Går det att montera Corsair H80 i Bitfenix prodigy ?

Permalänk
Avstängd

Går det att montera Corsair H80 i Bitfenix prodigy ?

Tjena alla jag undrar om jag kan montera en corsair h80 i bitfenix prodigy jag vet att jag kan montera h100 i taket men jag vill inte det så jag undra om h80 går att montera där bak på 120mm platsen tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av damoloni123:

Tjena alla jag undrar om jag kan montera en corsair h80 i bitfenix prodigy jag vet att jag kan montera h100 i taket men jag vill inte det så jag undra om h80 går att montera där bak på 120mm platsen tacksam för svar

Skulle bli riktigt tight! Jag hade skaffat en Antec 620 iställe

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hagge:

Skulle bli riktigt tight! Jag hade skaffat en Antec 620 iställe

ok tackar då går jag och kollar på den

Permalänk
Avstängd

antec 620 ser mkt bättre ut tror du den får plats utan att den blir tight ? Och andledningen att jag inte vill ha h100 på taket eller 2 st 120 mm fläktar är för att du kan jag inte ha min dvd brännare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av damoloni123:

antec 620 ser mkt bättre ut tror du den får plats utan att den blir tight ? Och andledningen att jag inte vill ha h100 på taket eller 2 st 120 mm fläktar är för att du kan jag inte ha min dvd brännare.

De flesta som bygger i en Bitfenix Prodigy använder en antec 620 Kolla på några som byggt ihop här i swec
Jag tror däremot att du kmr få montera den på toppen för att få så mkt plats som möjligt..en 120mm på bakre toppen alltså så slangarna hänger ner Du får fortfarande plats med cd läsaren då Om du förstår hur jag menar