Minnesjätten SK Hynix köper kontrollerutvecklaren LAMD

Permalänk
Melding Plague

Minnesjätten SK Hynix köper kontrollerutvecklaren LAMD

Med siktet inställt på den växande SSD-marknaden köper SK Hynix kretstillverkaren Link_A_Media Devices, ett företag vars kontrollerkretsar återfinns i bland annat nya Corsair Neutron.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Blev sjukt rädd ett tag.. trodde det stod 'AMD' ... hjärtattack..

Permalänk
Medlem

Haha... trodde det stod AMD

Visa signatur

DATOR: Chassi: Corsair carbide air 540 CPU: I7 2700k (4.5Ghz 1.288v) RAM: Corsair 4^4(16)GB 1922Mhz Mobo: Asus P8Z68-V LX PSU: Antec HCG 900W GPU: Powercolor 7990 + Sapphire HD 7970 3GB Vapor-X (3way-CrossfireX)
KRINGUTRUSTNING:
Monitor: FSM-270YG 2560x1440 IPS Keyboard: Ducky Shine 2 White kaycaps orange LED Mouse: Logitch G502 Headset: Audio technica ATH-M50 Mic: Blue Snowball

Permalänk
Medlem

Måste erkänna att jag inte vet ett smack om LAMD. Någon som vet om SSD med deras kretsar var något att ha?

Permalänk
Medlem

Trodde de stod AMD xD

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Skrivet av MrNeikter:

Blev sjukt rädd ett tag.. trodde det stod 'AMD' ... hjärtattack..

Skrivet av Tasorrog:

Haha... trodde det stod AMD

Skrivet av Toxid_Fox:

Trodde de stod AMD xD

Haha, jag med!

Skulle varit jävligt förvånad om SK Hynix skulle köpt upp Advanced Micro Devices... Man vet ju aldrig!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti