Permalänk
Medlem

16gb ddr3 för 255kr på webhallen???

Drömmer jag eller ser jag rätt?

http://www.webhallen.com/hardvara/153200-crucial_ballistix_sp...

Jag har inte använt ballistix på år o dar.. är dom fortfarande bra?

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Drömmer jag eller ser jag rätt?

http://www.webhallen.com/hardvara/153200-crucial_ballistix_sp...

Jag har inte använt ballistix på år o dar.. är dom fortfarande bra?

Det spelar väl ingen roll till detta priset! Köp!

Permalänk

Drog nyss iväg en beställning på faktura. Hoppas dom kommer i lager och att det inte är "tryckfel"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ridder:

Det spelar väl ingen roll till detta priset! Köp!

Hahahaha gjorde jag direkt.. beställde 2 par 510kr för 32gb de är en fiiin deal.. få se vad dom säger bara..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Drömmer jag eller ser jag rätt?

http://www.webhallen.com/hardvara/153200-crucial_ballistix_sp...

Jag har inte använt ballistix på år o dar.. är dom fortfarande bra?

Bara köp fort som F*N!! (8 GB stickor med, kostar 100kr+)

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Kan dom bara säga nej? Och makulera ordern?

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyre:

Kan dom bara säga nej? Och makulera ordern?

Jepp

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Beställde två sticker á 16gb nu, då är det enda som saknas ett modernt moderkort att stoppa in dom i

Permalänk
Medlem

Är nog ett uppenbart fel då 4gb 8gb och 16gb har samma pris. Tror det är 4gb priset som står där. Eftersom det är beställningsvara och uppenbart fel pris behöver de inte sälja till det priset. Tror våra orders annulleras.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Avstängd

Det är uppenbart att webbhallen har skrivit fel, alla kostar lika mycket (255kr) oavsett 4gb, 8gb eller 16gb... era ordrar lär inte gå igenom....

http://www.webhallen.com/hardvara/153200-crucial_ballistix_sp...

http://www.webhallen.com/hardvara/153199-crucial_ballistix_sp...

http://www.webhallen.com/hardvara/153198-crucial_ballistix_sp...

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

så då har jag med lagt en beställning på 2 st "kitt" !! hoppas vi får minnena till det priset sparar fan 1500kr isf, hade inte varit helt fel;)

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Skadar ju inte o prova man har ju inget o förlora direkt..
Synd att dom inte hade dom inne så kunde man hämta ut dom direkt imorgon bitti

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Är nog ett uppenbart fel då 4gb 8gb och 16gb har samma pris. Tror det är 4gb priset som står där. Eftersom det är beställningsvara och uppenbart fel pris behöver de inte sälja till det priset. Tror våra orders annulleras.

man vet aldrig, dom kanske är schyssta och står för sitt misstag ger oss minnena till det priset?
Dom hade blivit väldigt populära isf

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Tack för tipset! Man får väl hoppas på det bästa...
Mina Corsair Vengeance 4x4gb stickor verkar fallera en efter en av någon märklig anledning, 2 stickor är redan kaputt.
Dessa hade vart skitbra o ha som backup!

Permalänk
Medlem

Kan hända att det makuleras, men beställt och betalt. Får se vad som händer.

Går det igenom så blir det en ramdisk som sväljer allt iaf

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel64381:

Tack för tipset! Man får väl hoppas på det bästa...
Mina Corsair Vengeance 4x4gb stickor verkar fallera en efter en av någon märklig anledning, 2 stickor är redan kaputt.
Dessa hade vart skitbra o ha som backup!

tror mina Corsair Vengeance 4x4gb håller på att rasa med:/ kan knappt starta datorn för f*n
så hoppas verkligen det går igenom

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Va ni får mig att göra, verkligen..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Va ni får mig att göra, verkligen..

Ehh, va? XD

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Beställde 2 paket på faktura..

