Permalänk
Medlem

Fler hårddiskar? Hjälp!

Jag har slut på "strömkablar" från nätaggregatet, men däremot har jag två extra SATA kablar. Hur gör jag?? Jag vill koppla in mina två resterade hårddiskar.. har redan 3 inkopplade. Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AooX:

Jag har slut på "strömkablar" från nätaggregatet, men däremot har jag två extra SATA kablar. Hur gör jag?? Jag vill koppla in mina två resterade hårddiskar.. har redan 3 inkopplade. Tacksam för svar!

Köpa en förgreningskabel kanske?

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk
Medlem

vanlig adapter-kabel från vanlig molex till sata eller y-kabel från en molex till två sata skulle jag kört på... kostar väl 50kr..

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst*

TS, läs på forumsreglerna ordentligt. Att spamma ut trådar är mot reglerna och ger bara ett svåröverskådligt forum, de som kan tänkas hjälpa dig bli snarare irriterade över att du inte respekterar allas rätt att få hjälp. Nu håller du dig till de trådar jag lämnat öppna.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers