Permalänk
Medlem
Skrivet av Wladir:

Ska varorna verkligen behöva packas i två dagar?

Mina har nu packas i fem arbetsdagar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hegger:

Mina har nu packas i fem arbetsdagar...

Tänk att man inte lade några spänn extra och beställde från Inet istället.

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wladir:

Tänk att man inte lade några spänn extra och beställde från Inet istället.

mitt shogun 2 spel har packats i 4dagar ETT SPEL

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4dy:

mitt shogun 2 spel har packats i 4dagar ETT SPEL

Helt jättegalet. Vad sjutton har de för sig? Hur står det till på lagrena?

Ångest!

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Medlem

10% rabatt på komponenter
Just nu erbjuder vi dig 10% rabatt på ett brett utbud av datorkomponenter.
Tag chansen att uppgradera din dators prestanda! Använd nedanstående
kod i kassan för att erhålla rabatten.

Kod: xY3ZCadt

Erbjudandet gäller t o m 2012-06-05 och kan endast användas vid ett köptillfälle.
Gäller endast lagerhållna varor. Observera att koden inte kan kombineras
med andra rabattkoder och gäller endast för den fraktklass som produkten ingår i.

Permalänk

när får ni in gigabyte gtx 670 OC? eller asus dcII kort?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Suck cdons jävla support.
Hemelktronik live chatten har inte varit igång på flera timmar.
Ringa går ju inte som alla vet.

Går inte lägga till 2 minne eller inte ens 1 minne för då sabbas rabatten, som vanligt strul.
Vågar inte beställa heller och maila för då får man väll ett fett "synd" som svar om det går att korrigera.

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Jag och min kompis lade en större beställning i söndags (Som fortfarande packas by the way) och jag har insett att vi gjorde ett misstag med rabattkoderna, har kontaktat eran kundsupport men de trillskas lite där. Skulle jag kunna skicka er ett PM här på SweC angående det hela?

---

Till er som väntat allt för länge så kontakta Trygg E-handel om det hela, företagen ska hålla de tider de lovar.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Ceronic:

Hejsan CDON!
Jag har en vanlig fråga som kanske har besvarats, men är mycket viktigt för mig att veta.
Er "THOR Einride" så står det "kommande" på. Förväntas den komma preliminärt nästa vecka också? Skulle gärna vilja ha svar, då om det är mer än två veckor som behövs väntas köper jag något annat.
Tack för ert samarbete!
Skickades från m.sweclockers.com

Hej

Vi har en väldigt stor backlogg på våra nya datorer och ett par ifrån den gamla lineupen, tyvärr så ställer komponent tillgången till det.
Preliminärt så täcker vi behovet på det som byggs klart nu på fredag, men jag vågar inget säga om nya ordrar, sen så fortsätter det att
trilla in nästa vecka.

MVH Edin

Skrivet av Wladir:

Ska varorna verkligen behöva packas i två dagar?

Skrivet av hegger:

Mina har nu packas i fem arbetsdagar...

Hej

PM:a mig era ordernr så kikar jag på det.

MVH Edin

Skrivet av DragonRapide:

när får ni in gigabyte gtx 670 OC? eller asus dcII kort?

Hej

Gigabyte dyker upp i nästa vecka som det ser ut nu.

MVH Edin

Skrivet av Nivity:

Suck cdons jävla support.
Hemelktronik live chatten har inte varit igång på flera timmar.
Ringa går ju inte som alla vet.
Man ska lägga en beställning och 1 sak strular, och enda man får är "skicka ett mail"
Ja tack som sören för den.
Suck.

Hej

Enligt kundtjänst så har inte chatten funkat så bra idag, men IT håller på och felsöker.

MVH Edin

Skrivet av Atlas Tasume:

Hejsan,
Jag och min kompis lade en större beställning i söndags (Som fortfarande packas by the way) och jag har insett att vi gjorde ett misstag med rabattkoderna, har kontaktat eran kundsupport men de trillskas lite där. Skulle jag kunna skicka er ett PM här på SweC angående det hela?
---
Till er som väntat allt för länge så kontakta Trygg E-handel om det hela, företagen ska hålla de tider de lovar.

Tja

Ifall något strular så PM:ar du mig så kikar jag på det.

MVH Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej

Enligt kundtjänst så har inte chatten funkat så bra idag, men IT håller på och felsöker.

MVH Edin

Hej.

Det blev att jag beställde:
http://cdon.se/hemelektronik/corsair_vengeance_dual_c_ddr3_16...

Men det fanns ett exakt likadant paket som kostade mycket mer:
http://cdon.se/hemelektronik/corsair_vengeance_quad_ddr3%2c_1...

