Diablo III slår försäljningsrekord

Permalänk

jag spelade D1 D2 och när jag provat D3 var jag såld, utna en väldigt vänlig skäl som skänkte guest pass fick ajg chansen att prova D3, sedan var et klippt beställde och har spelat igenom normal för nån dag sedan.
mer lär det bli i portioner man vill inte lessna alltför tidigt.
Men att D3 skulle vara as dåligt ja, det får står för var och en men för mig, jag ångrar inte jag köpte det.
Det enda spel köp jag kanske ångra vore SWTOR men det har sin charm med även om det inte är och blev vad jag trodde.

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pimpim666:

Det är för att du jämför Diablo 3 med Diablo 2. Jämför Diablo 3 med diabloklonerna så kommer du märka att D3 hör hemma på 90-talet.

Det är hack'n'slash, samma skit i ny förpackning.
Call of Duty och Battlefield är FPS, samma skit i ny förpackning.

Hela FPS-genren är bara förlöjligad idag i förhållande till de hederliga Quake och Unreal som fanns förr (läs: 90-talet) - precis som alla påstår att Diablo är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Det är hack'n'slash, samma skit i ny förpackning.
Call of Duty och Battlefield är FPS, samma skit i ny förpackning.

Hela FPS-genren är bara förlöjligad idag i förhållande till de hederliga Quake och Unreal som fanns förr (läs: 90-talet) - precis som alla påstår att Diablo är.

Nej det är det inte. Diabloklonerna utvecklas men det har inte D3.

Ta styrningen som ett exempel. I FPS har man gått över från endast tangentbord till mus och tangentbord.
Diabloklonerna har gått från endast mus till tangentbord och mus medans D3 har stannat kvar vid endast mus.
Styrningen är katastrofalt dålig för att vara 2000 tal och verkligen en fördumning med auto aim anpassat för surfplattor.

Tänk om nästa Counter Strike skulle spelas utan mus och endast med tangentbord. Då har du Diablo 3 i ett nötskal.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Nej det är det inte. Diabloklonerna utvecklas men det har inte D3.

Ta styrningen som ett exempel. I FPS har man gått över från endast tangentbord till mus och tangentbord.
Diabloklonerna har gått från endast mus till tangentbord och mus medans D3 har stannat kvar vid endast mus.
Styrningen är katastrofalt dålig för att vara 2000 tal och verkligen en fördumning med auto aim anpassat för surfplattor.

Tänk om nästa Counter Strike skulle spelas utan mus och endast med tangentbord. Då har du Diablo 3 i ett nötskal.

Jag förstår inte riktigt hur du menar, men mitt D3 har faktiskt hotkeys på tangentbordet, så jag spelar det inte med bara mus, men det kanske bara är jag?

Visa signatur

Chassi: Corsair 700D Processor: Intel 2500K 3,3 GHz Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 760 RAM-minnen: Corsair DDR3 8 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gonum:

Jag förstår inte riktigt hur du menar, men mitt D3 har faktiskt hotkeys på tangentbordet, så jag spelar det inte med bara mus, men det kanske bara är jag?

Alla abilities som är bindade till tangentbordet har så lång cooldown att du inte förlorar något på dra ner musen och klicka.

Sättet du slåss på i spelet är att du använder en knapp på musen för att göra majoriteten av dina attacker och på samma knapp har du förflyttning. Det är heller inte direct controls.
Det motverkar dig från att göra snabba attacker och saker som kiting suger verkligen.

Spel som War of Immortals och Sacred 2 där du styr din karaktär med tangentbordet och använder musen för att sikta spells har snabbare och mer responsiva kontroller. Du har direkt kontroll över din karaktär.

Tex. i Sacred 2 kan du förflytta din karaktär uppåt och kasta spells nedåt samtidigt. Enda gången du står still är under animationen.
I Diablo 3 stannar du upp varje gång du kastar en spell och måste vänta tills du flyttat pekaren till norra delen av skärmen och när du gör det här snabbt finns det stor risk att du klickar på ett objekt eller en fiende vilket får dig att stå still och börja kasta spells.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd
Skrivet av belga:

Hur gick detta till? Piratkopieringen tog ju död på PC-marknaden för flera år sedan. Det är ju en ren förlustaffär att utveckla PC-spel och ingen som jobbar med det får någonsin betalt. Det lärde jag mig på spelbranchens seminarie för föråldrat och omodernt tänkande.

what? i vilket årtionde lever du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Nej det är det inte. Diabloklonerna utvecklas men det har inte D3.

Ta styrningen som ett exempel. I FPS har man gått över från endast tangentbord till mus och tangentbord.
Diabloklonerna har gått från endast mus till tangentbord och mus medans D3 har stannat kvar vid endast mus.
Styrningen är katastrofalt dålig för att vara 2000 tal och verkligen en fördumning med auto aim anpassat för surfplattor.

Tänk om nästa Counter Strike skulle spelas utan mus och endast med tangentbord. Då har du Diablo 3 i ett nötskal.

Håller med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JSvanberg:

what? i vilket årtionde lever du?

"Det lärde jag mig på spelbranchens seminarie för föråldrat och omodernt tänkande.' <- Ska ironi verkligen vara så svårt?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Detta är nog bland de roligaste spel jag någonsin spelat. Möjligtvis att Baldur's Gate och Diablo 2 kan mäta sig, men det är inte helt säkert.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Alla abilities som är bindade till tangentbordet har så lång cooldown att du inte förlorar något på dra ner musen och klicka.

Sättet du slåss på i spelet är att du använder en knapp på musen för att göra majoriteten av dina attacker och på samma knapp har du förflyttning. Det är heller inte direct controls.
Det motverkar dig från att göra snabba attacker och saker som kiting suger verkligen.

Spel som War of Immortals och Sacred 2 där du styr din karaktär med tangentbordet och använder musen för att sikta spells har snabbare och mer responsiva kontroller. Du har direkt kontroll över din karaktär.

Tex. i Sacred 2 kan du förflytta din karaktär uppåt och kasta spells nedåt samtidigt. Enda gången du står still är under animationen.
I Diablo 3 stannar du upp varje gång du kastar en spell och måste vänta tills du flyttat pekaren till norra delen av skärmen och när du gör det här snabbt finns det stor risk att du klickar på ett objekt eller en fiende vilket får dig att stå still och börja kasta spells.

Man förlorar hur mycket tid som helst på att dra ner musen, omöjligt att överleva på senare svårighetsgrader om man håller på så.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av phz:

Bra idé, jag lägger till "Har fundamental förståelse för vilka tal som är större än andra tal (krokodilens mun ska peka på den stora, ref: kommer ihåg från mattebok i klass 2)" till "Färdigheter".

Du kan inte se hur försäljningen kan hämmas av piratkopiering även om spelmarkanden är större idag och vissa titlar gör försäljningsrekord?

Volvo och andra bilförsäljare säljer färre bilar på grund av kollektivtrafiken än vad de hade gjort om den inte fanns eller om den var sämre. Ändå säljer Volvo fler bilar idag än för 40 år sedan. Marknaden och efterfrågan på bilar har ökat och samma gäller för datorspel. Nu är det inget fel med kollektivtrafik i jämförelse med piratkopiering, men det blir ändå en bra "metafor".

Piratkopiering påverkar försäljningen negativt även om marknaden har blivit större. Det finns de som skulle köpt spelet om de inte laddade ner det, och det är uteblivina intäkter för företaget. Även om inte du och dina kompisar skulle gjort det, så finns det de som skulle.

Du kan omöjligt vara så naiv och tro att det inte finns människor som tycker "gratis" smakar bäst även om man får blunda för moralen?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Man förlorar hur mycket tid som helst på att dra ner musen, omöjligt att överleva på senare svårighetsgrader om man håller på så.

Den tiden förlorar du gång på gång när du flyttar musen för att förflytta dig i strid.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Den tiden förlorar du gång på gång när du flyttar musen för att förflytta dig i strid.

Eh, nej.

Eftersom du verkar ha lite dålig koll på hur D3 _egentligen_ fungerar kanske det är bäst om du håller din åsikt för dig själv eftersom dina inlägg mest är löjeväckande.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jexmark:

Eh, nej.

Eftersom du verkar ha lite dålig koll på hur D3 _egentligen_ fungerar kanske det är bäst om du håller din åsikt för dig själv eftersom dina inlägg mest är löjeväckande.

Låter mest som om du inte vet hur det fungerar.

Men du får gärna förklara hur du kitar dina fiender utan att förflytta musen från din fiende.

Som tydligt syns i den här videon är att spelaren flyttar musen hela tiden och många gånger kastar han spells fel just för att han måste flytta musen.
http://www.youtube.com/watch?v=r6apEpQaXxw

En till video där spelaren drar musen över skärmen onödigt mycket
http://www.youtube.com/watch?v=O34vCCcpU-c

En till video med en spelare som är nära att dö många gånger och spenderar ENORMT mycket tid med sin karaktär som står still i väntan på att han ska flytta musen så han kan försätta springa
http://www.youtube.com/watch?v=CzOgY9kdIt8

En till med samma problem som ovan.
http://www.youtube.com/watch?v=aq54PDDDrKI

Men du kör säkert softcore som alla amatörer så du har säkert aldrig behövt kita mobs och förstår inte hur dålig styrningen är. Istället för skriva en massa skit borde du komma med vettiga motargument eller hålla dig till diskussioner på aftonbladets spelavdelning.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Något säger mig att jag hade övertrasserat min datakvot på mindre en dag och åkt på jordens störta telefonräkning.

Då har du ett väldigt dåligt abbonemang
Att spela drar inte mycket data, på sin höjd för WoW ligger siffran runt 10KB/s och i D3 är siffran antagligen ännu lägre (har inte mätt). Men låt oss säga att det faktiskt är extremt och ligger på 15KB/s då hamnar du på 54MB per timme och de flesta har iaf minst 1GB trafik utan extra kostnad, de flesta har bra mycket högre än så fast med begränsad bandbredd.

Och åter till topic.
Underbart spel! Som någon som spelade både D1 och D2 på sina releasedagar och med tusentals timmar spenderade på 2 så för mig så slår 3an båda spelen ordentligt. Blizzard kan detta med att göra spel, glad att de valde att skrota första versionen av D3 som var redo för Alpha testning för den såg mer ut som en expansion till D2 och inte ett nytt spel.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Låter mest som om du inte vet hur det fungerar.

Men du får gärna förklara hur du kitar dina fiender utan att förflytta musen från din fiende.

Som tydligt syns i den här videon är att spelaren flyttar musen hela tiden och många gånger kastar han spells fel just för att han måste flytta musen.
http://www.youtube.com/watch?v=r6apEpQaXxw

En till video där spelaren drar musen över skärmen onödigt mycket
http://www.youtube.com/watch?v=O34vCCcpU-c

En till video med en spelare som är nära att dö många gånger och spenderar ENORMT mycket tid med sin karaktär som står still i väntan på att han ska flytta musen så han kan försätta springa
http://www.youtube.com/watch?v=CzOgY9kdIt8

En till med samma problem som ovan.
http://www.youtube.com/watch?v=aq54PDDDrKI

Men du kör säkert softcore som alla amatörer så du har säkert aldrig behövt kita mobs och förstår inte hur dålig styrningen är. Istället för skriva en massa skit borde du komma med vettiga motargument eller hålla dig till diskussioner på aftonbladets spelavdelning.

Du tycker verkligen du är mycket bättre än alla andra. Jag erkänner min noobhood och böjer mig för din absoluta 1337-ism. Personen som spenderade enormt mycket tid att stå still rörde sig hela tiden, förutom vid en skill-animation. Jag antar att om man är duktig så ändrar man kodningen så att animationen spelar samtidigt som man förflyttar sig, annars vet man inte hur man ska kita.

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Låter mest som om du inte vet hur det fungerar.

Men du får gärna förklara hur du kitar dina fiender utan att förflytta musen från din fiende.

Som tydligt syns i den här videon är att spelaren flyttar musen hela tiden och många gånger kastar han spells fel just för att han måste flytta musen.
http://www.youtube.com/watch?v=r6apEpQaXxw

En till video där spelaren drar musen över skärmen onödigt mycket
http://www.youtube.com/watch?v=O34vCCcpU-c

En till video med en spelare som är nära att dö många gånger och spenderar ENORMT mycket tid med sin karaktär som står still i väntan på att han ska flytta musen så han kan försätta springa
http://www.youtube.com/watch?v=CzOgY9kdIt8

En till med samma problem som ovan.
http://www.youtube.com/watch?v=aq54PDDDrKI

Men du kör säkert softcore som alla amatörer så du har säkert aldrig behövt kita mobs och förstår inte hur dålig styrningen är. Istället för skriva en massa skit borde du komma med vettiga motargument eller hålla dig till diskussioner på aftonbladets spelavdelning.

Du är ju helt uppenbarligen ute och cyklar. Det du säger stämmer fullständigt att man stannar upp varje gång man t.ex kastar en spell eller använder en skill, men spelet är ju sådant och det fungerar ju precis lika bra för det. Tydligen går det ganska bra för folk som spelar att ta ner gula packs på Inferno och t.o.m döda alla bossar trots den korkade styrningen. Du är väl helt enkelt inte tillräckligt bra på att hantera musen för att lyckas.. Men kämpa på, det går nog bättre ska du se!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinnunen4321:

hade det funnits ett offline mode så hade dom säkert sålt fler.
jag och ett par till köpte inte det pga att man måste ha konstant internetanslutning

väntar nog till spelat ligger på ca 200:- innan jag köper det

Så när det kostar 200:- är det okej att man måste ha konstant Internetanslutning?

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem
Skrivet av carnegard:

Du är ju helt uppenbarligen ute och cyklar. Det du säger stämmer fullständigt att man stannar upp varje gång man t.ex kastar en spell eller använder en skill, men spelet är ju sådant och det fungerar ju precis lika bra för det. Tydligen går det ganska bra för folk som spelar att ta ner gula packs på Inferno och t.o.m döda alla bossar trots den korkade styrningen. Du är väl helt enkelt inte tillräckligt bra på att hantera musen för att lyckas.. Men kämpa på, det går nog bättre ska du se!

Klart det funkar att ha dålig styrning. Men man förväntar sig att ett spel som släpps idag ska vara bättre. Att peka och klicka i ett realtime spel idag är mycket värre än att spela FPS med handkontroll.

Skrivet av Mr Najsman:

Du tycker verkligen du är mycket bättre än alla andra. Jag erkänner min noobhood och böjer mig för din absoluta 1337-ism. Personen som spenderade enormt mycket tid att stå still rörde sig hela tiden, förutom vid en skill-animation. Jag antar att om man är duktig så ändrar man kodningen så att animationen spelar samtidigt som man förflyttar sig, annars vet man inte hur man ska kita.

Som jag skrev tidigare. Med direct controls kan du kita och kasta spells utan att behöva flytta musen från din fiende.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Låter mest som om du inte vet hur det fungerar.

Men du får gärna förklara hur du kitar dina fiender utan att förflytta musen från din fiende.

Som tydligt syns i den här videon är att spelaren flyttar musen hela tiden och många gånger kastar han spells fel just för att han måste flytta musen.
http://www.youtube.com/watch?v=r6apEpQaXxw

En till video där spelaren drar musen över skärmen onödigt mycket
http://www.youtube.com/watch?v=O34vCCcpU-c

En till video med en spelare som är nära att dö många gånger och spenderar ENORMT mycket tid med sin karaktär som står still i väntan på att han ska flytta musen så han kan försätta springa
http://www.youtube.com/watch?v=CzOgY9kdIt8

En till med samma problem som ovan.
http://www.youtube.com/watch?v=aq54PDDDrKI

Men du kör säkert softcore som alla amatörer så du har säkert aldrig behövt kita mobs och förstår inte hur dålig styrningen är. Istället för skriva en massa skit borde du komma med vettiga motargument eller hålla dig till diskussioner på aftonbladets spelavdelning.

Hur hade du tänkt att både använda alla dina abilities med musen samtidigt som du förflyttar dig?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Hur hade du tänkt att både använda alla dina abilities med musen samtidigt som du förflyttar dig?

Det går med en razer naga utan problem.

Men det jag tänkt mig är att kopiera styrningen från Diabloklonerna Sacred 2 och War of Immortals där du styr din karaktär med tangentbordet och pekar med musen var du vill ha dina spells. Sedan har du keybinds för abilities samt musklick.

På det sättet tappar du inte värdefull tid med att föra musen över skärmen när du ska förflytta dig i strid. Du tar även bort alla problem med att råka klicka på objekt som inte syns, fel fiende och dålig pathing.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Låter mest som om du inte vet hur det fungerar.

Men du får gärna förklara hur du kitar dina fiender utan att förflytta musen från din fiende.

Som tydligt syns i den här videon är att spelaren flyttar musen hela tiden och många gånger kastar han spells fel just för att han måste flytta musen.
http://www.youtube.com/watch?v=r6apEpQaXxw

En till video där spelaren drar musen över skärmen onödigt mycket
http://www.youtube.com/watch?v=O34vCCcpU-c

En till video med en spelare som är nära att dö många gånger och spenderar ENORMT mycket tid med sin karaktär som står still i väntan på att han ska flytta musen så han kan försätta springa
http://www.youtube.com/watch?v=CzOgY9kdIt8

En till med samma problem som ovan.
http://www.youtube.com/watch?v=aq54PDDDrKI

Men du kör säkert softcore som alla amatörer så du har säkert aldrig behövt kita mobs och förstår inte hur dålig styrningen är. Istället för skriva en massa skit borde du komma med vettiga motargument eller hålla dig till diskussioner på aftonbladets spelavdelning.

Dold text

Här har du en video på counter-strike där spelaren kollar runt onödigt mycket och är allmänt retarderad:
http://www.youtube.com/watch?v=-L9QswNIZsg

Där har du bevis på att cs suger och att kontrollerna är galet dåliga.

... Ungefär på den nivån ligger ditt inlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredrikMH:

Finns det någon som tycker att piratkopiering inte hämmar försäljningen?

1 piratkopia =/= 1 missad försäljning.

Rekordet var inte förvånade med all PR som spelet fick

Visa signatur

Dator:|Gigabyte GA Z170X-game7|i7 6700k Noctua D15|Gtx 1070 Palit Jetstream| 16GB@3200MHz Corsair Vegenance|Corsair AX750|Fractal Design R5|Crucial MX100 256GB + 128GB|WD Red 4TB x2 | WD Green 2TB|W10 Pro|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saddl3r:

Här har du en video på counter-strike där spelaren kollar runt onödigt mycket och är allmänt retarderad:
http://www.youtube.com/watch?v=-L9QswNIZsg

Där har du bevis på att cs suger och att kontrollerna är galet dåliga.

... Ungefär på den nivån ligger ditt inlägg

Nej. Men du är på rätt spår.

Där har du CS om blizzard hade gjort styrningen.
http://www.youtube.com/watch?v=o3zleOdZgN8

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Haha, sen google gjorde om sin iGoogle på ett korkat sätt så glömmer jag att kolla mina RSS-feeds och hade missat den, väldigt träffande på många sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Haha, sen google gjorde om sin iGoogle på ett korkat sätt så glömmer jag att kolla mina RSS-feeds och hade missat den, väldigt träffande på många sätt.

Bäst D3 "referensen" idag kunde jag läsa på twitter

Citat:

"ALL people wanted a OFFLINE mode... Here it is! Called Error 37! Welcome to Diablo 3 Offline Mode!"