Hjälp att Uppgradera Bios Asus P8P67 PRO REV B3

Permalänk
Medlem

Hjälp att Uppgradera Bios Asus P8P67 PRO REV B3

hej, jag behöver hjälp med att uppdatera mina Bios, jag har försök att uppdatera mina bios men när jag a klar med uppdatering och Flash, version förändras inte, kan nån säga om jag gör nåt fel när jag uppdaterar och Flashar min modekort?

jag gjorde uppdatering med AI Suite,

detta är a steg jag gjorde, laddade ner Bios from asus hemsidan, sparade det i min dator, Startade Asus Suit, valde **uppdate from file** sedan gjorde jag som dom rekommenderade på asus hemsidan ** *Please update Bios twice when update from previous Bios version, then need CLRTC **

men när jag a klart och återställer Bios, jag har fotfarande samma gamla version. jag försöker uppdatera from version 1204 till version 3207
--------------------------------------------

OS Windows 7 Home Premium 64-bitars version
modekort är Asus P8P67 PRO REV B3
Processorer Intel Core i7 2600K 3,4GHz
Hårddiskar Corsair SSD Force Series 120GB
Grafikkort Gigabyte GeForce GTX 460 SOC 1GB
Internminnen Corsair 8GB (2x4096MB) CL8 1600Mhz VENGEANCE

uppskattar alla svar tack.

Permalänk
Medlem

Lägg bioset på usb minne och uppdatera i uefi, det fungerar rätt säkerligen inte att göra i windows med skitprogrammet eftersom den uppdaterar bioset 2 gånger själv.

Jag uppdaterar alltid i bios/uefi. Uppdatera i windows är inte bra på något sätt.

Sen finns det ingen anledning att uppdatera till den versionen heller om du inte ska sätta i en ivy.