Har under en längre tid drömt att jag pissar ner sängar och pissar i handfat.

Permalänk
Avstängd

Har under en längre tid drömt att jag pissar ner sängar och pissar i handfat.

Någon som vet vad det betyder? Har i kanske tre månader, nästan varje natt drömt om att jag pissar ner olika sängar och pissar i handfat. Känner inget behov av att göra dessa grejer när jag är vaken.
Har även funderat på att dra till några random fester och pissa ner sängar och se om livet blir bättre av det men hade inte varit så kul om det kommer ett gäng för att slå ner en för man pissade i någons säng (Det är oftast andras sängar och handfat jag pissar ner).

Permalänk
Medlem

Ta små steg, börja med att regelbundet pissa ner din egen säng. Sedan kan du avancera till möbelaffärer och till slut gå till fester och kissa i andras sängar. Övning ger färdighet

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Avstängd

Skippar helst min egen säng. Sen är det lättare att bli påkommen i en möbelaffär än en fest så det borde vara tvärt om.

Permalänk
Medlem

Har det att göra med att du verkligen vill pissa överallt, eller att det bara blir så? Om det senare; brist på kontroll av kroppsfunktioner i drömmar brukar för hobbypsykologer betyda att du är rädd för att människor inte ska tycka om dig när de förstår vem du egentligen är. Normalt sett kan du hålla dig på distans ifrån människor och bara visa upp vissa valda delar, men om kroppen gör vad den vill utan att du kan stoppa den så har du inte längre en möjlighet att skydda dig själv ifrån "insyn" ifrån andra. Det ger ångest, därför att du tror att människor skulle ogilla dig om du vore öppen med vem du är.
Hade en polare som drömde att han sket i handfat för ett tag sedan, samma princip.

Detta gäller givetvis endast om du drömmer att du ofrivilligt börjar pissa, som sagt. Psykologer associerar vanligtvis kiss/bajs till frågor om skuld eller skam, saker man helst vill dölja. Slavoj sizek (stavning?) har hållit ett mycket underhållande föredrag om toaletter och bajs utifrån ett idéhistoriskt perspektiv vilket handlar om just det här... finns nånstans på youtube.

Permalänk
Medlem

Får du känslan av skam när du vaknar upp, eller har haft tanken?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesoj:

Har det att göra med att du verkligen vill pissa överallt, eller att det bara blir så? Om det senare; brist på kontroll av kroppsfunktioner i drömmar brukar för hobbypsykologer betyda att du är rädd för att människor inte ska tycka om dig när de förstår vem du egentligen är. Normalt sett kan du hålla dig på distans ifrån människor och bara visa upp vissa valda delar, men om kroppen gör vad den vill utan att du kan stoppa den så har du inte längre en möjlighet att skydda dig själv ifrån "insyn" ifrån andra. Det ger ångest, därför att du tror att människor skulle ogilla dig om du vore öppen med vem du är.
Hade en polare som drömde att han sket i handfat för ett tag sedan, samma princip.

Detta gäller givetvis endast om du drömmer att du ofrivilligt börjar pissa, som sagt. Psykologer associerar vanligtvis kiss/bajs till frågor om skuld eller skam, saker man helst vill dölja. Slavoj sizek (stavning?) har hållit ett mycket underhållande föredrag om toaletter och bajs utifrån ett idéhistoriskt perspektiv vilket handlar om just det här... finns nånstans på youtube.

Jag pissar ej frivilligt på dessa platser i mina drömmar utan det bara blir så att jag står där och pissar.
Inatt drömde jag om en kusin som jag inte ens har vilket är lite synd för hon var rätt fin.. iaf så gick jag in i deras hus tre gånger för att pissa och jag pissade i hennes mammas säng. Den tredje gången jag pissade så märkte jag att det var sängen jag pissade i och blev asrädd för att mamman skulle se att jag pissade i hennes säng.

Permalänk
Medlem

Du har sk. "wet dreams" och kommer kissa på dig i sömnen, i natt. I called it.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?