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 2x Samsung 128GB | GeForce GTX 1080TI | Gigabyte P850-GM | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Skrivet av Solding:

Ehh, va? XD

Permalänk
Medlem

Så här står det på deras hemsida:

Köpinformation:
Alla priser inkluderar moms. Webhallen reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning och eventuella faktafel som kan finnas på vår sida eller i våra annonser. Vi reserverar oss även för att de produktbilder vi visar på vår sida inte alltid stämmer överens med produkten. Om du efter beställning ej erhåller en orderbekräftelse ber vi dig kontakta vår kundtjänst för att bekräfta att din beställning mottagits. Samtliga produkter i Webhallens sortiment kan användas i Sverige, såvida inget annat anges (exempelvis amerikanska DVD-filmer).

Inte någonstans står det något om pris eller något sådan.. Med "fakta" menar dom ju vad dom skriver om produkten och inte felaktig pris info.. eller har jag missat något?

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Skrivet av Embu:

Så här står det på deras hemsida:

Köpinformation:
Alla priser inkluderar moms. Webhallen reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning och eventuella faktafel som kan finnas på vår sida eller i våra annonser. Vi reserverar oss även för att de produktbilder vi visar på vår sida inte alltid stämmer överens med produkten. Om du efter beställning ej erhåller en orderbekräftelse ber vi dig kontakta vår kundtjänst för att bekräfta att din beställning mottagits. Samtliga produkter i Webhallens sortiment kan användas i Sverige, såvida inget annat anges (exempelvis amerikanska DVD-filmer).

Inte någonstans står det något om pris eller något sådan.. Med "fakta" menar dom ju vad dom skriver om produkten och inte felaktig pris info.. eller har jag missat något?

Jag är ganska trött nu, men skiter det sig så får du pengarna tillbaka.
Tänkte på hur det var med nya CPU'erna, vissa hade väll fått dem skickade till sig innan de tog bort dem ur sortimentet igen.
Det gäller å ha lite tur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jag är ganska trött nu, men skiter det sig så får du pengarna tillbaka.
Tänkte på hur det var med nya CPU'erna, vissa hade väll fått dem skickade till sig innan de tog bort dem ur sortimentet igen.
Det gäller å ha lite tur.

Fast nu kommer det ju inte riktigt vara så då de här är pengar vilken "Kid!" som helst kan punga ut med.. så då blir beställningarna på minnena massiva

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Skrivet av Embu:

Fast nu kommer det ju inte riktigt vara så då de här är pengar vilken "Kid!" som helst kan punga ut med.. så då blir beställningarna på minnena massiva

De kan fixa priserna det första de gör i morrn, vilket gör att det nog inte har hunnit blivit så många beställningar.
Men sen står de som "Beställningsvara", så det här kommer nog inte gå igenom.
Skadar ju ingen att prova för det.

Permalänk
Medlem

suck...

Citat:

...samt därmed jämförbar händelse utanför vår kontroll vilken ej skäligen kunnat förutses och påverkar ingångna avtal och utfästelser från Webhallen.com sida, som gör att Webhallen.com ej kan hålla nämnda avtal/utfästelser, skall utgöra grund till att Webhallen.com befrias från sina förpliktelser att fullgöra nämnda avtal.

Utöver det finns det också i lagtexten något i stil med att inget ansvar till fullföljande av avtalet föreligger om varan är uppenbart fel prissatt eller av andra sätt borde förstått att leverans kommer utebli.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Ger det ett försök iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Så här står det på deras hemsida:

Köpinformation:
Alla priser inkluderar moms. Webhallen reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning och eventuella fakta fel som kan finnas på vår sida eller i våra annonser. Vi reserverar oss även för att de produktbilder vi visar på vår sida inte alltid stämmer överens med produkten. Om du efter beställning ej erhåller en orderbekräftelse ber vi dig kontakta vår kundtjänst för att bekräfta att din beställning mottagits. Samtliga produkter i Webhallens sortiment kan användas i Sverige, såvida inget annat anges (exempelvis amerikanska DVD-filmer).

