Nytt spel i Closed Beta "Dust 514"

Permalänk
Medlem

Nytt spel i Closed Beta "Dust 514"

Hej!

Är det någon här som fått tillgång till Dust 514 ? (www.dust514.org)

Det är ett PS3 spel som kommer bli integrerat med PC spelare på EvE Online.

Tänkte bara höra om era åsikter kring spelet, jag är faktiskt väldigt förväntansfull!

Är det någon som deltar i beta testandet så vill jag gärna höra era åsikter kring spelets framtid!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ja Hoppas att Open betan släpper snart!

Permalänk
Medlem

Jag körde lite på closed beta förra helgen och kan tyvärr inte säga att jag var speciellt imponerad av spelet.

Spelet kändes....ja vad ska man säga, segt? Kontrollen kändes helt död, grafiken var under all kritik(Vet att det är på PS3, men bättre än detta ska dom la kunna fixa).

Vid dom första bilderna/filmerna man såg ifrån spelet så tyckte man att det verkade riktigt snyggt, men icke.
(Och innan folk börjar gnälla på mig, så JA! Jag vet att det bara är i beta stadiet)

Kan ju hoppas att CCP gör en version för PC, vilket jag dock har svårt att tro.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Har spelat betan ett par dagar nu och är helt fast, kan varmt rekommendera spelet.

Då jag personligen avskyr allt vad fps är, tyckte jag MMORPG delen gav ett större djup i annars en rätt slak genre. När dom senare tar in den sociala aspekten med EVE spelarna så är det lätt att drömma om galaktiska strider bland tusentals personer, men det känns lite tidigt att gissa hur något sådant kommer att se ut.

Dock så är det beta med stort B, så räkna med lagg och frysningar varje dag.

Vad jag har förstått kommer det bara till PS3, men det går utmärkt att spela med mus och tangent bord.

Permalänk
Medlem

Man kan nu flyga till rymden precis ovanför slagfälten i EVE online, man kommer kunna utföra orbital bombardment på de som spelar Dust 514 från de här positionerna i rymden.
Flög till rymden ovanför ett slagfält och så här ser det ut, http://i.imgur.com/Iryls.jpg . Kan inte bomba än.

Permalänk
Medlem

Jag har en betanyckel om någon vill ha?

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn