Thermaltake lanserar tangentbordet Challenger Ultimate

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake lanserar tangentbordet Challenger Ultimate

Thermaltake-avknoppade Tt Esport satsar på gamers med nya Challenger-serien och tangentbordet Ultimate.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Detta kommer kanske bli nästa tangentbordet man kommer ha, ser läckert ut, har bakgrundsbelysning och har till och med fläkt

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk

Många färger att välja på
Mina fingrar blir alltid iskalla när jag spelar så fläkten skippar jag nog

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Pepper:

Detta kommer kanske bli nästa tangentbordet man kommer ha, ser läckert ut, har bakgrundsbelysning och har till och med fläkt

mmjo, men 6000 rpm? ingen stor fläkt heller, så finns en risk att det kommer låta lite..
Trevligt initiativ dock.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

6000rpm....hmm sätt en kjol under så har man en svävare

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

6000rpm....hmm sätt en kjol under så har man en svävare

haha tänkte just de!

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Är det någon som svettas när de spelar? Personligen har jag aldrig gjort det.

Permalänk
Medlem

För mig är de samma som Asheileon, så fläkten skippar vi
Tycker det var rätt löjligt med en fläkt där faktist.

Visa signatur

i7 6700K - Maximus VIII Hero - EVGA 980 Ti SC+ ACX - 850 Pro 1TB - Corsair DDR4 2x8GB - EVGA SuperNOVA G2 850W - Noctua NH-D15 - FD R5+6xNF-A14 PWM - Samsung C24FG73FQU
Asus ROG G752VY - i7 6700HQ - GTX 980M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Är det någon som svettas när de spelar? Personligen har jag aldrig gjort det.

Inte PC iaf :S kanske xbox beroende på läget om de är stressat eller inte.. men de skadar ju inte med en liten fläkt på 6000rpm som kommer störa lika mkt som en mygga rätt in i öra.. haha

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Är det någon som svettas när de spelar? Personligen har jag aldrig gjort det.

Skulle väl vara på nått varmt sommar LAN isf, men inte hemma vid datorn direkt ^^

Permalänk
Medlem

Aldrig svettats under spelande, och 6 000 rpm?
Men bra att man kan välja sin egna färg iaf!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

varför vill man vara kall när man spelar? usch

Permalänk
Medlem

Det ser intressant ut! Hoppas på en recension från Sweclockers.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk

egna färg, bra.

men en fläkt? vad fan? man behöver varma fingrar för att kunna köra snabbt, vem vill ha kalla fingrar, och även torra fingrar om den nu blåser i 6000rpm

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Jag behöver en värmefläkt jag, för jag blir iskall i händerna efter ynka 10 min framför datorn.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Skrivet av Agemman:

Är det någon som svettas när de spelar? Personligen har jag aldrig gjort det.

Börjar frysa och får göra handgymnastik för att behålla kvicka reflexer...

Permalänk
Medlem

Vad är det för sak som sitter till vänster på tangentbordet?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Själv har man ju en hårtork nära till hands XD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klimpen2:

Vad är det för sak som sitter till vänster på tangentbordet?

Fläkten?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Jag har den, så ni kan fråga mej grejjs om ni vill