Använd proxy för att köpa premium! [Battlefield 3][guide]

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Hur löste ni det med "*Country:"?

Jag tog Suecia alltså Sverige, fungera fint för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Busko:

japp jav väntar tills den slutat ladda och text kommer try again.
Kan du private me vilken IP address du använde för proxin ?

detta körde jag

117.55.241.197

3128

Permalänk
Medlem

jag hittar inte proxy programet på hemsidan?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

japp var den jag försökte med förut... men har ej e-kort gick de köpa med paypal ?

Permalänk

De som gör detta har en stor risk att bli bannade av EA. Steam bannar för detta med. EA får banna utan anledning.

Permalänk
Medlem

var står de att man ej kan göra de ? så du menar om jag är typ 2 veckor i indien och köper de så bannar dom mig ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

you're shitting me? Notera "okänd proxy", hur är detta säkert? Att skicka konto information genom någon okänd dator är inte säkert någonstans.

Att skicka info om ett numera tomt kort är inte säkert? ok.

Permalänk
Medlem

Ahhhh va dryga 3 h detta va, men lärofullt.
provade även E-kort 1a gång nu. mkt bra funktion. ska ha den ist, för läsa på visa kortet i framtiden...

PS: Läs texten noga om hur man gör....

Hade Stor otur med alla proxyn som gjorde så det avbröt innan köpet !
till sist fick jag en färja till Indien 196,63 va det nog... bara Testa lira nu.

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk

Ni som har lyckats betalade med e-kort om jag har förstått rätt? Så man behöver inte hålla på att krångla med Pay-Pal?

Permalänk
Medlem

Stämmer, Swedbank e-kort....

PS : Hur o var ändrar man lösen efter ?
i battlelog isf VAR ?
eller i Origin sidan ?

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

För er som har problem, jag uppmanar er att följa guiden punkt till pricka. Om inget står där så svarar jag så gott jag kan på era frågor här. Tråden är nu uppdaterad med lite mer klar information.

Permalänk
Medlem

var hittar man nerladdningsfilen till proxy programet hittar det ingenstans!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Scorpio:

Stämmer, Swedbank e-kort....

PS : Hur o var ändrar man lösen efter ?
i battlelog isf VAR ?
eller i Origin sidan ?

Jag tror inte att du kan ändra lösen på battlelog men går du in på http://elecrtonicarts.com är det bara att logga in och ändra, så gjorde jag i alla fall.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjonss13:

var hittar man nerladdningsfilen till proxy programet hittar det ingenstans!

Följ det som står på #1 . Leta upp en proxy via länken, skriv in adress och port i t.ex. firefox inställningar precis som det står.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Ändrade på Origin, tror det blir samma lösen iaf. hade autoinlogg på så ja hitta inge val

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

Tänkte bara skriva hur jag gjorde igår, laddade ner Stealthy 2.2 till Firefox och valde BR (Brazil), gick in på store.origin.com, la in det i kundvagn och gick vidare, skrev in min riktiga info och mitt Visa kort, tryckte på Pay, 2 minuter senare hade jag Premium på Battlelog

Kollade banken hur mycket pengar som dragits: 224.00kr

Hade även Internet Explorer uppe samtidigt med Google Translate, så allt jag inte förstod kopierade jag och översatte samtidigt

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Funkade för mig :), kostade 193 kr, en kompis köpte åt mig. Körde via Indisk proxy.

Permalänk

om man kör med en proxy som har https ska jag bara skriva in ipn i ssl då?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk

Har en taskig känsla av att det är EA som kommer att skratta sist... :\

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Att skicka info om ett numera tomt kort är inte säkert? ok.

- Ryskrullet är gör säkert!

- Nej.

- Att spela ryskrullet med en numera tom pistol är inte säkert? Cool story bro.

Permalänk
Medlem

Sidan vill inte visas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av bjonss13:

Sidan vill inte visas

Byt proxy, vissa är riktigt sega.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

111.119.199.82 / 8080 Rätt snabb indisk proxy. 193kr

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swordfishswe:

De som gör detta har en stor risk att bli bannade av EA. Steam bannar för detta med. EA får banna utan anledning.

Steam bannar väl endast när man handlar från sidor som g2play för att de är inte accepterad återförsäljare. Origin india är fortfarande EA så. Dessutom vilket liv det skulle bli. EA kommer aldrig riskera att bli av med sina betalande kunder.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

funkade nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Pengarna är reserverade på kontot. 193kr. Dock har jag inte det på mitt battlelog än, har prövat att logga ut och in. Tar väl säkert en stund.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillee:

Steam bannar väl endast när man handlar från sidor som g2play för att de är inte accepterad återförsäljare. Origin india är fortfarande EA så. Dessutom vilket liv det skulle bli. EA kommer aldrig riskera att bli av med sina betalande kunder.

Skickades från m.sweclockers.com

Tror nog heller inte dom kommer BANNA sina betalande kunder, men det är mycket möjligt att proxy-köpen blir så allvarliga att dom låser fast konto till land.
"kom precis hem från indien, passade på att köpa lite billiga spel där med mitt Visa..." jaha

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

- Ryskrullet är gör säkert!

- Nej.

- Att spela ryskrullet med en numera tom pistol är inte säkert? Cool story bro.

Va? Självklart är det säkert, de pratade om E-kort, ett tillfälligt "kreditkort" man laddar med en viss summa pengar för att sedan utföra ett köp med, sedan raderar man kortet.

Permalänk
Medlem

Shit så jävla snåla ni är... Ni får tänka på att vi i Sverige har lite bättre betalt än de andra länderna i listan, därför det är billigast i Indien då lönen där är riktigt värdelös.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Indisk proxy funkade alldeles utmärkt, 193 spänn dragna med hjälp av e-kort. Bekräftelsemailet kom efter 5 minuter.