Det ska väll inte vara någon skillnad på dessa två?
Utan det är samma minne i länken ovan.
Det står så sjukt lite information om minnena.
Dom jag beställde är väll dom "vanliga LP" minnena http://cdon.se/hemelektronik/corsair_8gb_%28kit%29_ddr3_1600m... fast dubbel pack (Eftersom 8gb packet inte fanns i lager hoppas jag 16gb packet finns också som det står de ska vara)

Edit: Svar fick man varken från Kontaktformulär (inte fått svar) eller live chatten så sket i vilket, får väll hoppas det är dom minnena som faktiskt står man får.
Börjar bli lite trött på att CDON väldigt ofta har exakt likadana produkter men en skiljer sig i pris och saknar ibland större beskrivning, hänt senaste 3 gångerna man ska beställa (senast var dark rock pro cpu kylare, tog mer än 1 vecka innan man fick något vettigt svar).
Iaf borde cdon lära sig att sätta rätt bilder på rätt produkt, för bilderna på cdon är livsfarligt att "lita" på om det saknas vettig beskrivning.
Eller det bästa som andra har, skriv ut tillverkarens art.nr, då vet man exakt vad det är så vitt ni fyller i det rätt, det absolut bästa som nog flera önskade vid er tävling för länge sen, bland annat jag.

Permalänk
Medlem

Beställde varor från 4 butiker i fredags, komplett skickade i söndags och jag hade det igår måndag, så snabbt att det nästan är överkurs, från inet och net2world levererades idag tisdag, medans paketet från cdon fortfarande håller på att packas.. till råga på allt fick jag nu se i denna tråden att de har 10% rabatt på de varor jag köpte istället för 5% sweclocker rabatt som jag använde, det gör att jag stör mig än mer, var nog första och sista gången jag beställde från cdon, ville se hur det var att beställa därifrån då de har bra priser tillsammans med rabatkod, dock inser man återigen att det kan vara värt några hundralappar extra för god service.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Tja

Ifall något strular så PM:ar du mig så kikar jag på det.

MVH Edin

Du har PM!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Hej!
När kommer 680 DirectCU II in, och hur många kommer det?
Jag har som har "bokat", kan jag förvänta ett snarast?
mvh

Permalänk
Medlem

Behöver ett svar så snabbt som möjligt, då jag hade tänkt boka Thor einride hos er lite senare - men för några timmar sedan såg jag att skärmen på köpet erbjudanet inte längre visades upp som innan, har ni tagit bort hela det erbjudandet undrar jag, eller får man fortfarande med en skärm om man köper datan??

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Behöver ett svar så snabbt som möjligt, då jag hade tänkt boka Thor einride hos er lite senare - men för några timmar sedan såg jag att skärmen på köpet erbjudanet inte längre visades upp som innan, har ni tagit bort hela det erbjudandet undrar jag, eller får man fortfarande med en skärm om man köper datan??

Jag försökte boka den igår. men fick avslag från Klarna.se att köpa med faktura eller delbetalning, bara för att jag är student.
bråkade och sedan försökte få min far att beställa men han litade inte på erbjudandet då koden ville inte fungera igår.

försökte få hjälp från CDON men de slutade skriva något till mig 14:39 igår så.. jag är ju inte 100% på att man får en skärm om man inte skriver koden.. så jag avaktar och får ett mycket trevligt och fint svar idag.

"Denna kampanj har nu tagit slut. Det fanns endast tillgänglig till och med den 22."

Mycket irriterande för jag ville ha den med erbjudandet. Nu får jag helt enkelt bygga den själv, då det inte finns något erbjudande.

Visa signatur

Operativsystem: Microsoft Windows 10 | Processor: AMD Ryzen 5 3600X | Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Moderkort: ASUS PRIME X570-P | Minne: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 2070 SUPER 8GB GAMING OC | Hårddisk: Seagate BarraCuda 510, 512GB | Nätaggregat: Fractal Design Edison M 750W | Övrig kylning: 2x140mm insug och 3x120mm utblås i lådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceronic:

Jag försökte boka den igår. men fick avslag från Klarna.se att köpa med faktura eller delbetalning, bara för att jag är student.
bråkade och sedan försökte få min far att beställa men han litade inte på erbjudandet då koden ville inte fungera igår.

försökte få hjälp från CDON men de slutade skriva något till mig 14:39 igår så.. jag är ju inte 100% på att man får en skärm om man inte skriver koden.. så jag avaktar och får ett mycket trevligt och fint svar idag.

"Denna kampanj har nu tagit slut. Det fanns endast tillgänglig till och med den 22."

Mycket irriterande för jag ville ha den med erbjudandet. Nu får jag helt enkelt bygga den själv, då det inte finns något erbjudande.

Fyfan, irriterande... Kan hända att jag nappar ändå, datorn är trots allt värd för dem pengarna, bara dom inte tagit bort keyboard och allt sånt, hört att man kan få med mus, headset, musmatta o allt möjligt, men allt är koder och sån skit.. dem får skärpa sig...

