BMW Designworks gör gamingmus för Thermaltake

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

OT: BMW håller på att frångå sina raka sexor då de inte är tillräckligt hållbara. De har de aldrig varit, men nu är de så underlägsna att de inte kan rättfärdiga dom längre. Eller tror du det är en tillfällighet att M-modellerna har/haft 4-cyl och V8,V10 genom åren. i M3 försökte man med sexan ett tag men det blev ju inte så bra som bekant... De raka sexorna i gamla M5 är standard att mer eller mindre riva totalt mellan 6-8k mil. Allmänt känt i motorsportkretsar att BMW:s raka sexor inte håller.

Dessa troll...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clint Eastwood:

Hmm, Thermaltake. Deras prylar har aldrig varit av särskilt hög kvalite, mest flashig design och efterapning (Thermalright). Att BMW gör något med dem förvånar mig..

Inte vad jag har hört och upplevt iaf. T.ex. har 2 thermaltake toughpower nätagg som nästan har gått 24/7 i snart 5-6år.
Jag kanske har tur, vad vet jag...

Permalänk
Medlem

Naa.. så snygg var den inte och definitivt inte priset, vill man ha en bra mus välj Cyborg R.A.T.

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: In Win D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro