Samsung räknar 9 miljoner förbeställda Galaxy S III

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SnowJim:

Är det inte alltid så? Det finns haters och det finns fanboys, de mitt emellan brukar sällan yttra sig.

Konstigt, jag är mitt emellan och jag yttrar mig hela tiden, för den delen så är haters/fanboys endast något som existerar i Androidvärlden

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absurd:

Konstigt, jag är mitt emellan och jag yttrar mig hela tiden, för den delen så är haters/fanboys endast något som existerar i Androidvärlden

Du har spenderat massor av tid i den här tråden att få Android fans arga på dig. Ihärdig trollning dag ut och in. Dessutom är allting du skrivit om Apple positivt, lukten av fanboy är stark.

#12285363
"jag skulle inte ta en om de så kastade den på mig, den tillför inget nytt och är bara skitful"
#12285562
" medan iPhone användaren bara håller käften, ler och låter er roas"
#12286123
"Det finns ju de som inte behöver göra mer än en modell om året för att tillfredställa sina kunder"
#12302149
"men Galaxy S3 är fullproppad av olika saker som ingen någonsin kommer ha nytta av, men de har satt i det bara för att "de kan", jippie"

-----

Jag har en Iphone 3GS och gillar den. Har kollat på Galaxy S3 som nästa uppgradering, men inte bestämt mig än. Möjligen väntar jag ett tag och ser hur Iphone 5 ser ut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Buio:

Du har spenderat massor av tid i den här tråden att få Android fans arga på dig. Ihärdig trollning dag ut och in. Dessutom är allting du skrivit om Apple positivt, lukten av fanboy är stark.

#12285363
"jag skulle inte ta en om de så kastade den på mig, den tillför inget nytt och är bara skitful"
#12285562
" medan iPhone användaren bara håller käften, ler och låter er roas"
#12286123
"Det finns ju de som inte behöver göra mer än en modell om året för att tillfredställa sina kunder"
#12302149
"men Galaxy S3 är fullproppad av olika saker som ingen någonsin kommer ha nytta av, men de har satt i det bara för att "de kan", jippie"

-----

Jag har en Iphone 3GS och gillar den. Har kollat på Galaxy S3 som nästa uppgradering, men inte bestämt mig än. Möjligen väntar jag ett tag och ser hur Iphone 5 ser ut.

Det finns inget av de inlägg som knutet till att vara fanboy, det är mest fakta om du kollar mest på vilka det är som gnäller över iOS och iPhone, de flesta iPhone ägare håller käften sen att jag råkar sticka ut med kommentarer är en helt annan sak, att jag sedan tycker S3 är skitful får man tycka, jag har även sagt att om jag skulle välja en Android så skulle jag hellre ta en HTC One X, blev jag HTC fanboy nu då? Så länge man inte gillar Samsungs skapelse så är man tydligen fanboy av vilken motpart det än är.
Jag har haft Samsung mobiler och det kommer aldrig mer att komma i min ägo, dels för att deras support är förkastlig när det är något men mest för att de bygger in en massa onödigt skit som bara tilltalar kids numer och Android är inte lika bra för de användningsområden jag jobbar med

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Skrivet av Absurd:

Glöm inte att M3 än Android/Samsung fanboys, så de är inte direkt opartiska

M3 är väl en reklam sajt? Har inte läst ett enda seriöst test där, av det fåtal jag har läst där.

Permalänk

Om det fanns en iphone med större skärm, 4,5" typ. Det skulle jag kunna tänka mig att prova på. 3,5" som dom är nu det funkar inte för mig då har är då invand på 4,3"

Tror nog att det skulle kunna vara lönsamt för apple att bredda utbudet lite med en iphone med 4,5" tex. Dom kan ju kalla den för hybrid- nånting då om dom inte vill kalla den för iphone. Iallafall, har kan inte leva med 3,5" skärm.

Medans majoriteten säkert kan det. för det är ju det enda som finns(från apple)

Mellan era duster här på forumet kan ni väl tänka på att det är samsung som tillverkar lurarna(det mesta av hårdvaran) åt Apple, och stackarna på foxconn som monterar lurarna. Hmmm, on second thought, vill nog inte ha en lur som monterats av minderåriga på foxconn.

Permalänk
Skrivet av fark:

Tack som tusan för info, skall gräva lite i ämnet sen och se vad man kan komma upp med?

Brukar följa Supercurios twitter, och han har redan en beta app på gång till S3'an. Han är smått lyrisk vad gäller ljudet också..

https://twitter.com/#!/search/users/supercurio

Permalänk
Medlem

En alldeles för stor och plastig klump. Kan de inte sparka sina design folk på samsung mobile?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Har hitintills inte läst någon som verkligen provat telefonen och som givet den ett negativt betyg. Tittar man på jämförelser videos mellan S2 och S3 så skiljer det inte så väldigt mycket på de flesta hållen vilket gör S2 ganska prisvärd fortfarande men S3 har ett par stora fördelar(enligt mig) :

  • Skönare att hålla

  • Större skärm (även om det är marginelt)

  • Skärmen levererar mer neutral färg medan S2an ger en mer gul bild

  • Batteritiden är bland de bättre på marknaden

  • Den är bra mycket snabbare på vissa saker än S2an och då är ändå S2an ganska snabb

  • Håller sig tänd så länge man tittar på den

  • Riktigt bra ljudkvalité

  • Haters gona hate

Anledningen till att jag inte köper den idag är för att priset är enligt mig för högt, visst den kostar i klass med en IPhone 4s och den slår IPhone på så gott som alla punkter(enligt mig) men av en princip sak så ger jag absolut MAX 4000 kr för en mobiltelefon.

Ska bli intressant att se hur pass bra S3an verkligen säljer om de ens kommer nära 9 milj telefoner. Jag såg faktiskt på jobbet igår att även en äldre dam hade köpt S3an och hon verkade också nöjd Min gissning var faktiskt att hon skulle välja en IPhone efter som hon redan har en sådan privat.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thereal_twisted:

M3 är väl en reklam sajt? Har inte läst ett enda seriöst test där, av det fåtal jag har läst där.

De är inte en sajt, de är en tidning, att de sedan har en sajt som inte har lika mycket innehåll som tidningen (om du inte är prenumerant av tidningen så du får tillgång till allt innehåll på sidan) är en helt annan sak

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you