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem

Vad får man med?

Det lutar mot att skaffa sig en Thor einride... Men jag vill bara ha klart för mig vad jag får, förutom datan står det att ett keyboard medföljer - ett ganska bra sådant av vad jag förstått, sedan har jag hört en massa om en Gaming mus, musmatta och headset - eller var det bara något i början. Skärmen vet jag har tagits bort (Jäkligt synd!)... Så vad är det man egentligen får med, någon som VET?

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Det lutar mot att skaffa sig en Thor einride... Men jag vill bara ha klart för mig vad jag får, förutom datan står det att ett keyboard medföljer - ett ganska bra sådant av vad jag förstått, sedan har jag hört en massa om en Gaming mus, musmatta och headset - eller var det bara något i början. Skärmen vet jag har tagits bort (Jäkligt synd!)... Så vad är det man egentligen får med, någon som VET?

Microsoft Sidewinder X4 samt mus och musmatta från SteelSeries

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Microsoft Sidewinder X4 samt mus och musmatta från SteelSeries

Okej, har du någon aning om det är en bra mus`? Hört att tangentbordet skulle vara riktigt bra. För jag antar att du själv fått allt, eller?

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Okej, har du någon aning om det är en bra mus`? Hört att tangentbordet skulle vara riktigt bra. För jag antar att du själv fått allt, eller?

Nej, det står att det ingår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Okej, har du någon aning om det är en bra mus`? Hört att tangentbordet skulle vara riktigt bra. För jag antar att du själv fått allt, eller?

ja de är väll bara och googla på recensioner eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucaas10:

ja de är väll bara och googla på recensioner eller?

Ja fatta ju inte ens att "Steelseries Kan" var något annat en ett keyboard, jag ville bara vara säker på vad man fick - då jag har hört en hel del olika saker....

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Ja fatta ju inte ens att "Steelseries Kan" var något annat en ett keyboard, jag ville bara vara säker på vad man fick - då jag har hört en hel del olika saker....

Förmodligen är det en Steelseries Kana mus.
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_kana_gaming_mouse_-_...

Vill du veta vad som gäller så kan du fråga dem direkt via chat.
http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

Passa även på att fråga om leveranstiden som kanske är flera veckor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Förmodligen är det en Steelseries Kana mus.
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_kana_gaming_mouse_-_...

Vill du veta vad som gäller så kan du fråga dem direkt via chat.
http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

Passa även på att fråga om leveranstiden som kanske är flera veckor.

Tack ska du ha Sumitomo!

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Matho:

Beställde en dator (Thor Vingner) förra veckan och fick just hämta den. Jag fick ingen dator. Dom hade skickat en väderstation. EN JÄVLA VÄDERSTATION. jag skulle ha fått en stationär dator, skärm, tangentbord och mus. Hur fan kan man skicka en väderstation... :S

Jaja bra företag

Jag beställde en vingner den 18, alltså 5 dagar sedan. Har ännu inte fått den. Blir riktigt nervös när jag ser detta! jag vill då inte ha en väderstation!!!!

Permalänk

Hej!
Jag undrar om "Intel 520 Series 240GB SSD" att ingå i 20% rabatt på hårddiskar kampanjen igen nu när den finns i lager igen?
Jag tänkte nämligen köpa den förut när den ingick i kampanjen men bestämde mig för att vänta för att se om det var säkert att jag skulle få ett sommarjobb.

Nu vet jag att jag får jobb under sommaren och produkten har kommit in i lager igen men den verkar inte ingå i kampanjen längre.

mvh

Permalänk
Ljusskygg

när blir det 15% rabatt? Fyller år i helgen,och vill beställa,några datordelar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

när blir det 15% rabatt? Fyller år i helgen,och vill beställa,några datordelar

Skickades från m.sweclockers.com

Tvekar det blir någon nu eftersom det är 10% på alla datorkomponenter.
Dock var 10% på alla komponenter mycket bättre för min del, så få produkter på månadsgrejet som man planerat att köpa oftast.

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Nivity:

Tvekar det blir någon nu eftersom det är 10% på alla datorkomponenter.
Dock var 10% på alla komponenter mycket bättre för min del, så få produkter på månadsgrejet som man planerat att köpa oftast.

Va? Hur länge är 10% till då? Och behmver man rabatt kod. Behöver man inte så kan man lägga till SWEC1205 så det blir 15 tilsammans?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill verkligen veta hur länge det är 10%. sitter och vill trycka på köp. men tanten ligger och sover och hon kommer bli galen om jag köper en dator utan att säga till! xD

Visa signatur

/W

| Fractal Design Arc | Asus p8z77-v | corsair CL9 vengence LP 16GB @1600mhz | IB 3770K @4.5Ghz | NZXT HALE 1000W 80+ Gold | MSI GTX580 Twinfrozr |