Permalänk

Inget ljud? Asus Z68 Pro

Tjenare jag har kopplat in Realtek audio kontakten till mobot och installerat drivrutierna, Men får inget ljud. Är det nån som har haft samma problem? Eller vet någon hur man fixar det? Tack på förhand.

Hittat 3605 drivers, men hittar ingenstans man kan ladda ner för Windows 7 x64 hittar bara till Vista x64 eller Windows 7 x32

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus MAXIMUS VIII HERO • Intel i7-6700K • Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3000 • Sapphire Radeon R9 390 8GB Nitro • Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk

Ska testa när jag kommer hem..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MountainDew:

Tjenare jag har kopplat in Realtek audio kontakten till mobot och installerat drivrutierna, Men får inget ljud. Är det nån som har haft samma problem? Eller vet någon hur man fixar det? Tack på förhand.

Hittat 3605 drivers, men hittar ingenstans man kan ladda ner för Windows 7 x64 hittar bara till Vista x64 eller Windows 7 x32

På mitt M4G-Z moderkort så var jag tvungen att gå in i bios och sedan manuellt sätta på HD audio.

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Skrivet av Nirr1:

På mitt M4G-Z moderkort så var jag tvungen att gå in i bios och sedan manuellt sätta på HD audio.

Ska kolla på det med sen, Tack