Permalänk
Medlem

EVGA Z77 FTW

http://www.evga.com/articles/00677/

Någon som vet ifall detta kommer lanseras i Europa (och isåfall när då)?

Lite nyfiken på hur pass EVGA moderkort OC'ar också.

Visa signatur

Chassie: Cooler Master Storm Trooper - Mobo: Asus MAXIMUS V FORMULA - CPU: Intel Core i7 3770K 4,6Ghz - Kylare: Phanteks PH-TC14PE - RAM: Corsair 16gb 1600Mhz - GPU: EVGA GeForce GTX 680 FTW 2048MB (SLI) - PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold - Lagrings enheter: Samsung 830 256GB & Seagate Barracuda 3TB

Permalänk
Medlem

Jag tror kortet släpps någon gång den här veckan i USA, kolla i deras forum där överklockar dom ivy bridge till 5GHz. Jag mailade Inet förra veckan dom kommer att sälja z77 ftw kortet när det släpps i Europa. Jag själv väntar på kortet till mitt nya bygge.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av iGtfo:

http://www.evga.com/articles/00677/

Någon som vet ifall detta kommer lanseras i Europa (och isåfall när då)?

Lite nyfiken på hur pass EVGA moderkort OC'ar också.

Angående OC så skulle jag tro att det klockar ungefär som vilket annat moderkort som helst från 1500 kr klassen och uppåt. När det släpps i Europa verkar inte ens Evgas moderatorer av forumet veta.. Utan det kommer när det kommer och om jag känner Evga rätt så finns det absolut inga garantier att de ens kommer att lanseras i Europa.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Angående OC så skulle jag tro att det klockar ungefär som vilket annat moderkort som helst från 1500 kr klassen och uppåt. När det släpps i Europa verkar inte ens Evgas moderatorer av forumet veta.. Utan det kommer när det kommer och om jag känner Evga rätt så finns det absolut inga garantier att de ens kommer att lanseras i Europa.

Precis det jag oroar mig över, läste att deras tidigare moderkort inte kommit till Europa med blixten direkt.

Om inte annat får man väll överväga att beställa hem från USA.. Alla andra värsting mobos verkar ju inte komma på ett tag och jag har inte lust att vänta på något som inte ens fått ett preliminärt lanserings datum.

Visa signatur

Chassie: Cooler Master Storm Trooper - Mobo: Asus MAXIMUS V FORMULA - CPU: Intel Core i7 3770K 4,6Ghz - Kylare: Phanteks PH-TC14PE - RAM: Corsair 16gb 1600Mhz - GPU: EVGA GeForce GTX 680 FTW 2048MB (SLI) - PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold - Lagrings enheter: Samsung 830 256GB & Seagate Barracuda 3TB

Permalänk
Medlem

Varför stoppar EVGA 40mm's fläktar på alla sina entusiastmobo's när asus verkar klara av kylningen med heatsinks på sina entusiastprylar?

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN