Gigabyte visar upp minstingen X11 med Intel Ivy Bridge och skal av kolfiber

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Seriös eller oseriös? Om du är seriös, har du någonsin använt windows?

Jag använder aldrig heller höger Ctrl, utan bara vänster och jag använder ändå dator dag ut och dag in....

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ziim0n:

Jo, har varit inne på att köpa Lenovo så många gånger men skitit i det pga. den korkade layouten med Ctrl och Fn. Visst går det att byta med programvara men det blir så förbannat struligt när man dagligen håller på med virtuella maskiner med olika OS som ibland strular till det. Blir en mardröm att programmera med en handikappad ctrl-knapp..

Finns det NÅGON överhuvudtaget som tycker att detta är en bra lösning?

Jag byter iallafall plats på fn och ctrl i bios på min thinkpad edge. Inget strul någonstans

Visa signatur

Jag har Internet I min dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av smirre:

Jag byter iallafall plats på fn och ctrl i bios på min thinkpad edge. Inget strul någonstans

Där ser man, mer än jag visste. Kanske googlat för dåligt Då blev det plötsligt något mer intressant!

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Skrivet av Operatören:

Jag hade gärna köpt vilken laptop som helst i denna klass för vilken summa somhelst bara jag slipper en Appleprodukt, så smaken är väl som baken vad gäller kunder?

Det finns även något mellan skinkorna och där har vissa sin smak.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma