Monk Critical Hit Chance Build 1.0.3b

Permalänk
Medlem

Monk Critical Hit Chance Build 1.0.3b

Tänkte bara dela med mig av en build som jag satt ihop som har fungerat dunder för mig hittills. Nu när IAS är nerfed så fungerar denna builden kanon och kommer ge otroligt mycket mer spelkänsla. Jag skriver vilka skilsl jag använder och varför. Lets go

Vänsterklick - Fist of Thunder(Thunderclap) - Skillen har en mini-knockback som är kanon, 35% lightning damage och är snabbare än Deadly Reach. Men den största andledningen för att använda denna skillen är själva teleporten. För när man har 3-stack Sweeping Wind och mobs kitar dig(springer iväg från dig) kan sweeping wind ta slut och du måste bygga upp 3 stacks igen samt slösa spirit igen. Har märkt att den håller igång Sweeping Wind mycket bättre än någon annan skill. Ett annat tips för att hålla igång Sweeping Wind just med Thunderclap är att teleporta och slå på barrels och pile of bones medans du rör dig genom mappen och letar efter mobs.

Högerklick - Mantra of Conviction(Overawe) - Nu kanske många tänker hmm har han sin mantra på högerklick på musen, but why? Här är förklaringen. En av mina passiva skills(Transendance, som jag kommer skriva mer om sen) ger dig liv beroende på hur mkt spirit du spenderar. När jag har min mantra på högerklick så blir det som en heal utan cooldown sålänge jag har spirit. Samt att dem första 3 sekunderna man aktiverar mantran ger den 48% damage istället för 24%. Så jag håller igång Mantran hela tiden samtidigt som den ger mig heal. Fungerar utmärkt!

Det var musen nu går vi över till hotkeys.

1 - Serenity(Peaceful Respose) - Enkelt Serenity gör dig odödlig i 3 sekunder Peaceful Repose ger dig en bra heal när du använder Serenity samt att dem 10 spirit den kostar ger dig också heal av Transendance(din passiva skill)

2 - Breath Of Heaven(Blazing Wrath) - Healar dig och ger dig 15% mer i damage i 45 sekunder. Håll igång den som en buff när du känner att läget är stabilt och att du inte behöver heala dig lika ofta. samt att dem 25 spirit den kostar ger dig också heal av Transendance(din passiva skill)

3 - Sweeping Wind(Cyclone) - Här har vi kärnan av hela builden. Cyclone runan på sweeping wind gör 20% damage per Cyclone och varar i 3 sekunder i samband med själva sweeping wind som gör 15% damage som blir sammanlagt 35% för sweeping wind igång och endast en Cyclone. Bladestorm runan som ger 20% mer i damage ger endast 5% mer till sweeping wind. Dem 5% är konstant men har du tillräckligt mycket Critical Chance så utklassar Cyclone runan Bladestorm vilken dag som helst. I dagsläget ligger jag på 35% Critical Chance och jag har kombinerat det med magicfind equipment. Man kan komma ännu högre än så har sett spelare med 50-60% Critical Chance. När jag lyckas critta flera gånger i rad efter varandra (vilket händer väldigt ofta) fyller jag hela skärmen med Cyclones som förgör allt i sin väg.

Redan när man ligger runt 15-20% vilket är väldigt enkelt att ordna billigt via AH så kommer man märka en markant skillnad. Speciellt om man även stackar Critical Hit Damage. Ligger man runt 150-200% Crit Damage är det helt ok. Mer går att ordna men det är lite dyrare självfallet. men sweeping wind is the way to go. samt att dem 75 spirit den kostar ger dig också heal av Transendance(din passiva skill)

4 - Blinding Flash(Faith In The Light) - 30% mer damage i 3 sekunder. Nu kan man tänka att 3 sekunder inte är så jätte mycket. Men på max lvl räknar man på även dem minsta marginalerna. Jag brukar prova mig fram och den skillen jag märker störst skillnad av den använder jag. Jag känner av när jag inte använder Faith in the Light och när jag väl använder den. Annars är Searing Light ett bra alternativ när ni jagar Elite-Packs. samt att dem 10 spirit den kostar ger dig också heal av Transendance(din passiva skill)

Passiva

Transendance - Ger dig heal när du spenderar spirit. Vilket är kanon för vart enda spirit spender ger dig en bra heal, även på högre level

Seize the Initative - Ger dig 100% mer armor beroende på hur mycket Dexterity du har. ännu en gång detta är en skill man få känna av lite själv. E det så att det känns som att man dör lättare utan den och att man klarar sig bättre med den, kör då på den.

One With Everything - Skrev innan att jag använde Resolve, det gjorde enda tills jag fick One With Everything som ökar all resistance av din högsta resist. Ex: har du Fire Resist 300 och 50 resist i allt annat, så får du 300 i allt med One With Everything, namnet talar för sig själv^^

Hittar ni den här guiden hjälpsam eller om ni har tips och tricks, dela med er i kommentarsfältet. Enjoy!

PEACE!

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem

Kan du posta screenshots på dina items?

Visa signatur

Fractal Define R3 | MSI P67A-C45 | 1 TB Samsung F3 | G.skill Ripjaws 2x4 GB | i5 2500 K | XFX HD 6950 | Noctua NH-U9B | XFX 650 W Core Edition | DVD Samsung

Permalänk
Medlem

Den builden använder varenda monk nu för tiden, passiva variera dock från build beroende gear.

Permalänk
Medlem

Alla monks sadlade om gear till crit chance och crit dmg efter 1.0.3, och alla monks tycker också det var en bra patch då allas dmg ökade.
Du behlöver inte någon supergear heller för att cleara inferno, utan rätt billig går bra.

Permalänk
Medlem

Det är en bra build, jag kör dock lite annorlunda för bättre survival i Act3 farming. I Act1/2 spelar det knappast någon roll, då är det bara pure dmg som gäller. Inte ens kul eller utmanande.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#agfiXh!ZXU!aaYcbc

Jag kör oftast dubbla vapen, då byter jag ut Passiv: Seize the Initiative mot The Guardian's Path, som ger 15%+ dodge vid dualwielding. Gör champpacket för ont så tar jag på mig en sköld istället.

Jag kör Cyclone Strike - Wall of Wind för att pulla fiender till mig snabbt och få en automatisk 20%+ dodge.

Mantra of Evasion för ännu mer dodge, och runan Backlash.

Varför så sjukt mycket dodge då? Jo, runan Backlash är poängen i min build förutom det uppenbara med Cyclone crits. Backlash har en chans att procca varje gång du dodgar och den träffar alla fiender runtom dig en viss radie, plus att Life on Hit proccar på ALLA fiender Backlash träffar.

Så tänk dig att du är mitt i smeten i en massa fiender, du pullar ännu fler till dig, du har Evasion mantra+aktiveringen uppe och Cyclone Strike. Dem stackar. Du kommer dodga massvis, och Backlash proccar och mejar ner allihop. Backlash har även en mycket hög dmg overall.

Permalänk
Medlem

Det kan jag göra. Måste bara komma hem först e på jobb. Många Monks kanske kör den här builden. Men dem brukar oftast köra Near Death Experience istället för Transendance. Min build baserar sig på Crit och just Transendance. Så mycket heal så möjligt i samband med bra crit och passiv damage. Och hålla igång mantran så mycket så möjligt.

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk

att köra utan högsta resists blir all resist är bara helt korkat imo för att man losar så mycket gratis tankyness som man får av den

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

att köra utan högsta resists blir all resist är bara helt korkat imo för att man losar så mycket gratis tankyness som man får av den

Jag undrar också över detta. Hur överlever Delzino i act 3-4 inferno utan "one with everything"?

Permalänk
Medlem

Intressant... Men den här builden var ju knappast inget nytt. Känns mer som spam eftersom alla dps monks använder den här speccen nu. <.<

Tror jag ska göra en tråd också med builds som alla andra använder!

Jag hade inte lirat utan one with everything dock. Speciellt inte för att byta ut den mot transendence

Permalänk
Medlem

Jag tror inte OP kör Act3/4. De tidigare akterna behövs inte One with Everything om du har all res på ditt gear. Jag har 500+ all res utan One with Everything.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skmzarn:

Jag tror inte OP kör Act3/4. De tidigare akterna behövs inte One with Everything om du har all res på ditt gear. Jag har 500+ all res utan One with Everything.

Det var lite min poäng...
Ett build för inferno act 1 är liksom inte så relevant då ingen lär behöva hjälp med builds där numera sedan det nerfats

Permalänk
Medlem

Mitt fel där jag har ändrat guiden nu, One With Everything glömde jag lägga till, körde Resolve tills jag fick den. Kör Fire Res med just den passiva. My Bad Sorry^^

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Tror jag ska göra en tråd också med builds som alla andra använder!

Försöker bara guida folk som känner dem inte riktigt har grepp på Monken ännu, gör du det homie blir säkert bra det med

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Skrivet av Delzino:

Mitt fel där jag har ändrat guiden nu, One With Everything glömde jag lägga till, körde Resolve tills jag fick den. Kör Fire Res med just den passiva. My Bad Sorry^^

Du borde ju köra med one with everything, Seize the initiative och resolve. även för act1 inferno men sedan så kan ju vilka idioter som helst klara inferno på SC för där spelar typ inte skillzen så mycket roll för man kan bara zerga ner allt med typ 13k dps. men om vi snackar hardcore så behöver man ha deffensiva passives och deffensiva/escape/cc skillz så du inte dör.

Men jag skulle nog endå rekomendera en build med http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#bgXiYQ!ZXU!ZYZYac för att ha så hög survivability som möjligt.

Sedan som sagt har en annan på min SC munk eftersom det inte gör något att dö där.

och visst i din build med FoT med thunderclap runan är bra för att escapa med men att förlora 50% armor går inte om man spelar på HC och skall progressa etc.

Med den builden klarade jag hela inferno prenerf så ja menar att nu alla skall köra en crit build jo visst det är la kul men jag kör hellre med ren survivability och har mina 6M EHP och håller tillbaka dps'en lite ist

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

Du borde ju köra med one with everything, Seize the initiative och resolve. även för act1 inferno men sedan så kan ju vilka idioter som helst klara inferno på SC för där spelar typ inte skillzen så mycket roll för man kan bara zerga ner allt med typ 13k dps. men om vi snackar hardcore så behöver man ha deffensiva passives och deffensiva/escape/cc skillz så du inte dör.

Men jag skulle nog endå rekomendera en build med http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#bgXiYQ!ZXU!ZYZYac för att ha så hög survivability som möjligt.

Sedan som sagt har en annan på min SC munk eftersom det inte gör något att dö där.

och visst i din build med FoT med thunderclap runan är bra för att escapa med men att förlora 50% armor går inte om man spelar på HC och skall progressa etc.

Med den builden klarade jag hela inferno prenerf så ja menar att nu alla skall köra en crit build jo visst det är la kul men jag kör hellre med ren survivability och har mina 6M EHP och håller tillbaka dps'en lite ist

Skulle tro att den här guiden riktar sig mest för Softcore, så varför blanda in Hardcore?
Det är en jävla skillnad på SC och HC. Både build- och gearmässigt. Tror inte många Hardcore-munkar sitter på 20k+ DPS om de inte har monstergear, t.ex. För de måste verkligen satsa stenhårt på HP samtidigt, och även säkerligen minst 800+ resists, och det är inte någon billig peng.

Dessutom lär det inte vara särskilt många champpacks du vågar ge dig på i act3/act4 i Hardcore om du inte är på tok för övergearad eller att packet har alldeles för lätta kombinationer.
Det kan verkligen inte vara så skoj att köra Hardcore när man lär hoppa över de flesta Molten+CC packs, som gör det till en rejäl utmaning. Så jag ser det inte som en större utmaning att köra Hardcore sålänge folk hoppar över packs, och så länge kombinationerna är så pass obalanserade.

Sen gillar jag inte det här du skrev: "Sedan som sagt har en annan på min SC munk eftersom det inte gör något att dö där"

Det finns faktiskt folk som kämpar och blir förbannade över att dö i Softcore också. Jag försöker se mig som hardcore fast jag spelar i softcore. Kanske kan vara lite knep att förstå. Men jag "låtsas" att jag kör Hardcore för att få mer utmaning och ser det som värsta grejen att dö, för då har jag misslyckats. Enda stora skillnaden är att jag extremt sällan hoppar över packs. Men också dör emellanåt för att inte ge mig, vilket suger.

Jag hade spelat Hardcore om Blizzard haft stabilare servrar, säger till i god tid innan de stänger ner servrar, och ser till att champ-kombinationer är mer balanserade, t.ex Nightmarish, så kan de chain-feara dig. Borde finnas en cooldown tills en mob kan använda den igen för att göra den mer stabil.
Sen även att om du får en champ ur bild en stund, får den fullt HP. Ren idioti.

Permalänk

Nja iaf i akt1 och 2 finns det inga kombinationer jag skipper atm iaf. Men som sagt jag använder min SC gubbe för att testa mig fram till olika taktiker man kan göra för att ta en boss/kombination etc.

Mjo den meningen lät lite fel det kan ja hålla med om men va mer menat som ett sätt att testa sig fram till olika sätt man kan köra på HC liksom efters om att det just gör inget om man dör när man skall testa fram en taktik som skulle kunna funka på HC på T.ex belial eller raknoth

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

men om vi snackar hardcore så behöver man ha deffensiva passives och deffensiva/escape/cc skillz så du inte dör.

Jag har faktiskt tre lvl 60 gubbar på HC Barb, Monk och Demon Hunter. Jag har alltid spelat HC även i D2 och gav mig på HC direkt på D3 också. Men jag har tagit en lite paus från HC nu och spelar lite SC tycker det är softare och man kan chilla mer och fokusera mer på att ha roligt på ett mer avslappnat sätt..

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem

Och den här builden? Fyhelvete va tråkig den såg ut haha..kanske mer anpassat till HC men även där kör jag inte alls på detta vis köra deadly reach nu när IAS e nerfed? Slow Mo Till Max

Och klart man kan köra Resolve, men jag försöker hitta en viable build som inte liknar allt annat där ute. Att utnyttja Transendance är så fruktansvärt mycket bättre, i min åsikt då.

Peace

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delzino:

Och den här builden? Fyhelvete va tråkig den såg ut haha..kanske mer anpassat till HC men även där kör jag inte alls på detta vis köra deadly reach nu när IAS e nerfed? Slow Mo Till Max

Och klart man kan köra Resolve, men jag försöker hitta en viable build som inte liknar allt annat där ute. Att utnyttja Transendance är så fruktansvärt mycket bättre, i min åsikt då.

Peace

Hmm. Om du har väldigt låg eller ingen Life on Hit alls kanske Transcendance är ett bra alternativ. Annars så ser jag Resolve alldeles för bra för att undvika. Såvida du inte har sjuhelvetes grymt gear.

Permalänk
Medlem

du ger inga värden på stats för att builden ska fungera

har lekt runt lite med liknande builds men föredrar att gå full tank med 18k dps och 1050 resists buffade... problemet med den här builden är att så fort det är en kitande mob (spear gubbar, moloks eller liknande i act 3) med molten så är man körd om man inte har tillräckligt med dps för att döda dem innan serenity tar slut (40k+ dps?) eller snuskigt höga resists och sjukt mkt loh vilket är dyrt att ha mycket av samtidigt som man har damage. sedan är det mobs som slår hårt (typ skelett med yxor) är det också problematiskt att få tillbaka all hp innan nästa hugg kommer (3k+ loh lol?) eftersom man har låga resists och låg armor när 30% och 50% buffar finns att tillgå med andra skills.

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

du ger inga värden på stats för att builden ska fungera

har lekt runt lite med liknande builds men föredrar att gå full tank med 18k dps och 1050 resists buffade... problemet med den här builden är att så fort det är en kitande mob (spear gubbar, moloks eller liknande i act 3) med molten så är man körd om man inte har tillräckligt med dps för att döda dem innan serenity tar slut (40k+ dps?) eller snuskigt höga resists och sjukt mkt loh vilket är dyrt att ha mycket av samtidigt som man har damage. sedan är det mobs som slår hårt (typ skelett med yxor) är det också problematiskt att få tillbaka all hp innan nästa hugg kommer (3k+ loh lol?) eftersom man har låga resists och låg armor när 30% och 50% buffar finns att tillgå med andra skills.

Jag har bara 27k dps självbuffad, dubbla vapen med runt 1100 LoH, 800 resists eller 24.5k dps med sköld, 900 resists. och har inga problem med rangemobs med Molten. Du måste bara lära dig att kita dem snyggt, och inte gå in i Molten, även blockera dem i dörringångar, hörn osv. Handlar inte om hög dps, handlar bara om att tänka smart och spela smart.
Så det grejar du nog med lite träning.

Permalänk
Medlem

jag har 500 All-Res | 8K dps | 30K Health | 35CHC | 150 CHD (Critical Hit Damage) | 130 MF i samma gear | 220 MF med 5-stack

Farmar Act 1 just nu inferno som ingenting. Dör kanske en eller två gånger max. När jag väl har upgrade ger jag mig vidare till Act 2.

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk

Håller på att levla en monk. Planen är att köpa gear till den för 10-20mil när den blir 60.
Detta buildet fungerar fortfarande bra eller? Finns det bättre? Något speciellt jag ska tänka på när jag köper items? Viktiga stats/2hand vs dualwield osv ^^

Permalänk
Medlem

Jag tittar alltid på Fist Weapons eller Daggers, för dem ger bäst attackspeed, kör 2 daggers just nu. titta inte bara på DPS titta på statsen den ger. Life on Hit, Has Socket, Critical Hit Damage Dex Vit, Increase attack speed. Sånna affixes när det kommer till just weapons. På resten av dina items titta på crit hit chance. Dex och din resistans du föredrar. (med one with everything) Vit är också att föredra men mindre prioriterat om du spelar softcore.

Och när det kommer till denna builden. Jag tycker den har fungerat bäst hittills av alla andra builds jag har kört. Börjar bli busenkelt nu och kommit till en punkt där det är tråkigt så lätt man dödar allt hahah..

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delzino:

Jag tittar alltid på Fist Weapons eller Daggers, för dem ger bäst attackspeed, kör 2 daggers just nu. titta inte bara på DPS titta på statsen den ger. Life on Hit, Has Socket, Critical Hit Damage Dex Vit, Increase attack speed. Sånna affixes när det kommer till just weapons. På resten av dina items titta på crit hit chance. Dex och din resistans du föredrar. (med one with everything) Vit är också att föredra men mindre prioriterat om du spelar softcore.

Och när det kommer till denna builden. Jag tycker den har fungerat bäst hittills av alla andra builds jag har kört. Börjar bli busenkelt nu och kommit till en punkt där det är tråkigt så lätt man dödar allt hahah..

Då får vi se vad du säger när du kommer till Act3? Act1 är nya Hell, Act2 är nya Act1 Inf. Act3 påminner återigen om ett mer balanserat Inferno.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delzino:

Försöker bara guida folk som känner dem inte riktigt har grepp på Monken ännu, gör du det homie blir säkert bra det med

Jag hade inte koll på hur man skulle spela den. Blev lite skillnad om man säger.. Tack!

Permalänk
Medlem

Spännande hur ja missat att man ska köra crit på monken nu. Har inte en enda crit sak på något av mitt gear. Klarat ut act 2 precis. Har inte mycket guld dock, mitt gear kostade ca 1.5-2 miljoner på ah. Såhär ser mina stats ut:

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det va faktiskt en nice build, men om du läser min build så är den inte exakt likadan. Men Hans build har sina kärnor där jag har mina, runt Crit Chance och Transendance, men däremot kör han Passiva heal/spirit på sina items också, kan vara en bra ide^^

spelar knappt längre dock, har tröttnat ordentligt.

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)