Inte någonstans står det något om pris eller något sådan.. Med "fakta" menar dom ju vad dom skriver om produkten och inte felaktig pris info.. eller har jag missat något?

Kanske är jag helt ute och svävar nu och minns fel??

Tyckde dock att jag läste någonstans om ett uttalande ifrån butik (Webbhallen el så minns jag fel??) ang någonting om priser som gäller såvida det inte inte handlar om extrema felprissättningar som tex en sprillans fräsig Ipad för enbart 500 riksdaler? Reserverar mig dock då jag inte minns var jag läste det samt ifall det var skrivet så samt om det var Webbhallen det handlade om överhuvudtaget?? Måste hitta det... men om det var Webbhallen så får dom man up now! Självklart enbart till dom som beställt ifrån Sweclockers då samt max 2 paket per skalle/hushåll för en full board setup!

Jo detta är ju helkt klart ett superpris !!!

Googla "BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU" så stämmer iaf det ang Crucial Ballistix med exact samma spects, ett försenat aprilskämt är det ju definitivt inte då det inte skulle vara det minsta roligt och göra massor av kunder upprörda. Jag är en av de som av ren bekvämlighet handlar enorm mycket på Webbhallen Solna direkt i butik då jag slipper beställa och vänta i onödan, har ingen exakt koll men ca 100k snart garanterat och har blivit så på några år och fortsätter klättra. Känns som att Webbhallen borde bjuda åtminstone mig samt Sweclockers medlemmar som beställer på max 2 paket var till detta pris, tills priset ändras iaf även om det blev fel pga någons (läs någon i Webbhallens) klantighet, dvs 32GB = full board och inte mer per kund. Bara inse hur detta skulle kunna bygga på Webbhallens rykte något så in i he¤£@&% över en enda dag vilket skulle ge dom massor av trådar ang Webbhallens sköna/korrekta stil ifall/när dom begår ett misstag en kund aldrig borde belastas för. Jag har ärligt talat ingen koll på minnen och vad dom kostar just nu men det kan ju inte motsvara en ny Ipad för 500:- i detta fallet iaf.

Har nästan övergett Inte till förmån för Webbhallen nu sista året och får jag denna fina bonus nu efter närmare 100k nerplöjt där (sammanlagt inkl familjen/släktens/kompisars datorer/delar som jag väljer/bygger åt dom) så kommer jag enbart att handla därifrån varje gång from och nu så länge jag handlar hårdvara. Webbhallen, ni har ju genom ett eventuellt misstag (om så är fallet) nu fått chansen att explodera "up the ranks" inför nästa röstning av årets butik? Ta gratisskjutsen här och bygg ett ännu bättre rykte, gå om konkurrenter och bli Sweclklockares val framöver, ni håller numer i stafettpinnen men vad tänker ni göra med den? Kan bara välja 2 vägar om det är ett fel (som ni har begått och inte kunderna, trots allt!) börja klättringen mot bästa butik el se till att det inte kommer ske den närmsta tiden? Ibland kan givmildhet löna sig mångfalt över girighet?

Permalänk
Medlem

Det blev 2 st, hämtas i butik...

Kan dock inte använda dem nu, utan när jag köper ett nytt system i höst!

Vi får se hur det går!

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-F GAMING | CPU: Intel Core i7-10700K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15 | Memory: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2070 SUPER OC 8GB GDDR6 | SDD: Samsung 980 1 TB GB M.2 PCIe Gen3 x4 NVMe | HDD: 2 x WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB | Audio: Sound Blaster X-Fi Titanium | Case: Corsair 7000D AIRFLOW | PSU: EVGA SuperNOVA 850 G2 | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27BQ | OS: Windows 11 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Provade nyss och la en beställning jag också