Google öppnar för Lego-bygge i HTML5

Permalänk
Medlem
Skrivet av jontebula:

var det jag trodde så java.com kan typ lägga ner den dagen då HTML5 tar över ? och man kan även avinstallera sitt java på datorn eller?

För utan java på datorn kommer du kunna köra så många java applikationer magiskt.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Det fungerar utmärkt i Firefox och säkert i IE9 med, men bara om man hittar en ruta och väljer build för om man trycker på knappen i hörnet kontrollerar sidan vilken webbläsare som används för att hävda att det bara fungerar i Chrome ಠ_ಠ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cuge:

Har Google-kontoret inget bättre för sig tros?

Nåt ska man göra med alla pengar.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Skrivet av Lofman:

Ett till hus till samlingen http://www.buildwithchrome.com/build/BJvr

Edit: hittade länken igen

Snyggt

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Tråååk, det balla ur och började byta ruta när jag byggde :/ (skulle bli ett långt hus över två rutor )
Nu kan jag inte ens välja rutan som jag vill ha längre, kommer väl dyka upp något totalt irrelevant där efter ett tag

Edit: så då var projektet klart ;D

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

www.buildwithchrome.com/build/74B

Sweden representing ^^

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Jaha, då har man ett hus i Australien då
(Den röda sidan var tänkt att vara framsida, men så blev det visst inte)

buildwithchrome.com/build/BEqH

Men tyckte att det fanns lite lite olika block att välja på.

Skrivet av Lofman:

http://piclair.com/data/86ffv.jpg

Tråååk, det balla ur och började byta ruta när jag byggde :/ (skulle bli ett långt hus över två rutor )
Nu kan jag inte ens välja rutan som jag vill ha längre, kommer väl dyka upp något totalt irrelevant där efter ett tag

Edit: så då var projektet klart ;D

http://piclair.com/data/pz61l.jpg

Jäklar va fin gård du fick till!!
Kan jag komma och hälsa på dig på semestern ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Jaha, då har man ett hus i Australien då
(Den röda sidan var tänkt att vara framsida, men så blev det visst inte)

buildwithchrome.com/build/BEqH

Men tyckte att det fanns lite lite olika block att välja på.

Jäklar va fin gård du fick till!!
Kan jag komma och hälsa på dig på semestern ?

Klart du får!

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Klart du får!

Juste

Permalänk
Medlem

buildwithchrome.com/build/BrMZ
Det hade potential tyckte jag, då tog bitarna och orken plötsligt slut.:(

buildwithchrome.com/build/Bsaj
Jag passade på att annektera på lite land för Sveriges räkning, bara att vänta på en medalj från kungen nu.;)

Permalänk
Medlem

untzuntzuntz

http://buildwithchrome.com/build/CM4J

Lite schysst med ett hål i taket sådär! (Fick snåla som faaaaan med bitarna på taket då dom nästan var slut.)

Visa signatur

Alea iacta est.
(mest för att det låter coolt)

Coola kids kan aldrig dö men för mig kan dom göra ett undantag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuiceU:

untzuntzuntz

http://buildwithchrome.com/build/CM4J

Lite schysst med ett hål i taket sådär! (Fick snåla som faaaaan med bitarna på taket då dom nästan var slut.)

Ja, det är väl inte fel med lite extra ljusinsläpp.:P

Känner igen problemet med att bitarna sinade (taket slukade verkligen lego för mig).

Permalänk
Medlem

Försökte göra något typ av flygande tefat
http://buildwithchrome.com/build/CU75

Synd att det inte såg lika snyggt i den viewn som det var när jag byggde.

Vet någon om det går att fortsätta på sitt bygge?

Permalänk

Besviken att där var begränsade med bitar, märkte det inte förrens på slutet så mitt blev inte klart.

buildwithchrome.com/build/B4pg , ni , inte ens hunnit lägga golv.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Tror Minecraft fått sin idé/inspiration från Lego som trots allt funnits i 50 år eller något sådant.

Eller så är båda inspirerade av träklossar som har funnits de senaste tusentals åren.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

Byggde en liten SC-logga buildwithchrome.com/build/CwCE

Edit: det var redan någon som gjort innan mig. Men men nu finns där en liggande variant också

Visa signatur

| Core i7-6800K | Hydro H110i GTX | ASUS ROG Strix X99 | HyperX Fury 2666MHz 32GB | Asus GeForce GTX 1080 Strix - SLI | SuperNOVA 1000W G2 | Samsung 950 Pro Series 512GB | Phanteks Enthoo EVOLV | Windows 10 Pro | Philips BDM4065UC | HTC Vive | LG OLED77CX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Ett till hus till samlingen http://www.buildwithchrome.com/build/BJvr

Edit: hittade länken igen

Hihi, nu fick du min logga som gårdsplan, synd att den hamnade åt fel håll bara

Visa signatur

| Core i7-6800K | Hydro H110i GTX | ASUS ROG Strix X99 | HyperX Fury 2666MHz 32GB | Asus GeForce GTX 1080 Strix - SLI | SuperNOVA 1000W G2 | Samsung 950 Pro Series 512GB | Phanteks Enthoo EVOLV | Windows 10 Pro | Philips BDM4065UC | HTC Vive | LG OLED77CX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pereli:

Hihi, nu fick du min logga som gårdsplan, synd att den hamnade åt fel håll bara

Kan ju alltid låtsas att det är en helikopterplatta

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk

Varför får man inte obegränsat med bitar? Det skulle vara bättre.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Kan ju alltid låtsas att det är en helikopterplatta

Haha absolut Tycker att det kan bli det officiella SweClockers Mansion

Skrivet av simonwellander:

Varför får man inte obegränsat med bitar? Det skulle vara bättre.

Jag vet inte säkert men gissar på att det kan vara att det skulle bli väldigt tungdrivet om alla fick obegränsat med bitar.

Nu fick Australien sitt eget Eiffeltorn buildwithchrome.com/build/DZx6

Visa signatur

| Core i7-6800K | Hydro H110i GTX | ASUS ROG Strix X99 | HyperX Fury 2666MHz 32GB | Asus GeForce GTX 1080 Strix - SLI | SuperNOVA 1000W G2 | Samsung 950 Pro Series 512GB | Phanteks Enthoo EVOLV | Windows 10 Pro | Philips BDM4065UC | HTC Vive | LG OLED77CX |

Permalänk
Skrivet av pereli:

Jag vet inte säkert men gissar på att det kan vara att det skulle bli väldigt tungdrivet om alla fick obegränsat med bitar

Kan va så Någon anledning måste det ju finnas...

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50