Permalänk
Medlem

kylpaste

hur ska man "bevara" kylpaste är det bättre att ha det i ett kylskåp eller kan det ligga framme ??
Tack på förhan Mvh Albin

Permalänk
Medlem

Jag har min i kylskåpet.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Tror inte det spelar någon större roll. Kylpastan i sig är ju gjord för att klara både låga och höga temperaturer när den är applicerad. Den jag sitter och kollar på nu har en temperature range från -50 till 130 grader celcius.

Sen är det kanske inte bästa iden att förvara kylpasta i ett kylskåp tillsammans med matvaror. Då den är ganska giftig känns det lite osäkert. Kanske bara är jag som tycker det dock

Permalänk
Medlem

min ligger i någon låda

Permalänk
Medlem

Min har legat på mitt skrivbord i typ ett halvår, använde det igen för någon dag sen märkte att det var typ lite segare eller stelare än vanligt, så tog och tryckte ut en klick som jag tog bort sen använde jag det som legat längre in i tuben, funkar fortfarande skitbra så tror inte det spelar någon roll.

Permalänk

Har min i en låda på skrivbordet.
Ser ut att funka som den ska utan att vara i ett kylskåp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisse:

Tror inte det spelar någon större roll. Kylpastan i sig är ju gjord för att klara både låga och höga temperaturer när den är applicerad. Den jag sitter och kollar på nu har en temperature range från -50 till 130 grader celcius.

Sen är det kanske inte bästa iden att förvara kylpasta i ett kylskåp tillsammans med matvaror. Då den är ganska giftig känns det lite osäkert. Kanske bara är jag som tycker det dock

haha förgifta hela familjen