Bellco börjar sälja trådlös styrhandske för persondatorer

Permalänk
Medlem

Kan inte ta detta seriöst när jag ser webbläsaren och allt skräp.

Permalänk
Medlem

Vad tänker man när man presenterar en produkt med sådant skrivbord och så många verktygsfält...

Tycker annars detta känns som en väldigt klumpig produkt. En grov kabel till fingret och en sköldpaddsrygg mitt på handen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av chila:

Vad tänker man när man presenterar en produkt med sådant skrivbord och så många verktygsfält...

Tycker annars detta känns som en väldigt klumpig produkt. En grov kabel till fingret och en sköldpaddsrygg mitt på handen.

Fast duken som han lagt på bordet var väl fin?

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Inaktiv

Några generationer på denna så har vi standarden. Speciellt när alla operativsystem och program kommer i 3d, då blir det mycket lättare att styra direkt i 3d rummet med armen/kroppen.

Permalänk
Medlem

Uhm...såg ju inte direkt...uhm.....smidig att jobba med...uhm............om man....uhm.......jämför med en vanlig...uhm......mus.
Sedan så...uhm......fungerar ju uhm....en...uhm....trådlös mus också på.....uhm.....relativa stora...uhm.....avstånd.

Edit: Ber om ursäkt till att jag skrev som jag skrev, blev smittad av killen i filmen.

Permalänk
Avstängd

Fyfan vad grötigt skrivbord och många toolbars i webbläsaren.

Varför har folk toolbars egentligen? Vad är toolbars bra för mer än att ta upp plats?

Visa signatur

Jag tycker att konsoler är en bättre spelplattform än PC. Deal with it.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Johnny Mnemonic är inte långt bort nu

Japp, gränssnittet i Mnemonic slår det mesta, väntar fortfarande på något verkligt som kommer i närheten av det, har väntat 17 år sedan jag såg filmen.

Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyhan:

Fyfan vad grötigt skrivbord och många toolbars i webbläsaren.

Varför har folk toolbars egentligen? Vad är toolbars bra för mer än att ta upp plats?

Tänkte exakt samma sak! Skulle aldrig köpa datorprylar av ngn som inte verkar kunna ta hand om sin egen dator ens!

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag den till NES. Då får man dessutom en riktig handske.
Den där ION liknar mest något som någon slängt ihop på en fikarast

Permalänk
Medlem
Skrivet av houze:

Japp, gränssnittet i Mnemonic slår det mesta, väntar fortfarande på något verkligt som kommer i närheten av det, har väntat 17 år sedan jag såg filmen.

http://i.imgur.com/e8afd.jpg?1

Tack för bilden Nu blev jag sugen på att kolla på filmen igen. Hoppas också det blir verklighet snart.

Skrivet av PerZerk:

Tacka vet jag den till NES. Då får man dessutom en riktig handske.
Den där ION liknar mest något som någon slängt ihop på en fikarast

http://www.seanw.com/wp-content/uploads/2010/06/WII23.feat_.n...

"Everything else is child's play"

Bah...missade de att killen med solglasögonen själv är en unge?
Antingen byter de till en mer vuxen person eller så byter de slogan till "Everything is child's play"

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Bah...missade de att killen med solglasögonen själv är en unge?
Antingen byter de till en mer vuxen person eller så byter de slogan till "Everything is child's play"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lento:

*Fniss* Den killen är galen.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9