kan lova att detta spel kräver INTE ett 7970 eller 680 för att maxas...DX9 texturer xD....Ett 560TI maxar spelet i full HD

Hur är en textur DX9?

Oavsett allt skitsnack... Även om ett 560ti maxar spelet så är det en förbättring från Rockstars sida, med tanke på att det inte räcker för Gta4. och det kommer garanterat se bättre ut än gta 4

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Hymer:

orka gnälla över 35gb lagring?

Hade jag suttit på en 120gb+ SSD hade jag inte klagat, men nu är det inte fallet

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Hade jag suttit på en 120gb+ SSD hade jag inte klagat, men nu är det inte fallet

Saken är att du nu fått det logiska resonemang du alltid velat ha för att köpa en större

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk

Inga stora framsteg förrän nästa generation konsoller släpps

Det är klart att spelet inte kommer att ha höga systemkrav - INGA spel har höga systemkrav längre eftersom de måste gå att spela på konsollernas sju år gamla hårdvara!
Vi kommer inte att se någon förbättring av grafik eller fysik förrän ungefär ett år efter att efterföljarna till xbox och ps3 släppts - först då kanske vi får användning för vår dyra hårdvara.

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Medlem

Tur man inte läser Sweclockers för att få råd om spel.

Visa signatur

The playa haters ball, gives an opportunity to hate on a diverse array of mark-ass marks, trick-ass marks, punk bitches and skip-skop skanks and scallywags. Hoes, heffers, hee-has and hooley-hoos.