Permalänk

Skulle vara riktigt kul att se en bygglogg, funderar själv på att bygga en egen!

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Currybarnet:

Skulle vara riktigt kul att se en bygglogg, funderar själv på att bygga en egen!

Kanske blir en till högtalare så jag kan ha en i stan och en på mitt sommarställe så då blir det nog en bygglogg + att jag kommer nog klä in den i en vit plastmatta så det blir en stryktåligare yta

Permalänk
Skrivet av Xattwyn:

Kanske blir en till högtalare så jag kan ha en i stan och en på mitt sommarställe så då blir det nog en bygglogg + att jag kommer nog klä in den i en vit plastmatta så det blir en stryktåligare yta

Okej, tack för tipset med plastmatta.
Några frågor.
1. Vart köpte du dina högtalare? Är riktigt sugen själv och jag är ganska kåt på bra bas. Så har du en sida att tipsa så är jag tacksam!
2. Hur länge klarar den sig från att vara fulladdad till tom ?

Tacksam för svar!

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Currybarnet:

Okej, tack för tipset med plastmatta.
Några frågor.
1. Vart köpte du dina högtalare? Är riktigt sugen själv och jag är ganska kåt på bra bas. Så har du en sida att tipsa så är jag tacksam!
2. Hur länge klarar den sig från att vara fulladdad till tom ?

Tacksam för svar!

1. kolla runt på www.fynda.se

2. 14 timmar ungefär höll senaste laddningen, dock tror jag att jag hade kunnat köra några timmar till

Permalänk

Tjena Srry om jag "bumpar" upp denna tråd, men jag håller på med ett liknande bygge till sommaren och jag måste få fråga; hur gjorde du med batteriladdningsuttaget och vad använde du för laddare?

Visa signatur

Fractal Design Define Nano S - Intel i7 8700k - Asus RX 580 OC 8GB - Corsair Venegeance 16GB DDR4 3000MHz - Samsung 970 Pro 500GB SSD - Fractal Design Integra M 650W - Be Quiet! Dark Rock Pro 4 - Samsung 27" C27FG70F Curved

Permalänk
Medlem
Skrivet av GlöggPojken:

Tjena Srry om jag "bumpar" upp denna tråd, men jag håller på med ett liknande bygge till sommaren och jag måste få fråga; hur gjorde du med batteriladdningsuttaget och vad använde du för laddare?

Tjenare

Jag laddar den genom "högtalarkopplingen" på baksidan och kopplade till + och -, ingen aning om det är korrekt utfört men det funkar och använder en ctek billaddare för att ladda upp den.

Kommer förmodligen en ny logg om några veckor när jag bytt ut batteriet, tagit bort iphonedockan (skaffat en nexus telefon). Ska även sätta dit en Qi-laddare och en bluetoothspelare .

Undrar du något annat så är det bara att fråga på.