Permalänk
Medlem

Corsair H80 låter lustigt.

Nu har även min H80 börjat göra ifrån sig ett lustigt ljud.
Går det på RMA tror ni?
http://www.youtube.com/watch?v=JRuQuh4cfuA&feature=youtu.be
Har precis skickat in en felanmälan till Inet.

Och tycker ni att jag ska stoppa in Sock-kylarn, eller är det säkert att ha kvar H80'n i?

OBS: Jag råkade trycka på "Publicera" lite för snabbt, klippet är snart uppe.

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk

Är nog pumpen som håller på att ge upp. Jag hade bytt till stock iaf, tråkigt om den pajar och det blir överhettning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillepille:

Är nog pumpen som håller på att ge upp. Jag hade bytt till stock iaf, tråkigt om den pajar och det blir överhettning.

Okej, får byta om ett tag då, om jag inte slängt stock-kylarn...

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Jubileumsmästare

Jag har två Intel stock-kylare liggandes om du behöver en, du får den gratis mot betald fraktkostnad.

Permalänk

Hur fan monterar man stock kylaren igentligen ?
Fick en när jag köpte processor men fick inget bakstycke till. Hur ska den sitta igentligen.
Sorry för jag snodde tråden ett tag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahrbot:

Jag har två Intel stock-kylare liggandes om du behöver en, du får den gratis mot betald fraktkostnad.

Jag hittade mig, nu sitter den monterad!

Skrivet av punchline82:

Hur fan monterar man stock kylaren igentligen ?
Fick en när jag köpte processor men fick inget bakstycke till. Hur ska den sitta igentligen.
Sorry för jag snodde tråden ett tag.

Du trycker in den i hålen tills det klickar till.
Det ska ej vara något bakstycke till den.

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|